Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Spilleroprør?

http://indkast.dk/index.php?nyhed=88819

Ved ikke om det er en and, men det er vel stadig værd at diskutere.

Følgende står på linket:

\"Der skulle eftersigende have været opstået utilfredshed med Chelsea-manageren inden søndagens træning.

Andre Villas-Boas valgte at aflyse søndagens træning, efter der opstod kritik af trænerens taktiske evner, mandskabsbehandling og valg af spillere, skriver The Mirror.

Den russiske rigmand er til stedet på Chelseas træningsbaner næsten hver dag, og kom da også med sin holdning til sagen.

Den russiske ejer – Roman Abramovich – var til stedet da dette skete, og forlod spillerne med et indtryk af, at der ikke er tvivl om, hvem der skal være manager.

Abramovich har fortalt for kilder, at han alene udnævnte Villas-Boas sidste sommer, og han er derfor fast besluttet på at bakke ham op.

Chelsea har ikke ønsket at kommentere sammenstødet.\"

Hvad mener i om det? Jeg er selv lidt... kan det virkelig passe? Og endnu mere... så er jeg nysgerrig efter, hvem der gør oprør?

14 år siden
1608 visninger

Kommentarer

Steen14 år siden

Hvem skulle gøre oprør mod AVB, og hvorfor?! Jeg kan ikke på nogen måde se hvorfor de havde noget at brokke sig over..

Hvis vi nu rent faktisk siger de har lavet et oprør over AVB\'s taktiske evner, hvad er så grunden til dette?!

WilliamB14 år siden

Jeg tror det er en and. Et rygte, og synes ikke det er værd at diskutere herinde.

Michael8214 år siden

William - jeg tror selv at det er en and, men derfor synes jeg stadig at det er værd at diskutere i og med det godt kunne afspejle visse ting som jeg har bemærket.

I Evertonkampen var folk meget ugidelige og på det seneste har AVB slet ikke hoppet på sidelinjen som han plejer. Noget som jeg savner fra hans side.

Jeg tror stadig at han er manden for fremtiden. Men de spillere vi har, har jo været vant til en bestemt type spil, så det tager jo tid at implementere et nyt system. Ydermere, så bed jeg mærke i \"Abramovich har fortalt for kilder, at han  alene udnævnte Villas-Boas sidste sommer, og han er derfor fast  besluttet på at bakke ham op.\" sætningen. At RA selv har udpeget AVB.Det synes jeg immervæk er spændende læsning :)

Awekat14 år siden

Ved ikke helt hvad jeg skal mene om det her. Tror bestemt heller ikke på det. Der skal virkelig meget til før en hel spillertrup gør \"oprør\"...

Det tager tid, og vi må være tålmodige. Det svarer til at koge vand, og sætte sig og kigge på vandet indtil det koger. Så kan de 5-10 min føles lang, i forhold til hvis man laver noget andet imens man venter. Lad os fokusere på de gode ting :)

Fruerlund14 år siden

Jeg tror og håber det er en and. Ligesom Awekat siger skal der sku meget til før en hel trup gør oprør. Jeg ser AVB som manden der skal fører os tilbage helt i toppen, og så håber jeg han også kan nappe Champions League (Gør ikke noget hvis det bliver den her sæson). Men synes i at AVB skal fortsætte efter sommer hvis vi ikke ender i top 4 ?? 

SebastianLunnDK14 år siden

Kunne være fedt hvis holdet så sådan ud om et par år!

Fruerlund: Ja det synes jeg... Men ikke lavere en 5. pladsen! Jeg tror han er en fantastisk manager og det er en svær opgave for en ung manager at overtage styringen i en så stor en klub som Chelsea... Han har noget specielt, og de køb han har gjort har været relativt unge spillere. Det er et tegn at han satser på fremtiden og tror også vi kæmper med om titlen i de næste par sæsoner hvis han begynder at bruge de unge mere end han gør. Behold AVB!

KTBFFH!

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255
5. Liverpool3252