Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Juan Mata - mdrs spiller

Hey blues!

Barclays Premier League vælger en spiller i hver mdr, som de tildeler den fornemme titel at være månedens spiller. Nu har PL valgt Juan Mata som månedens spiller i Oktober, for hans præstationer i PL i oktober måned. Stort tillykke Mata, skal det lyde herfra!

Er det velfortjent? Hvad syntes i om valget af Mata? Havde i set andre spillere, ikke kun fra CFC som havde mere fortjent det? Hvad syntes i egentligt om ordningen?

Man kan læse lidt omkring det på siden og se interivew på Chelsea TV.

http://www.chelseafc.com/news-article/article/2971773/title/mata-is-october\'s-top-performer

http://www.premierleague.com/en-gb/news/news/juan-mata-and-sir-alex-ferguson-win-october-awards.html

13 år siden
1661 visninger

Kommentarer

Dwise13 år siden

Han har bare været god. Det er helt fortjent, at det bliver ham. Jeg synes hele tiden han bygger videre på sit enorme talent, og han laver så få fejl, at det næsten ikke burde kunne lade sig gøre. Fuldstændig skandaløst at han ikke er på landsholdet, men det er jo nok også fortid. Måske Suarez som også har været ret vild i oktober, men jeg synes det er fortjent, at det bliver mata. 

Steen13 år siden

Personligt syntes jeg det er helt vel fortjent at det bliver Juan Mata der løber afsted med oktober-prisen. For han har virkelig været de bærende krafter for Chelsea, og for at vi kunne bibeholde den flotte placering i Premier League. Han har scoret på stribe, lagt op til mål, fintet sig vej igennem, og har hele taget været sagens kerne for Chelseas kreativitet og styrke. Jeg syntes det er velfortjent.

Noget andet er, Dwise nævner, at det er skandaløst at han ikke er en del af det spanske landshold. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal syntes og mene om det. Spanierne er nogle sjove typer, som prioritere hjemlandet frem for så meget andet, og de har jo de \"to verdens bedste hold\" derhjemme, som de ser på det. Og man kan ikke være \"verdens bedste spiller\" i Spanien, hvis man ikke spiller der. Noget helt andet er, Busques tænker også taktisk, og det er ikke dumt det han laver, med at bruge \"hele Barcelona\" holdet, fordi de er så sammenspillet at det halve kunne være nok. Så det er jo næsten kun få udskiftninger fra start opstillingen ved Barcelona. Så det er ikke helt dumt det han laver. Og på den anden side - er det SUPER win for Chelsea, at han ikke skal bruge krafter på det, og bare fokusere på Chelsea-bold. Bare vent og se, Torres ryger også snart af landsholdet, nu når David Villa er klar til kamp igen.. Jeg tænker også, hvis Mata skulle have en plads på landsholdet og rent faktisk være en starter, ville det så ikke ødelægge spil forståelse at fjerne Xavi eller Iniesta? Jeg ved det ikke helt... Måske.. Måske ikke..  Hvad syntes I?

Dwise13 år siden

Hey steen

Jeg kan sagtens følge dine argumenter, men jeg tænker bare, at landets bedste spillere bør være på landsholdet. Jeg synes ikke mata, er en dårligere spiller end for eksempel carzola, silva, pedro eller navas. Og det er udelukkelsen i dette selskab, som jeg ikke kan følge. Jeg siger heller ikke, at han skal gå direkte i start 11\'eren, men der burde være plads til ham i truppen.

Jeg synes ikke, det er en dårlig ting, at chelseas spillere er med når deres landshold spiller. Det mener jeg er med til at udvikle dem og give erfaring. Det er rigtigt at den positive side så er, at de får en pause når landsholdene spiller, men så dem nu hellere i kamp. Pauser kunne de, i mine øjne, så få når der var capital one cup f.eks. 

Zola8613 år siden

Meget fortjent!

Obi13 år siden

Zola86, det ville jeg ellers havde skrevet :P

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.