Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Swansea - Chelsea

Ja, så skal vi se nogle bud :)

14 år siden
3892 visninger

Kommentarer

Michael8214 år siden
Jeg kan ikke trække i trøjerne :S. Men opstillingen er en 4-1-2-1-2 Forsvar + Angreb siger sig selv Midtbanen er en diamant, med Romeu som CDM (defensiv midt), Mata som CAM (offensiv midt) og Malouda på venstre samt Merieles/Essien på højre (ved ikke hvor godt Ess har det endnu) Jeg tror personligt på en 3-0 sejr
christensen14 år siden
Cech Ivanovic Luiz Terry Cole Romeo Essien Merieles Sturridge Torres Mata kunne ikke trække i trøjerne. Forsvaret har set fint ud de sidste par gange.. Men der skal virkelig ske noget offensivt!!!! håber det blir i morgen!! Swansea er en sværmodstander, så der skal virkelig kæmpes for sejeren..
Ejerskov14 år siden

Samme fejl som forsagede manglende linieskift lavede også probs med opstillingerne.. men det kører igen :)

Mata1014 år siden

Kommer det på nogle kanaler

skib9714 år siden

En sikker 0-2 til de kongeblå.

0-1 Juan Mata

0-2 Merieles

torres9luiz414 år siden

Har læst at AVB måske vil give Terry en lille pause, så der tror jeg at Cahill kunne få sin debut.

Lucas Piazon er taget med til Wales, så jeg håber virkelig at han får sin 1.holds debut

Ramires er skadet, så jeg håber at Malouda kan få chancen der.

Swansea skal man ikke undervurdere, så jeg tror på en 2-1 sejr. Mål fra Malouda eller Lampard & Sturridge

Blue4Life14 år siden

Terry er grundet en knæskade ikke med i truppen.

Mikel er stadigvæk ukampdygtig.

Ramires kommer vi til at savne den næste måneds tid.

Lampard er tvivlsom til kampen.

Håber godt nok at Lampard når at blive klar til kampen. Ramires skade er et stort slag, men det ville da være perfekt hvis Essien kunne blive klar til en plads i startopstillingen.

Og som der bliver nævnt opover så er 18-årige Lucas Piazon med i truppen til kampen. Spændende, selvom den her kamp måske er lidt for vigtig til at en så ung spiller kan få debut.

torres9luiz414 år siden

Så bliver det jo også spændende at se om Josh McEachran starter inde for Swansea, så vi endelig kan se ham i aktion.

chelseafan1714 år siden

Håber sku Lukaku starter inde, for selvom torres spiller godt score han stadig ikk, og Swansea har ikk de størrste forsvarsspiller så Lukaku kunne være god der. Både Lampard og terry er åbenbart skadet så det ser ud til at cahill for debut.

torres9luiz414 år siden

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2593905,00.html

Jep Terry er ude

Blue4Life14 år siden

@torres9luiz4

Jeg vil selvfølgelig gerne se McEachran spille, men det er ikke muligt i den her kamp eftersom man ikke kan spille mod den klub man er udlejet af :-)

Han må vente til næste kamp ;)

torres9luiz414 år siden

Blue4Life- Øv jeg havde ellers lige glædet mig:(

Blue4Life14 år siden

Ja hehe :)

HeinzZ8814 år siden

Det er mit bedste bud på en holdopstilling.

Det bliver forhåbenligt en sikker sejer.

tror på en 2 eller 3 -0, målscorer Mata, Meireles også prøver jeg igen med en fra Torres!!

Obi14 år siden

Chelsea spiller sgu lidt som vejret, blæst den ene dag, sne den anden dag.Har ingen idé om noget, anden troen på sejre skal være der, og forhåbelig øge afstanden til Assenal...

Abdik14 år siden
Abdik14 år siden

BÆNK: Sturridge, Ivanovic, Lukaku, Piazon, turnbull.

jeg har valgt bosingwa frem for ivanovic af den grund, at han byder meget mere i offensive, hvilket chelsea har brug for lige pt. så håber jeg også at Lukaku får spilletid og torres skal nok scorer...

