Fanpage for Chelsea FC
Fanpage for Chelsea FC

Rafa - Nogen reaktioner efter hans tiltrædelse

Ohøj der ude! En kollega satte tankerne igang da han spurgte; Hvad har Rafa endelig tilført Chelsea siden han tiltrådte? Min svar var at det var ikke ny opstilling, men han har fået lukket mere tæt bag ud i forhold til tidligere. Ellers kunne jeg ikke påpege noget nyt. Det er netop hvor jeg vil høre jer der ude, er der sket noget, positivt som negativt..

13 years ago
3830 views

Comments

Awekat13 years ago

Kan kun sige det samme som dig, Obi.

Men det mest positive ved Benitez ankomst er, at han er den første der har spillet David Luiz på midtbanen.

Obi13 years ago

Det var da under VM et frisk pust at prøve Luiz på midtbanen..

Obi13 years ago

Noget jeg tit undre mig over, hvor skifter han altid så sent ind? Når han kan se efter små 55-60 min, det duer ikke, så friske ben ind.. Geeeeezzzzzz

Dwise13 years ago

Enig indskifterne for jo ikke rigtig en chance for at komme ind i kampen.

Obi13 years ago

Kan man se i aften, Marin og Ba kommer ind da der er omkring eller mindre en 9 min. Det er sgu svært at gøre så meget der..

Duxii13 years ago
Men alligevel formår Ba af have 3 chancer hvor den ene er målgivende men fejlagtigt bliver dømt offside på 9 min. Skræmmende at Torres har 0 chancer på 80 min... Derudover syntes jeg godt nok Mata og Hazard var skygger af sig selv idag..
Steen13 years ago

Rafa har jo nok tilført en hel del på træningsbanen, som vi ikke kan se. Men hvilke resultater han har skabt? none.. Der er kun to positive ting at sige om ham... Han har fået organiseret forsvaret (hvis Cech var retur) også har han fået en David Luiz op på hans rette plads, som vi har talt om 100.000 gange herinde på forummet, at man burde have gjort under RDM.

Obi13 years ago

Rafa læser nok med på siden ;)Men Luiz har da spillet fornuftigt på den defensive midt og hvor han fordeler spillet fornuftigt.

Duxii13 years ago

Jeg må ærligt indrømme jeg blev DYBT frusteret på manden da han i 80\'ende minut og vi er bagud  vælger at skifte Azpilicueta ind i stedet for Ivanovic???? HVAD FANDEN TÆNKER MANDEN PÅ!!!!!!!!!11

En forsvar for en forsvar???? han skulle smidt en angriber ind istedet, og evt. lade de stærke hovedstødsfolk blive på banen..

Nu endte det heldigvis godt pga. Torres og Ba\'s gode sammenspil - men for fanden hvor er jeg træt af Rafa!!!!!11

Derudover var det dejligt at se Torres klappe til den med det samme istedet for alle de små driblerier.

Torres2013 years ago

Jeg synes han er elendig til taktik. RDM var jo et geni, man undrede sig altid over hvad laver manden også bam et godt resultat. Han lavdede en brøler mod Juventus og det var nok til at få ham fyret.. Savner ham :(

10MATA1013 years ago

Jeg må Duxii give ret i, at udskifningerne sker alt for sent, og at der er en håbløs udskifning ,da Ivanovic bliver skiftet ud med mindre,at han var skadet.

Hazardrules13 years ago
I forlængelse af denne tråd, så gå venligst alle ind og \"sign up\" på denne side som er et opråb fra skuffede og desperate fans, der forsøger at få bestyrelsen og ledelsen til at indse den største fejl til dato - at hyre FSW!!! Iøvrigt er indlægget spot on... https://www.change.org/petitions/chelsea-football-club-ensure-that-rafael-benitez-is-not-considered-beyond-his-interim-title
Zola8613 years ago

http://www.101greatgoals.com/blog/the-abuse-footage-of-chelsea-fans-cussing-rafa-benitez-after-the-fa-cup-match-at-brentford/?

the end.

Obi13 years ago

Hahahaha! Genialt, sidder og griner med mig selv, og da han gutten efter 16-18 sek bare råber CUNT, men der bliver virkelig sunget igennem... \"You’re not wanted here! You’re not wanted here! F*** off Benitez! You’re not wanted here!” Tror snart jeg kan den uden af..

Next fixture

Saturday 12:30
Premier League Premier League
BurnleyBurnley vs. ChelseaChelsea

Previous fixture

08/11 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea3 : 0WolvesWolves
Premier League
# Team
G.
Pts.