Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Direkte CL

Nu hvor vi er i finalen, er det så direkte CL deltagelse eller skal man vinde???

14 år siden
1769 visninger

Kommentarer

Steen14 år siden

Hej Chelseafan17,

Det er kun vinderen af Champions League, som så tager den \"dårligste\" placeret af top4 i Premier League.

Det vil sige, hvis vi er rigtig feje, så vil vi måske kunne tage den fra Newcastle eller Tottenham, som så skal spille Europa League.

Jimiwissing14 år siden

Jeg vil sige vi står rigtigt dårligt i finalen med alle de karantæner, jeg synes man burde have 2 spille dages karantæne for ikke måtte være med, det er latterligt at på gule kort over 2 kampe at man ikke må spille, det ødelægger jo det gode fodbold spil i finalen :(

Awekat14 år siden

Steen er du sikker? Jeg troede bare det var et free-pass til finalen, hvis man vandt. 

joey14 år siden

Awekat:

Den er god nok:

http://www.bold.dk/nyt/Pardew-Jeg-faar-min-oel-galt-i-halsen

Awekat14 år siden

OMG haha, det ville være næsten lige så godt som at vinde trofæet, i sig selv. Specielt hvis det er Spurs som ender 4! 

Steen14 år siden

Yeap ;) selvfølgelig er jeg sikker .... og det ville være BEDRE end at vinde CL at snuppe billetten fra Spurs ... Men lidt synd hvis det bliver Newcastle.. De har virkelig kæmpet og de plejer at ligge i bunden/midten.. Men okay - det giver jo bare billetten til Europa League :)

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248