Ny manager
Jeg har lige læst at i følge flere medier står der at Chelsea vil have fat på Frankrigs landstræner Laurent Blanc så syntes i vi vil byde en årslønd på 72million kroner.?????
kan tjeke det på www.dr.dk/sporten/fodbold/premiership/2012/03/27/0327155907.htm?
Kommentarer
At pep kommer vil nok være usandsyneligt. Uanset hvor meget jeg ville, så tror jeg ikke på at hans koncept kan hholde i England, hvilket man også kan se når FCB spiller mod Engelske storhold. Hvis man har en solid defensiv, og nogle gode angribere (især som united) så er det rimeligt overskueligt at lukke ned for. Desuden så er det præcis samme koncept AVB prøvede at indføre men som bekendt ikke virkede, iværtfald ikke på den korte bane. Hvis man ovenikøbet vil fyre pep p.g.a utolmodighed som Abrammovic jo er kendt som så skal vi punge ud med de penge vi kunne have fået en spiller som Hulk for. Tror også at det ville være at \"ødelægge fodbolden\" hvis vi koblede ham til og fyrede ham efter kort tid pga dårlige resultater. Jeg vil heller have en træner som kender det Engelske spil ligesom RDM gør og CA gjorde. En Capello ville være en god løsning, fordi at han vil få respekt fra starten af som AVB ikke gjorde. Men desværre er han godt op i årene så det ville kun være en midlertidig løsning. Men RDM har jo gjort det godt indtil videre så hvorfor ikke fortsætte med ham hvis han holder? Og det med Frankrigs landstræner, NEJ TAK det går ikke godt med Frankrig i forvejen så hvorfor knytte ham. Vi kan ikke engang få succes med succesfulde trænere, så hvorfor med en uden succes. Men hvad ved jeg det er måske vejen frem?
Vi har allerede en tråd omkring hvem der sidder i trænersædet i næste sæson:
http://www.chelseafc.dk/forum/traener-efter-sommer-316/
Kig nu lige engang inden i opretter tråde, det er blevet sagt 100.000 gange efterhånden.
skib97 - \"Guardiolas koncept holder ikke imod engelske storhold\"? Og du giver endda selv United som eksempel! \"Så er det rimelig overskueligt at lukke ned for\"? Har Barcelona ikke mødt United to gange (begge i Chl-finalen) og tabt!? Og endda vandt Barcelona rimelig suverænt i begge de to finaler? Det hold fra England, der har haft mest succes mod dem er da Chelsea, United har da ikke haft noget at stille op imod dem, de to gange de har mødtes.
Skib97. Hvorfor ikke Laurent Blanc, han har da sat sig igennem som Fransk landstræner og er ubesejret i mere end 10 kampe (bla vundet over Tyskland og spillet uafgjort i Spanien.
Jeg tror han vil være god, da han Kender England har en enorm karisma. Og kan sætte sig igennem. Han er fri af kontrakten efter EM.
Jeg tror ikke Vi kan tilbyde forhold til Pep der matcher dem han har.
Desuden har Laurent Blanc da også gjort det godt med klubhold chelsea1201. Han vandt det franske mesterskab med Bordeaux inden han blev hyret som landstræner.
Ja det er fint du synes det med guadiola med hans koncept lykkedes ikke med de spillere vi har. Det er præcis det samme AVB gjorde og det kom der ikke meget godt af. Så hellere en der kender til spillet i Engelsk fodbold.
Nu er jeg forvirret skib97? \"Ja det er fint du synes det med guadiola med hans koncept lykkedes ikke med de spillere vi har\" Guardiola har da ikke haft mulighed for at prøve sit koncept af på spillerne i Chelsea? Jeg forstår ikke din argumentation her.
Jeg forstår godt din forvirring med Pep er barer ikke min kop te. Så hellere en træner som CA som kunne spille Engelsk, udnytte modstandernes fejl, køre kontra-angrebene til ende, og knuse modstanderne 6-0. Meget af dette kan Pep også, men jeg tror altså ikke på hans spillestil i Chelsea. I sidste ende bliver Abrammovic nok utolmodig hvis vi skal til at gå fra den gamle kontra garde til unge kræfter men tolmodig spilopbygning. Især ikke hvis det skal koste os CL eller mesterskabskampen. Desuden har RDM jo gjort det udmærket indtil videre, og den eneste jeg ville bytte ham ud med var Mourinho, og så alligevel ikke, for jeg tror at JM ville have det svært med alle de høje forventninger.
Jeg forstår stadig ikke helt din argumentering, men det lader jeg ligge. Noget helt andet -> Tror du ikke Mourinho ville kunne klare at der er høje forventninger til ham?Den har jeg alligevel aldrig hørt før! Mounrinho er pt. træner for den klub i verden hvor forventnings presset er det højeste overhovedet, derudover anses han jo for at være en af de aller bedste managere i verden igennem de sidste 6 år. Han, af alle, ville da kunne håndtere et pres, som ville være i Chelsea.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |