Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Ny hjemmebane trøje

Den nye trøje er mega nice.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2128276/New-Chelsea-home-kit-2012-13-Fernando-Torres-unveils-adidas-strip.html

14 år siden
4580 visninger

Kommentarer

Ejerskov14 år siden

Den ser rigtig fed ud!

padefar14 år siden

Alt for fed!

Jimiwissing14 år siden

Den er alt for fed!

Michael8214 år siden

Synes den er sådan... meh... ligner sig selv

Men må indrømme, lidt skræmmende at hverken Drogba el. Terry er med ved trøjerne...

padefar14 år siden

- Michael82, ja det er skræmmende, men det er garanteret bevidst. Mit bud er: Drogba\'s fremtid i klubben er lidt usikker, og Terry har stadig en retsag kørende. En ny trøje lancering er en rigtig god måde at få unge mennesker (nye fans) med på vognen. Torres er et stort symbol indenfor fodbolden, og Sturridge er meget \'\'upcomming\'\', selvom jeg mener han har vist sit værd. 

Cech og Lampard siger sig selv. Det er til os andre ;) 

GoldForce14 år siden

Wow! De trøjer er altså bare fantastisk

Grissebasse14 år siden
Synes ikke den er så pæn med det der guld lidt for meget \"BLING BLING\"
WilliamB14 år siden

Er det kun mig, der synes at Cech\'s \"pose\" får ham til at se lidt lad ud, med en lille topmave? hehe

Ellers en fed nok trøje.

chelsea210114 år siden
Rigtig fed trøje den er næsten ligesom Reals trøje bare i blå.
Awekat14 år siden

Er ikke synderligt imponeret. Den er bestemt ikke grim, men heller ikke noget der får mig op af stolen. Den er meget straight up. Ser til gengæld ud til at være meget slim-fit... Minder mig også lidt om 05/06 udgaven i en tyndere udgave

JMR14 år siden

Jeg mener ikke ,at den er så flot som   2011 /  2012.

SebastianLunnDK14 år siden

Synes trøjen er OK... jeg kan godt lide at der er et lille \"sølv tema\" med sølv logo og Samsung skrift. Jeg synes dog den er for enkel... Jeg synes de skal prøve noget nyt, som i 2010/2011 sæsonen med den røde krave, (synes også det var den fedeste de har haft i noget tid)

Men alt i alt er den fin nok :)

padefar14 år siden
Det er guld og ikke sølv? :b
Awekat14 år siden

Der skal krave på drengen!

Steen14 år siden

Jeg syntes ikke den er til at flyve op af stolen over. Jeg syntes vores 2011/2012 er langt flottere.. Men slim, cool...

Jeg bed også mærke i det William > Den får Cech til at se old-og tyk ud :) Lidt for mange \"victory-bajere\" :) ala det.

Jeg syntes der mangler noget karisma i den, der mangler noget ... et eller andet, kan bare ikke sige hvad... Jeg syntes den er for annonym

Michael8214 år siden

Enig Steen.

Som sagt før... \"Meh\"... Og er skuffet over Cechs outfit. Elsker når målmanden har noget skrigende (som hans orange eller neongrønne).

Steen14 år siden

Lige præcis - hans nuværende spillertrøle, den neongrønne er virkelig LOVELY... Den nye ser seriøst kedelig ud, men det kan være den er lidt svære at skyde på... Sådan ment, det er svært i øjnkrogen at se hans placering? I dont know?

Steen14 år siden

Wuuup... så kom kæresten lige og sagde igår: \"Skat, til din fødselsdag(6 juni) har jeg bestilt udebane trøjen, men de har den ikke i small, så er spørgsmålet, vil du have nogle nye slips med evt. logo på eller den nye hjemmebane trøje og hvis ja, med hvem på ryggen?\"

Så stod jeg jo der... Transfervindue ... Shit... Jeg ELSKER Ivanovic og hans indsats og nægter at tro på de er så dumme at sælge ham, han er virkelig nice.. Også tænkte jeg på om man skulle ære Cahill... Hmmm.. Hjælp?!

Duxii14 år siden

Steen: Få skrevet ivan-Steen-ovic!

Husker stadig en rimelig stor geezer fra min tur til London sidst da han sagde

\'Jeg hader dem som har opfundet slim-fit til fodbold trøjer - hvad så med os som har fulgt klubben i mange år og nu har fået øl-mave pga. det?\'

Han vision var klar - lav en supporter trøje i non-slimfit!

Jeg var helt smadret af grin over ham - han var godt nok hidsig på Addidas over deres tøj!

Men for lige at vende tilbage til trøjen så syntes jeg ikke det er noget specielt - den er lige som alle de andre.

Kunne godt tænke mig vi snart fik et lidt andet design på trøjen - men mulighederne er nok ikke de største

Michael8214 år siden

Duxii: Så skulle jeg måske spørge ham, hvad med os som faktisk laver noget aktivt? Vi er da ikke interesseret i at rende rundt med et gardin over kroppen ;)

Duxii14 år siden

Michael - Hvad tror du der er flest af i england :D?

Michael8214 år siden

Duxii: Jeg gider ikke ligne fatty i gardin.

Slimfit ftw! :D

Steen14 år siden

Jeg må også sige - sender gerne et billede med mit face i en slimfit, at hvis jeg fik et telt at bo i, bare fordi der findes flest fede(Duxii and the rest of Great Beerland :P hahha) så ville jeg ligne mr. idiot :P

Slimfit for the win!

padefar14 år siden

Jeg må også tilslutte mig de aktive og sige slimfit! Helt klart også det bedste at træne i synes jeg selv :) 

Awekat14 år siden

Slimfit er for pussies!

Vi skal have de gode oldschool trøjer. Hvad bliver det næste? Tyl og strut i vores shorts? Så kunne vi ligne skøjteprinsesser eller synkronsvømmere i spandexdragter.

Nu må jeg bede om min himmelblå (læs: Chelsea-blå).

Steen14 år siden

Awekatten: Hæh.. nok næppe, men hvis man spørg de fleste fodboldspillere er de faktisk glæde for slimfit trøjen, da den sidder perfekt og er sjælendt til gene.

Men jeg er da overbevist om jeg godt kunne få min gamle mormor(syeriske) til at sy et strutskørt ind i dine shorts :)? Hvis du ønsker det.. Er ret sikker på du vil blive yderst elsket for det nede ved Guldhornene :)

Awekat14 år siden

Haha, ja de ville sgu nok alle være ellevilde.

OT: Hvis det viser sig at vi hiver den vildeste sæson op af hatten med den nye trøje, så er jeg pro, indtil da sværger jeg til de gamle

Steen14 år siden

Må da også sige at jeg er mere til 11/12 sæson trøjen som 12/13. Men hvis vi laver the double eller 3\'eren, så ta\'r jeg aldrig min kommende trøje af igen!

Awekat14 år siden

Jeg afventer stadig udebanetrøjen

Michael8214 år siden

Jeg savner Cech\'s uber neongrønne og skrigende orange trøje... det der græsgrønne \"I\'ll sneak attack your ass\" som han har fået nu, skuffer mig

ausby12 år siden
Det er første gang, jeg hørte nogen sige Chelsea fodboldtrøje Real Madrid fodboldtrøje med lignende.
Jeg sætter de to sammen sammenligning er virkelig:
http://www.footballtshirteu.com/buy-cheap-football-shirts-20132014-chelsea-home-p-474.html
http://www.footballtshirteu.com/buy-cheap-football-shirts-20132014-real-madrid-away-p-502.html
Omhyggelig observation, er det let at finde, med en sponsor-designede skabeloner er relativt billede.

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248