CHELSEA FC CHL VINDER!!!
Comments
CHELSEA!!!!!!!!!!!!!! GET IN THERE!!!!
Den uden tvivl mest nervepirrende kamp jeg nogensinde har set!!!!!! Kæft hvor er jeg i fantastisk humør :D :D :D :D
PS: Drogba, hvis det er din sidste kamp for Chelsea, så tusind tak for alt. Du er en legende! :D
DROGBA!!! THE LEGEND!!!!
FANDME VILDT, og endnu bedre når ens far er Bayern fan og man så den sammen med ham, aj okay, jeg er ikke hjerteløs, jeg er ked af det på hans vejne, men stadig utrolig glad. Hele holdet, hver en spillere gjorde det godt, et stort tillykke, og til DROGBA, farvel og vi ses, håber du senere kommer tilbage til chelsea som træner eller noget andet.
P.S Ejerskov, det kunne være fedt med et banner på forsiden hvor der står FA Cup vindere og Champions League vindere ligesom de har på deres officiele hjemmeside.
Padefar han er fuld! Og festen er godt igang og slutter ikke foreløbigt! Bayerns drenge kæmpede til det sidste, men fortet blev indtaget! Stoltheden har aldrig været større og den blå trøje er blevet luftet i hele byen!
Det er så stort!
http://www.youtube.com/watch?v=B2gqsMD9amU
Jeg vil så gerne ønske alle Chelsea-fans et KÆMPE tillykke! Det er en helt fantastisk aften, og selvom mine venner og veninder smilede lidt af mig da jeg hamrede min næver i gulvet af ren og skær glæde, så har jeg nok næppe været så stolt over at være Chelsea-supporter som lige netop denne aften.. Tillykke!
<33333!!!!! FUCKING YEAAAA........
Der findes ik\' noget større end hvad der skete igår! OWH FUCKIN YEAH!!
Tillykke gutter :)
Hvor har vi da bare verdens bedste keeper
GWAAAAAAAAAAWFHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Lige præcis - det er nu Frank Lampard skal gå ud og udtale: \"Sorry old mayn.. See ya at family luanch biaatch!\" og så lige afslutte på dansk \"Hils Liverpool i Europa League fra mig ;)\"
Jeg ved godt at EB er crap.. Men:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1762002.ece
By the way - jeg er nederen hvis jeg siger jeg godt kunne have tænkt mig at se Torres sparke som nr. 5? Hvad ville det have gjort ved ham, og verdens syn på ham, hvis han sparkede det endelig spark og vi sikrede sejren? Men omvendt - hva så hvis han hanvde misset? :\'(
Steen:
Jeg synes overhovedet ikke det kan diskuteres om hvem der skulle sparke sidste spark. Det kunne kun være Drogba! Han fortjente det uden tvivl! :)
Ejerskov: Helt specielt, hvis det bliver han sidste kamp for Chelsea. Så må jeg sige han gav os en HELL-OF-LAST-SHOW :) Hører jeg dig sige lidt, at du mener Torres får hans tur ;)? eller er det bare mig der er over happy-feet :)?
Nu tager vi også lige Super Cuppen mod Atl Madrid og VM for klubfodbold ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=4FRbYbiAucE
Følte lige for at se det igen (:
Nå drenge. Er i begyndt at falde lidt ned? Jeg synes stadig at jeg får lyst til at se kampens highlights igen og igen :)
http://rutube.ru/tracks/5637032.html
Godt nok er det med polske kommentatore (er selv polak :)), men det er god kval og de lever sig sgu lidt ind i det :).
Når det er sagt... hvordan fik i fejret jeres lørdag aften?! :D
Kort resume fra mig!
Aftenen startede hjemme hos mig, 7 andre var kommet. Enten var de ikke fodboldinteresseret rigtigt (og heppede på Bayern for at pisse mig af) eller også var de antichelsea (og heppede derfor også på pølsetyskerne) eller også var de spursfans (ja, sådan en var der også).
Kampen somsagt bølgede frem og tilbage. Jeg sad og nulrede min næse som jeg havde gjort under hele Barcalonakampen og anså det for værende en \"lykkepille\". Sad i samme position og sted som mod Barca... alt skulle være det samme.
Kampen ender som vi ved med straffe og jeg kan stadig mærke kuldegysningerne fra det... mit blodtryk var jo ekstatisk højt!
Da Cech fik hånden på Schweinsteigers skud og skubbede den på stolpen, så fløj jeg op og da Drogba så scorede så råbte jeg som ind i helvede! Spursfanen fik dog et tilbud om at få lov til at tømme mit barskab da jeg fandt det synd for ham (så hellere spurs end gunners i CL...)
Derefter tog jeg en skjorte på og sagde til min kammerat at vi skulle i byen og jeg skulle nok give! Begyndte allerede at tylle en masse øl der og hev ham ind på \"Guldhornene\" i byen. Selvom stemningen ikke var nær så høj som tidligere (fik jeg at vide), så var det stadig fed stemning! Lækre tøser og sågar en enkelt fyr i Liverpooltrøje som gik rundt og lykkeønskede Chelseafans... hatten af for at gøre det :).
Et par shots og øl senere smuttere min kammerat (i øvrigt en United fan, som havde oddset på Chelsea) ned i kødbyen hvor jeg mødtes med en tøs. Igen nogle shots indenbords og en øl og så lukkede stedet kl. 4 :).
Kammeraten og tøsen mente så at vi skulle over til søerne og holde ølstafet... straffen for at tabe var enten at hoppe i vandet eller løbe i undertøj i ca. 100 meter så tilbage og tage 10 strækkere.
Altså jeg drikker som en tøs der aldrig har smagt øl, så jeg var lidt... \"wtf diskutere vi om... bare find ud af hvad jeg skal gøre i spassere!\".
Min CL aften slutter så med at jeg løber langs søerne i mine boxershorts med stjerner på og i mine converz-sko i mens solen er ved at stå op.
En aften jeg for evig tid vil huske :) (og ender det med at pigen og jeg finder sammen, så skal det nok blive endnu bedre :D)
Havde i en vild aften selv? (har forkortet historien og visse detaljer behøver heller ikke komme frem, men kort sagt... almost buttnaked langs søerne :D)
Jeg synes ikke at vi behøver en ny tråd, men ærligt - så mener jeg at denne video bør ses af enhver Chelseafan. Den er lavet af Thomas Lundberg - dansk Chelseafan.
https://www.youtube.com/watch?v=cL4AWJrThZk
Jeg fik i hvert fald kuldegysninger da jeg så den!
| # | Team | G. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 1. | Arsenal | 11 | 26 |
| 2. | Manchester City | 11 | 22 |
| 3. | Chelsea | 11 | 20 |
| 4. | Sunderland | 11 | 19 |
| 5. | Tottenham | 11 | 18 |
| 6. | Aston Villa | 11 | 18 |
| 7. | Manchester United | 11 | 18 |
| Player | Goals | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 10 | 3 |
| Pedro Neto | 9 | 2 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

Viaplay.dk
Prime Video

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! <3 <3 <3
CHELSEA FOREVER!!