Salomon Kalou
Hej blues,
syntes i ikke at Andre Villas boes skulle give Salomon kalou meget mere spilletid. Jeg kan godt forstå at han ikke passer i opstillingen lige nu, men kunne godt se ham lidt mere. Der har været rygter om at Kalou skifter klub her til sommer. Kalou er en fantastisk spiller, og jeg kan bare ikke tåle at se ham være bænkevarmer.
Hvad er jeres menning?
Kommentarer
hey blues,
BÆNK: MALOUDA,IVANOVIC,RAMIRES,JOHN OBI MIKEL,MEIRELES
jeg har set i har en pointe jeg har lige skiftet opstillingen.
Jeg synes også Kalou skulle have nogle flere chancer. De mange gange jeg har set ham, synes jeg aldrig at han får bedrevet det store i kampene, men han har alligevel en flot mål-statistik for Chelsea så jo, ind med ham indimellem, så Mata specielt, kan få en pause.
Helt enig, kalou over Malouda pt. @GoldForce - den opstilling der er da helt gal. For det første ville jeg sætte Kalou på fløjen istedet for Malouda, og Lukaku på toppen (Hvis vi siger 4-4-2, 4-2-2 eller 4-2-4 alt efter hvordan man tolker din opstilling) Derudover er alt uden Mata useriøst ;)
Hehe, forhåbentlig ikke 4-2-2 Padefar ;)
Kalou har fungeret fantastisk som super-sub, og har aldrig slået igennem som starter. Det kan dog være at han er ved at være klar til en startplads, eventuelt som wing, hvor man så kunne smække Mata ind som hængende angriber, men også enig i at Mata skal spille så meget som han overhovedet er fysisk i stand til, for han er vores idemager og kreative mand på holdet.
Kalou kan tilbyde noget fart, og noget direkte spil, samt være farlig i boksen. Han har en god evne til at dukke op de rigtige steder eller følge bolde op som bliver givet retur.
Nej jeg kunne aldrig finde på at stille op med 4-4-2 i nogen sammenhæng, men den opstilling han har lavet, ser mange på med forskellige øjne :) Jeg ser det som 4-2-4, da jeg plejede at anvende fløjende som ydre angribere (trænede u15 knejter i nogle år)
Okay, jeg bare glemt det :) Forstod godt hvad du mente, jeg drillede bare (fordi du skrev 4-2-2 og ikke 4-4-2)
Fiar nok ;) Jeg skrev da både 4-4-2/4-2-2/4-2-4 ;)
Jeg har den holdning at Kalou aldrig har vært god nok til de først 11, han er ganske enkel alt for ujævn i sit spil, hvor den ene kamp tryller, den anden knap kan ligge en pasning til en fri medspiller. En super sub er han da helt klart, men så er det bare om han kan nøjes med at \"blot\" at spille fra tid til anden?
Hey guys, jeg har lavet om på den opstilling. jeg ved ikke om det er den opstilling i mener?
chelseafc@Ingen af de du nævner spiller venster kant, det nærmest er vel Bertrand som er venstre back, ellers resten er andre pladser, så kan ikke lige se hvor du vil hen med det?
jeg synes at kalou skal være reserve for mata.
bænk: cahill/luiz, bertrand, Ramires/romeu, lampard/meireles, ramires/mikel, kalou og torres/drogba
Kalou har været en super-sub, men jeg tror sku ikke at Chelsea kan holde ham særlig længe, hvis han ikke snart får den spilletid son han fortjener.
Nu hvor Torres jo ikke kan score, så kan man jo skiftes mellem Drogba og Kalou, eller evt. sætte Sturridge ind på midten, og så Kalou ude på kanten.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |
| Estêvão | 8 | 3 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Kalou har ligesom Drogba været væk til ACN, så derfor man måske har savnet ham lidt.
Men ja, du har en pointe. Synes især at Kalou bør få chancen før Malouda, for han er virkelig ikke meget værd for tiden.