Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Asia Tour

Hey Blues,

Så ruller bussen snart til Asien, hvor vi skal spille nogle 'show-off'/opvarmnings kampe, imod lokale hold. Senere i dag vil Chelsea offentliggøre hvilke spillere der er blevet udtaget til turen til det varme Asien, med Mourinho & Co.

I denne tråd vil vi kunne komme til at diskutere kampene og hvad der sker i og udenfor klubben i perioden 17 - 25 juli. Før vores rigtige pre-sæson bliver åbnet i USA.

Kampe:
Singha All-Stars vs. Chelsea

Sted: Bangkok, Thailand
Tid: Onsdag d. 17 juli
Stadion: Rajamangala National Stadium

Malaysia XI vs. Chelsea
Sted: Kuala Lumpur, Malaysia
Tid: Søndag d. 21 juli
Stadion: Shah Alam Stadium

BNI Indonesia All-Stars vs. Chelsea
Sted: Jakarta, Indonesien
Tid: Torsdag d. 25 juli
Stadion: Gelora Bung Karno Stadium

Alle kampene vel blive vist live på Chelsea TV (betaling) se mere på www.Chelseafc.com.

Mourinho har indtil videre haft 6 unge spillere med i hans trup som erstatning på de spillere der deltog i Confederations Cup; Mata, Torres, Cesar, Oscar, Luiz, Mikel og Moses. Da de har fået en forlænget ferie, pga. dette. Så de unge spillere nyder godt af at få lov til at deltage i 1st træning. Som tidligere nævnt, vil listen af spillere samt unge, blive offentliggjort hvem der deltager. Her i blandt har Mourinho udtalt at han forventer at mange af de unge spillere vil få spilletid i Asien.

"So we want to invest in them and it is very good for some of them that they are with us now training and coming to Asia, and I am sure they will play some minutes"
Læs hele interviewet her: http://www.chelseafc.com/news-article/article/3234887/title/mourinho-early-report---part-two

Spillerlisten er følgende:
Målmænd:
Petr Cech, Mark Schwarzer, Jamal Blackman, Sam Walker.

Forsvar:
Branislav Ivanovic, John Terry, Gary Cahill, Tomas Kalas, Ashley Cole, Ryan Bertrand, Nathaniel Chalobah

Midtbane:
Michael Essien, Frank Lampard, Josh McEachran, Marco van Ginkel, Ramires, Kevin De Bruyne.
Eden Hazard, Victor Moses, Andre Schurrle, Lucas Piazon.

Angreb:
Demba Ba, Romelu Lukaku, Islam Feruz.

Rigtig god tur til Asien, og lad os håbe på at se en masse unge spillere få succes på første holdet.
13 år siden
3839 visninger

Kommentarer

tobylobi13 år siden
Steen: her er listen! :) Hvis du gerne vil have den med i tråden, kan du bare kopiere dette og slette min kommentar :)

Petr Cech, Mark Schwarzer, Jamal Blackman.

Branislav Ivanovic, John Terry, Gary Cahill, Tomas Kalas, Ashley Cole, Ryan Bertrand.

Michael Essien, Frank Lampard, Josh McEachran, Marco van Ginkel, Ramires, Kevin De Bruyne.
Eden Hazard, Victor Moses, Andre Schurrle.

Demba Ba, Romelu Lukaku, Sam Walker, Nathaniel Chalobah, Lucas Piazon, Islam Feruz.
Tweaker1213 år siden
Allesammen! Husk at Chelseas kamp mod Singha All-Stars bliver vist i dag på Tv3 Sport 1.

Tjek link:

http://onside.dk/premier-league/se-chelsea-singha-direkte-paa-tv3-sport-1-i-morgen
Steen13 år siden
Så er der meldt opstilling ud:

Første halvleg:

Cech,
Wallace, Kalas, Terry, Cole
Lamps, Essien,
Piazon, KDB, Schurrle
Lukaku

Anden halvleg
Blackman
Ivanovic, Cahill, Chalobah, Bertrand
van Ginkel, Ramires
KDB (igen), Hazard, Moses
Ba

Elholm8913 år siden
Efter at jeg sidder her og ser genudsendelse fra kampen i dag, og jeg tænker tilbage til sidste sæson. Så har jeg lige ét spørgsmål som jeg ville dele med jer derude:

