CHL Lodtrækning idag kl 17:45
- LAG 1FC Barcelona (Spanien)Manchester United (England)Chelsea (England)Bayern München (Tyskland)Arsenal (England)Real Madrid (Spanien)FC Porto (Portugal)Inter (Italien) ?
- LAG 2 Milan (Italien)Lyon (Frankrig)Shakhtar Donetsk (Ukraine)Valencia (Spanien)Benfica (Portugal)Villarreal (Spanien)CSKA Moskva (Rusland)Marseille (Frankrig)
- LAG 3Zenit St. Petersborg (Rusland)Ajax Amsterdam (Holland)Bayer Leverkusen (Tyskland)Olympiakos (Grækenland)Manchester City (England)Lille (Frankrig)FC Basel (Schweiz)Bate Borisov (Hviderusland)
- LAG 4 Borussia Dortmund (Tyskland)Napoli (Italien)Dinamo Zagreb (Kroatien)Apoel FC (Cypern)Trabzonspor (Tyrkiet)Gent (Belgien)Viktoria Plzen (Tjekkiet)FC Otelul Galati (Rumænien)
Sådan ser seedingslagene ud i år - Hvem foretrækker i at møde?Jeg håber på en pulje der hedderChelsea FC - Marseille (Frankrig) -Basel (Schweiz) - FC Otelul GalatiSkrækpuljen kunne dog heddeChelsea FC - AC Milan/Lyon - AJAX -Dortmund
Kommentarer
Puljen som jeg ser som den nemmeste vil være: CFC - Villareal - Basel - FC Otelul Galati. Men med hensyn til gode kampe vil min foretrukne pujle være: CFC - Lyon - Leverkusen - Napoli
Det bliver spændende!! :-) Synd at OB ikke gik videre, kunne være fedt at se Chelsea vs OB ... (ikke fordi jeg er ob fan, bare lidt sjovt at se masterdonterne vs lilleput)
Hey Duxii. Jeg ser problemet.. kigger på det når jeg får tid!
Jeg syntes roligt vi kan være glæde for vores lodtrækning...
Jeg glæder mig til at se Gruppe A :-)
Det blev sku en god gruppe vil jeg sige! :) Glæder mig ekstremt meget til Leverkusen kampene, og håber at Mata får muligheden mod sin gamle klub!
Selvfølgelig gør han det - og laver en kasse og en assist :) så siger jeg bare - småkage! nååh.. drømmeverdenen er nu et dejligt sted at være...
Ballack kommer tilbage på broen men en sjov krølle er, som tidligere nævnt, Mata møder sin gammel klub :)Den gruppe bør Chelsea vinde..
Premier League
Chelsea vs.
Manchester United| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| N. Jackson | 8 | 4 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |

TV3 Puls
MUTV
Prime Video
Viaplay.dk

Kan den ansvarlige for forummet ikke gøre sådan at "Punktopstilling" rent faktisk virker? Eller at den poster indlægget på samme måde som det er skrevet? det ser utroligt rodet ud når den bare tager næste linie, det er svært at lave "detaljeret" indlæg hvis det ikke virker.