Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Tur til Stamford bridge d. 4 februar mod Man u

Hej allesammen.Jeg har besluttet mig at tage over og se Chelsea-Man u d. 4 februar næste år, og i den anledning vil jeg gerne give jer andre chancen for at komme til denne forhåbentlige spændende kamp.Prisen for turen bliver 3500 kr.I dette får i følgende:- Kampbillet på langsiden- 1 nat på Chelseas 4 stjernede hotel som ligger på stadium.- tag selvbord til aftensmad (forret, hovedret, desert) + engelsk morgenmad, i dette medfølger også en halv flaske af husets vin + vand.- kampprogram.- Fly tur/retur fra Billund (vi kan også godt finde ud af noget fra kastrup til dem fra djævle øen) Vi flyver lørdag kl. 09:35 og rejser hjem 18:45 søndagHvis dette lyder som noget for jer, så kan i kontakte mig på:40208272 eller [email protected] 

14 år siden
8602 visninger

Kommentarer

Steen14 år siden

Hej Troels,Tak for din sms, jeg undersøger det lige - også hører du fra mig!

Troelsskov14 år siden

super Sten :-)Hvis andre evt. har interresse, så kontakter i mig bare.  

Ralfe14 år siden

Hej Troels. Kan du også skaffe billeter til udebane? Eller kun når Chelsea spiller hjemme? :)

Troelsskov14 år siden

Hej Ralfe - jeg kan desværre kun skaffe billetter til hjemmekampe, men vi vil da også hellere se chelsea på Stamford bridge vil vi ikke? :)

Ralfe14 år siden

Ja og nej :D Jeg og en m8 til gerne til Anfield d. 20 nov. Så kunne være nice hvis du evt kunne skaffe til den kamp :)

Troelsskov14 år siden

Desværre ikke Ralfe :( men kan evt. skaffe til kampen på stamford mellem dem, hvis det kunne hjælpe.

Ralfe14 år siden

Jo selvfølgelig. Det er dog først om noget tid. Men jeg må i arbejdstøjet og se hvad jeg kan finde :)

Troelsskov14 år siden

er der evt. flere som er interreseret? fordi jeg skal snart have fundet ud af noget, så hvis det er skal jeg gerne snart vide noget.

Slettet bruger14 år siden

Hej Troels

Jeg kunne godt være interesseret i to pladser - men er der ikke en stor fare for at denne kamp rykkes til søndag (som den aktuelle i den kommende weekend) af hensyn til TV?

Troelsskov14 år siden

Hej Terry26 - Jeg er lige igang med tjekke op omkring dette, også vender jeg tilbage når jeg har fået et svar. 

Tuxen14 år siden

Hej Troels

Som mailet er jeg klar og har nok en ven eller to med...

Er der virkeligt ikke andre der slår til på dette fantastiske tilbud, 3500 alt inklusive og så en mulighed for at se Chelsea mod United på Broen??

Troelsskov14 år siden

Jeg skal senest have et svar fra folk d. 26/11, eftersom at det bliver dyre for fly jo tættere vi kommer på dagen :-)

Troelsskov14 år siden

Terry26 - Hvis kampen bliver flyttet så bliver dage flyttet, så de passer med kampen i stedet :-) hvis dette ikke er muligt hvilket det gerne skulle være, så får i selvfølgelig alle jeres penge tilbage.

Hej Troels

Jeg er også klar til et par billetter - hvem arrangerer turen/hvor kommer billetterne fra?

FernandoTorres14 år siden
Samme her :-) Hvem distribuerer billetterne?
Troelsskov14 år siden

det er desværre for sent nu, eftersom jeg sagde at sidste tilmelding skulle være d. 26 september. Men kan være jeg arrangere en tur en anden gang (:

Hej Troels

Du skrev 26/11?

Steen14 år siden

Hej Troels, jeg gik også ud fra jeg havde til d. 26 november?

Troelsskov14 år siden

Jeg beklager dybt for min fejl :-) Vi kan stadig nå at finde ud af noget, da jeg først bestiller billetterne d. 1 november pga. nogle lige skal nå at få skrabet penge sammen.Så skriv en mail eller ring til mig, så vi kan nå at finde ud af [email protected] 40 20 82 72 

Næste kamp

Wednesday 19:30
Premier League Premier League
Aston VillaAston Villa vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I dag 16:30
Premier League Premier League
ArsenalArsenal2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.