Fanpage for Chelsea FC
Fanpage for Chelsea FC

Officielt: Di Matteo fortsætter i chelsea

Sådan! :-)

I min optik en fremragende dag for Chelsea. Di Matteo har forlænget kontrakten med 2 år!

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2810782,00.html

Hvad siger i andre? Er i tilfredse?

13 years ago
2460 views

Comments

SebastianLunnDK13 years ago

Hvorfor starte en hel tråd om dette emne? Vi kan da sagtens diskutere det her: http://www.chelseafc.dk/forum/chelsea-2012-2013-420/#106

:)

joey13 years ago

Synes da helt sikkert nyheden er af en sådan kaliber at den skal have sin egen tråd.

Hvis ikke en træneransættelse kan få sin egen tråd giver det jo ikke nogen mening at oprette nye tråde. For ellers kan vi jo diskutere alt omkring den næste sæson på tråden \"Chelsea 2012-2013\".

Det er faktisk godt, at vi får lidt flere tråde, så man ud fra trådens titel kan se hvad den indeholder. Synes tit jeg ikke selv kan finde bestemte kommentarer, fordi de netop ikke har noget med trådens titel at gøre.

Duxii13 years ago

Helt enig med Joey!

Stor dag for Chelsea Football Club!

Og tillykke til Di Matteo! - vi bevæger os i en rigtigt god retning!

torres9luiz413 years ago

Yes! Vigtig sejr vigtig sejr

Altså hvis man kan lave en tråd, da vi vandt CL finalen, hvori der hvist kun stod \"Chelsea er Champions League mestere!!\" Eller noget i den stil, så synes jeg da også godt, at man kan lave sådan en tråd her. CL tråden kunne jo også sagtens være inde under Chelsea 2012-2013. :)

Sådan nogle vigtige ting fortjener bare deres egen tråd :)

Okay... kan godt mærke jeg er i undertal, det fair nok nyheden får sin egen tråd... men synes også at der er mange andre der piver over nogle tråde som måske ikke er specielt detalieret, og \"store\"...

Bare min mening, no hard feelings :)

joey13 years ago

Hehe, ja :-) Det er jo ikke nogen stor tråd, men synes egentlig at nyheden taler for sig selv. Der skal skam også pives over udetaljerede og korte tråde, som hvis folk fx skriver \"Jeg elsker drogba.. Han har altid været min yndlingsspiller\" eller hvis man bare linker til en eller anden lidt utroværdi kilde.. Hehe :-) Men det er jo også bare min mening!

I know i know - heller ingen hard feelings herfra. Vi har jo alle blåt blod i årene ;-)

nå.. fuck det!

Men synes også det er fantastisk at Di Matteo fortsætter! Han har tydeligvis spillernes opbakning, og han har selv spillet i klubben som giver et stort plus. Synes også det ville være dumt at bruge mange penge på en manager som Guardiola. 

Håber han får sucess! og håber Chelsea endelig har fået svar på deres manager problemer! :)

Steen13 years ago

Joey: Det eneste jeg mangler i din tråd, for jow, den fortjener sin egen tråd. Jeg tænker detaljer? Istedet for at referere til et eksternt link, så skulle du have skrevet lidt omkring aftalen, kontrakten, hvad Chelsea forventer at få ud af aftalen og evt. hvad Di Matteo har af forventninger til sig selv og hans nye rolle for klubben :) Nok omkring forventninger, hvad er hans målsætning, hvad er hans vision for klubbens fremtid?

Noget andet er: JEG ER TILFREDS! Nøj det var dejligt at få det på plads. Jeg begyndte så småt her i silly season og blive lidt nervøs for at RDM pludselig ville sige nej tak til et skambud, også stod vi i saksen og skulle ud i at hente en anden ranks træner eller en meget dyr en af slagsen som AVB. Det ville være fatalt for klubben og vores muligheder i næste sæson.

Nu har vi et fundament bygget op omkring en yderst dygtig taktikker med et kæmpe spil forståelse, som kan formå at holde spillerne sammen og få dem til at performe til det yderste.

Jeg vil gerne stille et spørgsmål til Jer meddebatører.. Har RDM haft noget at gøre med signingen af Marko Marin & Eden Hazard, og har han haft et spil med i forlængelsen af Cech og Hulk-eventyret som snart bliver en realitet?  Jeg har også en holdning til dette, efter at rammen er sat på plads i det store puslespil, nu er det bare at fylde det ud med tegningen af Mowgli og tigerdyret.

Nu hjælper jeg Jer.. Ron G udtalte: \"\'We will be working closely with Roberto in the weeks ahead, some exciting signings have already been made and Roberto has had input into those.\"

Duxii13 years ago

Steen: Se svar 12 og 15 i http://www.chelseafc.dk/forum/officielt-marko-marin-skifter-til-chelsea-393/  - Det er 100% at han har været med til at signe de spillere

Steen13 years ago

Duxii: Ja i know.. Men ville hører Jeres holdning omkring det - og hvorfor! :)

Nu skal der vel også komme en ny afstemning, nu hvor det er på plads hvem der er manager til næste sæson ;)

WilliamB13 years ago

Haha, jeg kan godt lide at du refererer til dine egne kommentarer som 100 % sikre kilder, på at Di Matteo har haft noget med Marin og Hazard handlerne at gøre Duxii!

Duxii13 years ago

WilliamB -

Det er jo hvad jeg tror - og troede på allerede dengang :)

Jeg kan selvfølgelig ikke vide om det er sådan, men mine tanker omkring det er at han har været med inde over det. Hvilket i min optik allerede dengang var mest logisk.

Steen13 years ago

William: Duxii er fremtidens mand :D! (læs med smil på læben!) Men hvad hjælper det, når ingen af jer paphoveder har svaret på mit yderst intelligente spørgsmål :D

Chelsea4evertrueblue13 years ago
Hej Steen SYntes det er et meget godt spørgsmål og har tit tænkt over hvem der har været sports direktør det sidste halve år. Jeg mener at det er ham Michael Emenalo, men Steve Holland er vist også inde over mange beslutninger. Guus (vores helt) er også stadig en af RA\'s rådgivere, så han bliver også spurgt inden beslutningen tages. Hvad angår Hazard er det en spiller der er blevet scoutet på i mere end 2 år. Både fra Carlo og AVB. Tror ikke Ron Gourlay den Yankee har meget at sige om det sportslige, men her kigger på forretningens tilstand.
Blue4Life13 years ago

@Steen Jeg er lidt i tvivl om hvor stor indflydelse Di Matteo har haft på Hazard og Marin handlerne. For det første har jeg gang på gang hørt at vi har fulgt Hazard igennem længere tid, og for det andet er det ret sandsynligt at den gode Roman har været efter Guardiola og ikke planlagt at Di Matteo skulle være at finde i trænersædet næste sæson. Jeg er bange for at den eneste grund til at italieneren har fået jobbet er fordi det ikke var muligt at hente Guardiola. Men who cares, jeg tror de fleste af os er tilfredse med at Di Matteo er her, og mon ikke han får større indflydelse på handlerne fra nu af :)

Next fixture

Saturday 12:30
Premier League Premier League
BurnleyBurnley vs. ChelseaChelsea

Previous fixture

Saturday 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea3 : 0WolvesWolves
Premier League
# Team
G.
Pts.