Er det bare mig eller er Ramires's pasnings-spil i en voldsom nedadgående kurve?
Jeg synes godt nok at hans afleveringer er af svag kvalitet.
Tweaker1213 år siden
Jeg er enig med dig Elholm. Jeg var faktisk en smule kritisk overfor ham allerede i sidste sæson som du selv nævner, da jeg heller ikke var tilfreds med hans pasningsspil ej heller hans generelle overblik på banen. Nu var det heldigvis kun en træningskamp her tidligere i dag, men jeg er enig med dig i, at det er noget han skal forbedre kraftigt!
Zola8613 år siden
Nice update Steen! :)

Elholm jeg er enig i, at hans pasningsspil ikke var prangende i efteråret, menhans overblik og pasningsspil udviklede sig enormt i 2013, med undtagelse af de sidste par kampe, hvor han så lidt slidt ud. Håber og tror at han kan fortsætte den udvikling, så han kan bide sig fast i pivotrollen.

Jeg fik ikke set kampen forleden. Var der nogle spillere som skilte sig ud positivt eller negativt?
Duxii13 år siden
Noget andet er - HVORFOR MÆRKELIGE TAL PÅ RYGGEN?????

Hvorfor er det Chelsea skal spille med mærkelige ting bag på men modstander holdet har normale tal - giver jo ingen mening, jo hvis begge hold gjorde det.
Steen13 år siden
Duxii: Det giver rigtig god mening. Vi kommer for at vise interesse, og at spille på deres terms. Jeg syntes det er rigtig godt at vi har gjort det.

Prøv lige tænk på det marked der er dernede.
LilHenrik13 år siden
Chelsea, og ikke mindt Europa fodbold er blevet mere og mere populært i Asien og omkring, og der er et kæmpe marked der, så tror det er en god idé det at spille med de 'tegn' på ryggen, og mange af de unge spillere ser også ud til at være glad/stolte for dem, hvertfald med de twitter pics jeg har set dem uploade :)
Steen13 år siden
De Bruynes skade, var ikke så slem, de har lige bekræftet Chelseas egne speakers, at han går rundt nede på sidelinjen nu og sidder og ser anden halvleg. Så han er nok ikke total ødelagt.
LilHenrik13 år siden
Fantastisk, var sku lidt nervøs :)
Nu ser jeg kampen sådan lidt mens jeg rydder op, og lagde lige mærke til for lidt siden at både Hazard (venstre fløj), Moses (højre fløj), Lukaku som Angriber, og så André var inde på samme tid, hvor havde de placeret André sådan helt officelt? :)
Ejerskov13 år siden
Steen skrev:
De Bruynes skade, var ikke så slem, de har lige bekræftet Chelseas egne speakers, at han går rundt nede på sidelinjen nu og sidder og ser anden halvleg. Så han er nok ikke total ødelagt.

Dejlig info Steen - tak! Det reddede seriøst lige resten af min dag :)
Tuxen13 år siden
Mou fortæller:

When he was on the floor and asking for a change everybody thought the worst, but the first assessment by the doctor is that [it is not] ligaments, and if it's something in the meniscus it has to be a very small injury, so we believe it is not an important injury and hopefully it isn't because the kid is a fantastic player. A kid, but a man on the pitch. Hopefully it's nothing important and he will be ready soon.

Fint at han ikke er ude i lang tid
Snitteman13 år siden
Er der nogen der kender ham Bertrand Traore som scorede i dag. Han var da ikke skrevet på listen over spillere der skulle med på turen. Men fint mål han lavede.
Tuxen13 år siden
Lovende ungdomsspiller, der dog nok ikke helt har niveauet til at blive en fast spiller, kommer fra Burkina Faso og gør sig primært på kanten. Er vokset op i Frankrig og er kommet til Chelsea via Auxerre.

Jeg vurderer ham som en spiller der måske kan få spilletid i de små, men der er klart større talenter end ham.
Snitteman13 år siden
Tuxen: okay tak for det. Ved du hvorfor han er med på turen. Kan de via Wiki at han har været i CFC i nogle år. Har ikke hørt om ham før og han er ikke i hverken u21 eller ungdomstruppen. Det er mærkeligt.
Elholm8913 år siden
Han kom til Chelsea i 2010, men har i alle disse år kun været testspiller (officielt), han har kun kunne spille venskabskampe og træne sammen med ungdomstruppen.

