Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea - årets spiller 2011

Hey Blues,

Hvem tror i vinder årets spiller for 2011?

(Husk det er d. 19 maj)

15 år siden
2153 visninger

Kommentarer

Ralfe15 år siden

Jeg tror den står mellem Cech og Essien. Efter min mening er det de 2 mest stabile spillere for sæsonen. En anden spiller kunne være Malouda, dog synes jeg hans præstationer har været lidt svingende. Outsideren kunne være Kalou som har haft den bedste sæson i Chelsea trøjen nogensinde :)

padefar15 år siden

Tror jeg stiller mig enig med Ralfe. Der er ikke mange spillere der har vist stabilitet, men Cech er da helt klart en der har. 

Endvidere synes jeg at David Luiz har vist sig som et fantastisk overraskelse (Selfølgelig ikke nok til årets spiller, men synes ikke man skal glemme ham) 

Og så er der Kalou og Malouda. Den er svær synes jeg :) Kunne godt give den til begge, så jeg er bare glad for at det ikke er mig der står med beslutningen :)

Lige en offtopic video af et interwiev med Torres, Lampard og Luiz, hvor sidstnævnte laver lidt spas :D http://indkast.dk/index.php?nyhed=79409&hold=112

Steen15 år siden

Jeg sætter mine penge på Cech

Sparking15 år siden

Den bliver mellem Cech og Ashley Cole. cech har stået fantastisk, og cole blev udtaget som eneste spiller fra Chelsea til årets Premier league hold

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248