Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Set med lidt andre øjne...

Endnu engang må jeg henvise til en klumme på Chelseafc.com og undskylder, hvis folk opfatter det som link-spam.

Jeg poster linket for at gøre opmærksom på noget jeg selv tit glemmer; at være realistisk og se på fodbolden med lidt mere menneskelige øjne. 

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2729587,00.html

Pat Nevin beskriver - som jeg selv var inde på i Barcelona - Chelsea-tråden, vores fantastiske skipper og hans nærmest overmenneskelige evne til at præstere, trods 2 brækkede ribben.

Kort fortalt opsummerer tråden hvad vores drenge har leveret, trods det hårdeste program af alle i PL, og minder os om, at vi nu har fået 7 ud af 9 mulige point i påsken, og at alle fodboldspillere også er mennesker (undtagen JT :) ). Værd at bruge 5 min. på. Så lad os lade være med at hænge med hovederne, men \"Keep the blue flag flying high\"!

14 år siden
1938 visninger

Kommentarer

Awekat14 år siden

Nå ja: Kom gerne på jeres syn på sagen :)

Steen14 år siden

Jeg er da delvist enig med dig i hele tråden, og vil også gerne lige gøre det helt klart og fedt: Terry er ikke menneske! Han er sendt fra den yderste del af univeristet for at sikre at Steen bliver mere end 30 år gammel, og ikke dør af en blodprop i et hidisigt infano af raseri :)

KÆFT HAN VAR GOD IGÅR IMOD FULLHAM!

Noget helt andet er - programmet lige pt. er virkelig VOLDSOMT, og de alle er mennesker, men hvorfor helved stille så ringe som han gjorde - imod Fullham?! Hvorfor Ramires som kant, når man har Lukaku eller Sturridge, såvel som Fernando Torres? Jeg er uforstående... Og hold nu kæft hvor var Obi Mikel bare bagud-seene... Han så ikke fremad banen!

Noget helt andet er - Meireles så virkelig usikker ud, og søgte ofte at smide bolden tilbage til personen han lige havde modtaget den fra. Hans boldsikkerhed var lavere end en 1 divisions spiller, og det er virkelig træls at se på... Hvor er kreativiteten og ønsket om at løbe/drible bolden fremad, med hurtige ryk? Vi var slet ikke farlige igår.

Jeg glæder mig til at se hvad der sker :) Di Matteo gør noget godt :)!

Michael8214 år siden

Det er det samme jeg har tænkt.

Efter RDM er kommet til, er det blevet til 1 smalt nederlag, et par nyttige sejre og nogle uheldige 1-1\'ere.

Men i stedet for at give op, så presser Chelsea på nu. Et mesterhold er jo kendetegnet ved at de får point selvom det ikke er fortjent (eks. mod Wigan).

Hvor vi under AVB var omvendt (mistede point selvom vi fortjente) er det omvendt nu.

RDMs mandskabspleje lader til at være fantastisk og tror at hans baggrund i Chelsea (spiller imens de andre var unge) gør at de respekterer ham på anden vis.

eller også er det fordi han er italiener og har charmeret sig ind på dem :D.

Men ja, vi har hevet mange point hjem, som vi har tabt før. Nu skal spillerne bare være sikre og stabile i slutminutterne også. Så skal vi nok få et el. 2 trophæer i år! :D

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252
6. Chelsea3248