Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

David Luiz bør være klar til UCL finalen

Hey boys,

jeg har læst at David Luiz er gerne skulle være klar til UCL finalen

se selv 

http://www.chelseasupport.dk/nyheder/david-luiz-b%C3%B8r-v%C3%A6re-klar-til-finalen 

Hvad er jeres menning?

14 år siden
3377 visninger

Kommentarer

WilliamB14 år siden

Min mening er, at det ser ud til at det er det, der står i artiklen sååh.. Ja han bliver nok klar.

Drogba14 år siden

At det er vigtigt at han bliver klar, og det samme gælder Cahill. De to skulle gerne udgør vores midterforsvar d. 19 maj. Hvis en af dem ikke bliver klar bliver det formentlig Bosingwa der tager over og jeg tør slet ikke forestille mig Mario Gomez vs Bosingwa. 

Ejerskov14 år siden

chelsealampard:

Baseret på dette indlæg og din \"Liverpool - Chelsea\" tråd, så skal du fremover bringe mere debat ind. Det nytter ikke at oprette forumtråde for at fortælle os noget vi kan læse via. nyhederne på forsiden, ellers må du i det mindste give os tråde med lidt mere kød på.

Steen14 år siden

Aloha.

Jeg har læst nyheden og må sige jeg blev en smule glad. Men gud hvor ville jeg dog bare ønske at det var Ivanovic og Terry der skulle stå derinde, eller Cahill med Ivan på kant. Men vi må bare indse at vi må stille med 2 halv klar forsvarsspillere også må vi håbe at Luiz kan forstå at han skal være defensiv :) for der er bare ikke råd til fejl.

GoldForce14 år siden

enig med Steen

Duxii14 år siden

Cahill og Luiz i midterblokken ville ikke være skidt!

Steen14 år siden

Det er mig en lille trøst hvis Cahill bliver klar, han er den nye Terry og der får han muligheden for at vise han kan styrer det forsvar som Terry gør så smukt.

Obi14 år siden

Tror helt klart at Luiz & Cahill er fremtiden i forsvaret, og Luiz er blevet bedre i defensiven i år, en hvad han var for 6 mdr siden..

nikoskov14 år siden

Sådan som JT spillede i går, er det vidst godt, han ikke kan spille ;)

Ej, hvis JT kunne, skulle han selvfølgelig spille, da han stadig er vores styrmand og næsten altid præsterer i de store kampe. Når det er sagt, er jeg ikke så bange for at spille med Cahill og Luiz. Cahill har virkelig imponeret mig. Specielt mod Barca og man kan slet ikke se, at han kommer til Chelsea uden europæisk erfaring overhovedet. Luiz har ligeledes imponeret det seneste halve år. Den overmodighed, han havde tidligere, er blevet erstattet af fornuft, men uden at han har mistet sin evne til at deltage i det opbyggende spil.

Mht. finalen er jeg langt mere nervøs for vores højreback, hvor jeg virkelig ikke har megen fidus til Bosingwa. Han er dog hurtig, hvilket kan blive nødvendigt overfor folk som Ribery og Robben.

Steen14 år siden

Lidt læsning vedr. karantæner til finalen:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/champions-league/uefa-staar-fast-paa-cl-karantaener

Funkyknas14 år siden

nikoskov - jeg er fuldstændig enig i det du siger.

Håber at Essien kommer i omdrejninger til Cl.

Awekat14 år siden

Essien skal IKKE spille finalen. Han har været fuldstændig væk i samtlige kampe han har spillet, og i går var ingen undtagelse. Vi havde stort set ingen midtbane. Romeu havde pasninger som en fodboldinvalid 14 årig, og Essien var bare gennemgående skidt skidt spillende - både i tacklinger, placering og frem ad banen

WilliamB14 år siden

Enig med dig Awekat. Jeg har altid været kæmpefan af Essien, og elsket at have ham i Chelsea. Men han skal vise noget af sit gamle jeg i pre-season ellers så må han væk. Han er lige nu ikke i nærheden af sit gamle niveau, som før han fik den slemme skade.

Steen14 år siden

Nu skal i jo også lige tage højde for da Essein gik til skadesbænket var det under AVB, og da han kom tilbage var der under RDM. Det er to vidt forskellige måder at spille på. Jeg tror Essein af fandt sig utrolig godt med Boas måde at forplante en fodbold på :P Men vi ved han kan spille RDM-bold også, for det har vi da set.