Blue4Life14 år siden

Sturridge har fået et lille dyk i form, men er stadig vores mest scorende angriber, så at smide ham på bænken og sætte Malouda ind i stedet for, ville nok være lidt kontroversielt :)

Awekat14 år siden

Ashley Cole er helt væk i dag :/

Awekat14 år siden

Som sagt....

christensen14 år siden

Hold kæft hvor er det en flok spadder at se på!!! arrh det er frustrerende! kan simpelthen ikke forstå spillet.. malouda på midtbanen? hvad sker! og Bosingwa burde blive solgt inden vinduet lukker!! han har slet ikke klasse nok!!!!

christensen14 år siden

kom vidst lige til at skrive den lidt for hurtigt!! sorry bosingwa.... :s

Michael8214 år siden

Christensen:

Sgu ligemeget - ja han reddede os i dag, men han har kostet mange mål.

Som jeg sagde på chatten i går, så ser jeg gerne at der køres unge spillere ind. Lukaku og Bertrand er BEGGE klar imo. Især mod mindre hold som Swansea. Piazon måtte også gerne få chancen. Især hvis Lamps og Terry er på banen til at vejlede.

Ellers så stik mig den fordømte ps3 controller og lad mig styre spillerne! :D

christensen14 år siden

ja du siger noget Michael82... jeg savnede virkelig Terry og Lampard idag!! Noget fightervilje!!! 

Det er så træls at se på, at der ikke bliver fightet! der skal mere kreativitet ind.. og så lignede Malouda en der ikke burde spille fodbold!! 

Tuxen14 år siden

der var intet igår der gjorde at chelsea virkede som et top hold igår, de havde intet at komme med i 1. halveg og gjorde det kun marginalt bedre i 2.

Tænk at man sidder tilbage og er semi tilfreds med de fik uafgjort efter man har set kampen...

Der var ikke en på banen der overraskede positivt, AVB skulle have skiftet tidligere efter min mening... Der skal noget nyt på banen, kan det blive meget værre med de unge spillere???

torres9luiz414 år siden

Det er sku et skuffende Chelsea-hold. AVB har så mange gode unge talenter han kan bruge, men det gør han åbenbart ikke. Bertrand, Piazon & Lukaku?? Dem vil vi altså gerne se på banen.

Så er der altså også Gary Cahill. Han kunne i Swansea-kampen havde sat ham ind centralt sammen med Luiz, og så Ivanovic og Cole ude på kanterne. Se det ville have været godt.

Og så Malouda? WTF!? Sæt dog hellere Essien ind på banen.

Det her lyder måske som om at jeg ikke kan lide AVB, men det kan jeg altså godt. Jeg er bare utilfreds med den måde han nogle gange vælger at sætte holdet.

Snitteman14 år siden
Torres9luiz4: jeg er helt enig i dig. Og hvorfor skifter han først ind 10 min før tid i hver kamp. Måske Lukaku skulle have chancen oppe foran, og så med Mata luge bagved. Så han lægger mellem forsvar og midtbane. Håber de bruyne kommer til sommer så vi kan få noget fart og nogen gode indlæg fra kanterne. Det mangler der godt nok noget af. Nu burde bertrand da få chancen når Cole har karantæne selvom AVB ikke så godt kan lide ham.
torres9luiz414 år siden

Snitteman: Ja det giver overhovedet ingen mening først at skifte ind, når der er 10 minutter tilbage.

De unge skal jo også have en chance og noget erfaring. 

Lukaku er jo en utrolig farlig angriber, men han får jo aldrig chancen for at vise det.

Ligeledes med Bertrand. Han er et utroligt stort forsvarstalent, men hvis han skal vente 2-3 år for at få spilletid, er det jo helt åndsvagt og syndt for ham.

Man har vel købt de unge talenter for at de skal kunne spille på førsteholdet, og ikke bare sidde og være bænkevarmere.

Snitteman14 år siden
De bruger aldrig talenterne. De sidste 10 år er det jo nærmest kun Terry der er kommet op. Og ikke mange andre der har fået nogen chancer. De bliver lejet ud et par år og til sidst solgt. Ligesom bertrand. Van anholt og Bruma. Sam hutchinson bliver sikkert også snart solgt.
Obi14 år siden

Der er KUN Terry der har kommet op igennem rækkerne og etableret, resten er med tiden gledet ud. Det er en træls trend..

Næste kamp

Ingen planlagte kampe

Forrige kamp

Sunday 15:00
Premier League Premier League
SunderlandSunderland2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.
7. Sunderland3854
8. Brighton3853