Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Giles Smith - Torsdags tanker:

Okay, jeg har ikke tid til at oversætte den, og tror meget mening vil gå tabt vi google translate, derfor får I bare linket direkte:

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2604728,00.html

Hans holdning til Torres kunne vi alle lære lidt af!

Derudover et par tanker omkring trænersituationen i England også, som er lidt sjov :)

14 år siden
1971 visninger

Kommentarer

Michael8214 år siden

Men er det ikke det som flere har sagt herinde i forvejen? At snakken falder på?

At Torres faktisk arbejder mere og mere - laver gode ting, sætter folk af mv, men det som mangler er målene?

Hvis ikke han får bolden til sig selv, så skal han tage arbejdet i egen hånd og dette kan selvfølgelig være svært.

Han har jo i mange år været vant til at ligge i en 4-4-1-1 formation og være eneangriber. Nu er der 3.

Personligt tror jeg at en 4-2-1-3 formation (2 def midt og 1 off midt) kunne gøre vidundere for Torres. En Mata liggende bag ham (der konstant er i bevægelse), en venstrewing ala Hazard og en højrewing i form af Sturridge der snildt tager kampe og sætter folk af, kunne være en ting jeg kunne se.

Torres har jeg længe ikke haft et problem med. Indrømmer gerne at jeg bankede mit hoved ned i bordet da han brændte den kæmpe chance mod United i første kamp (har ikke set den \"famøse situation i anden kamp som folk mener at han bør ha\' trykket af på), men på den anden side... hans antal af assists (især den til Mata mod United) viser at han altså har vold meget at byde på - og byder på meget. At han kan tæmme en bold med brystet og ha\' en mand som Ferdinand (som ikke er en lille splejs) i ryggen... nærmest uden problemer, er jo vildt.

Lad andre klubber hate på Torres. Men lad os stå bag ham og støtte ham. Ja, en angriber skal score mål... men nu er mit spørgsmål så... hvis man står for 40 assists på en sæson... er det ikke vitterligt lige så godt som 40 mål?

Awekat14 år siden

Fuldstændig enig, Michael. Jeg synes nu bare ikke jeg har set det formuleret på en så god måde, som Giles gør det.

Selvfølgelig kommer der små frustrationer, når han brænder åbenlyse chancer. Og læg så de forventninger man havde til ham fra Pool tiden, så er det klart at man bliver skuffet... Men i modsætning til eksempelvis Drogba, så laver han (som du også siger) masser af flotte assists.

I bund og grund syntes jeg bare at Giles sammenligning med, at han aldrig når bussen uden for sit hus, er super god. Og dette var der der én god grund til; at bussen ikke stopper der. 

På samme måde scorer Torres ikke, fordi han ikke får pasningerne til det. Den store chance mod united (i denne omgang), skabte han selv.

Steen14 år siden

\"Let\'s put this confidence thing away, shall we? Torres has gone 1000 minutes without scoring. But, for comparison\'s sake, I\'ve gone more than 12 years without catching a bus outside my house. But my failure to catch a bus outside my house has nothing whatsoever to do with a lack of confidence on my part, in relation to the catching of buses. It\'s entirely to do with the fact that buses don\'t come down my road. So what can I do?\" Den mand er jo genial...

Michael > Jeg kan kun nikke, du har fuldstændig ret i, at den formation ville gøre noget godt for Torres. Og som Giles så fint skriver, at bussen ikke stopper ved hans hus, så er det lidt svært at hoppe på dér..

Du får også lige \'klap på skuldren\' fra min side af, med 40 assists er et eller andet sted også 40 mål. Om det er hans fod der rør bolden sidst eller næstsidst er vel én skid?! Et mål er et mål.. Er fodbold ikke et holdspil eller har jeg misforstået noget?! Jeg syntes Torres gør det godt, og han knokler virkelig for Chelsea og for holdet. Målene kommer, og måske, som Michael også så fint foreslår, ville en formationsændring også kunne ændre på målscoren for Chelsea.. Men helt ærlig, jeg er fandme, undskyld mit ordvalg, men jeg er fandme ligeglad om der står Mata, Sturridge, eller Torres på måltavlen, bare der står noget! 

Awekat > Tak for den fine post :) det var glimrende læsen!

Chelsea4evertrueblue14 år siden

Udemærket indlæg. Men I må have mig undskyldt, syntes efterhånden det er dybt kritisabelt at # 9 ikke kan score mål, hver eneste kamp håber man at han får hul på bylden, og begunder nu desperat at finde de positive ting om hans arbejdsmoral hans link up play. assist. Men han er # 9 og det skal sku betyde flere end 3 mål. Det er bare ikke godt nok at han nu ikke vil afslutte på en bold der hopper i felten og venter til muligheden bliver større. Det kan man ikke på det niveau.

