TOP ??
Nu er det ved at være meget spændende og slut spurten skal sættes ind fra de blå, men jeg har desværre mine bekymringer om en top 4 placering.
Klamme Benitez, han satser meget på Europa League og Fa cuppen og er tænker ikke ret meget på Premier League, det kan man se på hans opstillinger til kampene.
Han kan få 2 pokaler på hans CV, det er hvad han går efter. Mig personligt er jeg går jeg ikke meget op i Europa League og Fa cuppen, det er kun en top 4 placering, der betyder noget. Vi SKAL spille Champions league næste sæson.
Jeg tror vi får Jose som træner næste år, MEN kun hvis vi får en top 4 placering og ser man på Tottenham, Arsenal og Chelsea restende kampe, så mener jeg Chelsea har det sværeste program og flest kampe, jeg er meget bange for, at det går galt og vi ender på en 5 plads.
Hvad er jeres mening om det.?
Tror i Jose kommer ligemeget.?
Klamme Benitez, han satser meget på Europa League og Fa cuppen og er tænker ikke ret meget på Premier League, det kan man se på hans opstillinger til kampene.
Han kan få 2 pokaler på hans CV, det er hvad han går efter. Mig personligt er jeg går jeg ikke meget op i Europa League og Fa cuppen, det er kun en top 4 placering, der betyder noget. Vi SKAL spille Champions league næste sæson.
Jeg tror vi får Jose som træner næste år, MEN kun hvis vi får en top 4 placering og ser man på Tottenham, Arsenal og Chelsea restende kampe, så mener jeg Chelsea har det sværeste program og flest kampe, jeg er meget bange for, at det går galt og vi ender på en 5 plads.
Hvad er jeres mening om det.?
Tror i Jose kommer ligemeget.?
Kommentarer
Angående dit spørgsmål omkring Jose, tror jeg desværre ikke han kommer i tilfælde af vi ikke kvalificerer os til Champions League til næste sæson. Til gengæld er jeg ligesom dig overbevist om at han er at finde i klubben i tilfælde af det modsatte. Så vi skal 100% gå efter top-4 pladsen, og i min optik nedpriotere de to andre turneringer.
Prøv og læs reglerne torres9. Bare til en anden gang.
Tråden er låst.
Iht. §1
Iht. §1
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 7. | Sunderland | 38 | 54 |
| 8. | Brighton | 38 | 53 |
| 9. | Brentford | 38 | 53 |
| 10. | Chelsea | 38 | 52 |
| 11. | Fulham | 38 | 52 |
| 12. | Newcastle | 38 | 49 |
| 13. | Everton | 38 | 49 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 26 | 6 |
| E. Fernández | 17 | 13 |
| C. Palmer | 17 | 7 |
| Pedro Neto | 16 | 10 |
| N. Jackson | 11 | 4 |
| Estêvão | 8 | 3 |

Men jeg tror altså godt at vi kan blive på tredjepladsen!!!
....måske vi kan snige os op på en andenplads??