Igen på touren i asien er han også kun testspiller.
Men forhandlinger om en officiel kontrakt er vidst undervejs.
Steen13 år siden
Elholm: Mon ikke han selv sørgede for den underskrift, efter hans to præstationer i de to første kampe? :) Jeg syntes i hvert fald han gør det rigtig godt. Jeg er godt klar over at modstanderne, ikke er de sværeste, men de står da trods alt rimelig langt tilbage på banen.

Jeg var faktisk ikke klar over han kun er på "lånt".

Over all, jeg tipsede 0-3, og må da sige jeg var tæt på... Tak for Lort Moses og Cech! Og havde Kevin De Bruyne og Lukaku som mål scorer...

Steen13 år siden
Lige en update fra Sky Sports mht. Traore

"Chelsea manager Jose Mourinho is keen to keep trialist Bertrand Traore, but will have to wait until he turns 18 in December before a transfer can be made permanent. Mourinho was speaking after today’s 4-1 pre-season win over Malaysia's All Stars, and played down an injury concern over Kevin de Bruyne. He says the Belgian, who spent last season on loan at Werder Bremen, is a key part of his future plans." Skriver Sky Sports i deres transfer update!

Fuldt interview med Mourinho, mht. Kevin De Bruyne til den nysgerrig http://www1.skysports.com/football/news/11668/8834580/chelsea-boss-mourinho-upbeat-over-de-bruyne-injury
Snitteman13 år siden
Tak for det boys. Fordi på Wiki står der han har været i Chelsea siden 2010. Det passer så jo ikke helt. Hvis ham kun er test spiller. I følge Wiki fylder han 18 d. 06-09-2013. Så det er jo snart.
Snitteman13 år siden
Jeg kan se at grunden til Traore ikke spiller i chelsea endnu er fordi han ikke har arbejdstilladelse. Ham skal opfylde 2 kretier. Ingen af dem kan han. Landet som spilleren kommer fra skal ligge i top 70 ( Burkino Faso som han kommer fra liger nr. 89) og han skal have spillet 75% af landskampene inden for en periode han har kun spillet 5. Men synes god nok han ser spændende nu. Han minder meget om Lukaku bare med bedre teknik. Håber han kan få den arbejdstilladelse inden august næste år. Ellers kan vi miste ham igen.
Hans bror er Alain Traore der spiller i Frankrig.
Steen13 år siden
Til Jer der fulgte lidt med i Kevin De Bruyne's skade og karriere, kan jeg fortælle at Chelsea har bekræftet at han blev fløjet hjem efter kampen sidst, til England og har foretaget en MRI scanning i hans knæ, og han slap helskinnet fra episoden. I går aftes, skulle han eftersigende være fløjet tilbage til Asien for at følge truppen igennem preseason.

Der spekuleres i om Mourinho vil stille og roligt sluse ham ud igen i næste kamp, og ikke give ham så meget spilletid, for han lige kan komme igang igen. Dette er der ingen bekræftelser på.

Chelsea har bekræftet at KDB skal deltage i preseason i USA.
Zola8613 år siden
lækkert at høre med KDB.

Er der nogle der ved hvor dagens kamp bliver vist henne?
Elholm8913 år siden
Zola86 skrev:
lækkert at høre med KDB.

Er der nogle der ved hvor dagens kamp bliver vist henne?

TV3 Sport 1 - Kl. 15:25
Steen13 år siden
Ja, også bliver den vist på Chelsea TV.
Ftorres913 år siden
Så er det snart ved at være den sidste kamp på Asia tour!
simonmathiesen13 år siden
Chelsea vinder 8-1 imod Indonesien XI.
Målscorere:
Hazard-----------------Kalas-selvmål
Ramires x2
Ba
Terry
Bertrand Traore
Lukaku x2
Ftorres913 år siden
Er der nogen der kan give mig startopstillingen til idag? i kan evt. sende et link! ;-9
Steen13 år siden
Ftorres9: Kampen blev spillet kl. 15.25, vi vandt 8-1
Ftorres913 år siden
Jeg mente fra idag! er der nogen der så kan give mig et link!
Steen13 år siden
Asia touren er nu afsluttet, og truppen har et par dage i London nu, indtil de tager afsted til USA.

Vi kunne tage fra Asien med 3 sejre ud af 3 mulige.
LilHenrik13 år siden
Det lækkert at se Lukaku score i hver kamp, og endda to her i den sidste, ved godt det måske ikk er de sværreste modstandere, men lad os da håbe at han får noget selvtillid ud af det, og kan overføre den til PL :)

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248