Jeg tror bare at Essein er under en dårlig stime, og det har RDM set. Prøv se hvordan Mikel blomstre op :) det er helt fantastisk at se på. Jeg kunne godt forestille mig, og for mig er det lidt blasfami at sige dette højt, men kunne godt forestille mig at Essein blev solgt til sommer. Mikel har overtaget hans plads, og han udfylder den særdeles godt lige pt. Vi har nok spiller der står og ønsker den plads, som f.eks. McEachren og Oriol, og Youngsters er også spækket med defensive midtspillere med et kant af et venstre ben :)

Personligt må jeg sige, hvis Mikel han blomstre yderligere op og bliver stabil, ser jeg heller ingen grund til Essein på Chelsea holdet, hvis vi skal have RDM som træner til sommer igen.

Chelsea4evertrueblue14 år siden
Men hvordan skal midtbanen så se ud den 19. maj. Jeg mener stadig at Essien bliver vigtig i den kamp. Da jeg regner med Mikel - Lampard og Essien på midten. - Det skal jo være folk der kan hjælpe de bageste 4. Malouda - Mata og Drogba fremme. Hvilket der sikkert kommer i en ny stor tråd. Ikke at det er det stærkeste men de taktisk bedste. Man skal også huske på at Bayern er ramt med at ham Gustavo og Badstuber heller ikke spiller.
Steen14 år siden

Lige præcis Claus.. Men men, ej at forglemme Kroos.. Han er altså skarp i år :S Og Roben ... Jeg tror at en hårdt arbejdende Mikel ville være spitz.. Det er lidt ærgeligt at Meireles ikke kan, for han har virkelig vist sig skarp i sit defensiv i de store europariske kampe. Han ville ikke nødvendigvis være dårlig imod et Beyern hold med Ribery og Roben til at løbe rundt derude foran feltet.

Ja Bayern har en klasse Midtbane, De spiller vel formodentlig et system som er lig vores 4-2-3-1 Med de 6 forreste som kan være Schweinsteiger - Kroos - Muller - robben - ribbery og Gomez. Muller kan byttes med Timutchuck og kroos længere fremme. Puha nogle fantastiske spillere. Jeg ved ikke om det er en fordel at det er samme system, da kampe med samme system ofte bliver låst. Hvilket måske kan være vores fordel i en kamp som vi er undertippet I.? Hvad syntes I PUHA det bliver Crazy.
Steen14 år siden

Jeg tror du har fuldstændig ret i din opstilling... Også tænker man: Nå ja, det er deres offensiv spil, så må de have noget vi kan komme igennem.. Så ser man Breno og Lahm til at styrer deres bagerste kæde.. Fy for satan en cocktail.. :S

Jeg tror du har ret i at vi er undertippet, men vi er undtagelsen der bekræfter reglen. Hvor ofte ser man undertippede vinde fordi \'det bedste hold\' ikke kan få deres spil til at fungere imod vores? Det sker tit. Barcelona var jo et glimrende eksempel. Hvis vi kan få vores kontra angreb til at fungere, vores hurtige omstillingsspil med Ramires og Lampard, Drogba på top, så er jeg overbevist om vi sagtens kan gøre det grimme ved Beyern! Vi er måske karantæne ramt, men hvis man først ser mulighederne så er vi alligevel utrolig stærke! Chelsea i CL finalen er bestemt ikke en \"walk in the park!\". Vi er pisse hamrende stærke i vores defensiv og vi har en tendens til at hive energi og kreativitet ud af et stærkt offensiv hold og vende det imod dem. Som min gamle træner altid sagde til mig, \"Brug hans kraft imod ham Steen!\" og det virker!

Chelsea har vist de er omstillingsparate og vi integrere os til vores modstanders spil. Beyern er arrogante, de er på hjemmebane og tror dette er nu de skal kysse pokalen og holde verdens største fest nede i Beer-land! Vi vil vise dem modsat - og jeg kan huske sidste år da jeg så Drogba i Tyroller-outfit.. Det klær ham sku! Vi gør det grimme ved dem.. 2-1!

Jeg ved godt vi skal primært tænke på vores eget spil I alle kampe. Med undtaget denne kamp på lørdag og hvis vi møder Barca / Real og andre store hold. Bayern møder i morgen Dortmund i den tyske cup finale. Der bliver der ikke sparet på noget, med deres rivalisering in mente. Men der er også en uge til finalen. Jeg tror deres hold vil være som følger og mon ikke det kommer til at ligne finale holdet. Muller kan dog også starte på banen. Et stærkt hold mon ikke Chelseas coaching staff og spillere er blevet bedt om at kigge på denne kamp. også da Dortmund har rigtig godt fat i Bayern

Næste kamp

Wednesday 19:30
Premier League Premier League
Aston VillaAston Villa vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I dag 16:30
Premier League Premier League
ArsenalArsenal2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.