Inden denne sæson mente jeg at Chelseas succes hang sammen med om Torres ville begynde at score. Derfor er det kun held at vi stadig lever i FA cuppen og CL. kva Sturridge gode sæson. Et hvert tophold har en angriber der laver omkring 20 mål per sæson og det skal man kunne forvente af en mand med hans CV og niveau smat løn niveau.

Man kan ikke sige han ikke får chancerne. Mata er den spiller I PL med flest oplæg til chancer og han kigger da Torres vej.

Man kan finde minimum 15 eksempler på muligheder hvor han skulle have gjort tingene anderledes. Ja han har også været uheldig. med flotte redninger stolpe ud o.l. Men den mod United, Norwich, Sunderland og Wigan U name it. det var Fa.... ikke godt nok. Jeg håber stadig, han kommer i gang men understreger the # 9 chelsea Curse ( Crespo, Kezman,  Di Santo,) Hvem kan nævne udover Vialli en der havde succes i # 9.  og Vialli blev meget skaddet i nummer 9. Crespo havde succes da han startede med nummer 21, men faldt med #9.

Håber virkelig de forlænger med Drogba selvom jeg tvivler eller de finder en super striker (Falcao, Cavani) der ikke tøver i boxen.

Syntes godt vi kan tillade os på dette fine forum også at være kritisk omkring vores egne.

Beklager men jeg kan ikke forsvare ham mere. Hodler dog stadig af ham, CFC er bare ikke en klub hvor man kan have en spiller med så lang snor på en af banens vigtigste pladser. 

Obi14 år siden

Go læsning Awekat.

Er vildt med hans samligning med bussen :)

Men jeg har tænkt over, tillid er et nøgle ord, hvis man skal få en hold sport til at gå op i en højere enhed. Men nu har Torres passeret 1000 min. og spørgsmålet er om tillid måske har taget overhånd, er i den grad i tivl. For skal man forsætte med at tro det nok skal komme, eller tage konsekvensen af de mangle mål og brændte chancer og sende ham på bænken? Eller skal man bare stole blindt på at det nok skal komme, for han spiller jo fornuftigt nok, og ligger op til mål, så det burde vel også være fint nok, for hvem der laver målene er vel et fedt, bare de bliver lavet? Men når man koster så mange penge og netop hyret til at lave mål som sin #1 ting på to-do listen, og har lavet 5 kasser på 13 mdr.

Er lidt i tvivl, hva skal jeg gøre kære Brevkasse?

Hilsen Obi, den fortvivlet..

Enevo14 år siden

Dette indlæg er spændende, men den eneste der kan give os svaret på om han CFC nr. 9# og det er ham selv...

Jeg er 99,9 % sikker på, at Torres godt ved vi vil se ham lave vores mål, det er jeg slet ikke i tvivl om...... Men hvis ikke han laver nogle mål, synes jeg han har det, som jeg elsker ved en top angriber der ikke laver mål, det er at han arbejder hårdt for holdet. Og det gør han. 

Jeg står bag Torres og hans præstationer for chelsea, for det er ikke let i tiden. Ser man de tinger han laver på egen hånd, kan man ikke lade vær med at tænke, \"det er hvad Chelsea har brug for.\" Vi har brug spillere der kan ting udover det sædvanlige og som arbejder ben hårdt for holdet. Det gør han. 

Han havde tidligere en attuide, som lignede en der ikke gad være i klubben, men ligner en der har lyst til at være i Chelsea i langtid og hjælpe klubben til at komme tilbage på sporet!! 

Hans oplæg til mål og hans evne til selv at sætte sig selv i scene vokser kamp for kamp. Jeg ved at MATA, er manden der kan sætte ham op, så jeg ved at lyse ude i fremtiden er lys for såvel TORRES og for Chelsea!! 

Torres er manden vi skal stole på, for han har det i sig, men mangler bare at få bolden på de rigtige tidspunkter, og der kan man nogle gange godt blive lidt træt af Daniel Sturigde, som jeg mener nogle gange kunne have bragt fx Torres i bedre skud mulighed end han selv var. Men det Daniel i øjeblikket gør er at afslutte når der blot er en lille mulighed, kunne Torres godt overføre lidt i hans spil, samtidig med at han stadig har bliver ved med at spille bolden videre til andre, hvis de er i en bedre vinkel. 

Jeg mister ikke troen på Torres, han skal nok finde netmaskerne..!!!

Hilsen Enevo, den stadige optistiske og sikre!!! 

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248