Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Mål for resten af sæsonen

Med 9 point op til City efter 20 kampe, ser guldet måske efterhånden usikkert ud, også ud fra en skidt periode hvor der blev sat for mange point til.

Hva skal man stille sig tilfreds med sådan som tingen ser ud nu. Vi er stadig med i Cl, hvor Napoli venter samt F.A\' hvor der er forsat er gode chancer.

Hvad er dine forventerninger til resten af sæsonen...

14 år siden
1820 visninger

Kommentarer

Drogba14 år siden

Der er 11 point op til City, hvilket selvfølgelig ikke gør det nemmere ;-)

Men en top 4 placering er et must og det absolutte mål for denne sæson. 

Derudover forventer jeg at vi går videre i CHL og først ryger ud når vi møder enten Barca eller Real. Vi kan selvfølgelig godt slå dem selvom vi er underdogs, men jeg vil ikke blive skuffet hvis vi røg ud til en af disse hold. De har begge hold en bedre trup og en manager der kender gamet.

Mht FA cup forventer jeg at vi vinder den hvis vi bliver ved med at spille med den stærkeste opstilling som vi gjorde mod Pompey. City er ude, og i næste runde ryger enten United eller Liverpool ud da de skal møde hinanden. Hvis vi går efter at vinde den kan vi også vinde den.

Awekat14 år siden

Jeg må erklærer mig fuldstændig enig i Drogbas kommtar.

Dog forventer jeg ikke 100% at vi vinder FA Cup\'en, men det ville sgu være rart! 

Michael8214 år siden

Intet mindre end the Treble kan gøre mig tilfreds :D

JMR14 år siden

Jeg  håber, at trediepladsen er til at nå, i FA  der slår Liverpool  Man. U  ud i  næste runde ,  så  tager vi Liverpool når vi når til finalen,   CL  er jeg ikke helt sikker på, men chancen er der jo stadigvæk.

padefar14 år siden

Sådan Michael! En mand med ambitioner ;) Top 4 er et must som sagt, men vil sku gerne have en top 3 som JMR :) 

Obi14 år siden

Ikke for at lyde som en Anders gentager, men er enig med Drogba. Guldet er langt væk, Cl og F.A. er der hvor sæsonen skal redes og naturligvis skal vi med i Cl næste år, det er der de store penge skal hentes..Er fortrøstnings fuld, især hvis man fik lidt styr på defensiven..

Michael8214 år siden

Padefar: Ja ik ;).

Men ærlig snak - jeg har siden starten af denne sæson sagt at guldet bliver en kamp mellem Chelsea og ManUtd. Og det tror jeg fortsat på.

Spurs skrider i svinget, City har ikke roteret nok og de er begyndt at kunne ses.

Min top 6 bliver:

1: Chelsea/United

2: Chelsea/United

3: City

4: Spurs

5: Gunners

6: LFCFA cuppen bliver hvad AVB går efter for at få 1 trophe i år - så tror ærligt at vi vinder den

CL bliver hård. Vi skal spille fysisk over for spanske hold og tror at det er der at Essien/Romeu/Lampard/Terry/Drogba kommer til sin ret. Jeg håber inderligt på at vi vinder den og tror på det :)

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248