Terry frataget Anfør på landsholdet
Hey Blues,
Har i hørt at John Terry igen er blevet \"fyret\" som anføre på det engelske landshold? Og det ikke var Capello, men det engelsk fodbold forbund der har taget beslutningen over Capello\'s hoved?
Jeg er godt nok rystet over at man kan være så useriøs og gøre sådan noget. Manden er da uskyldig til det modsatte er bevist.
Hvad siger i til dette? Jeg syntes det er direkte plat.
Kommentarer
Det viser bare tydeligt hvor åndsvagt FA ofte er. Fx Suarez´ 8 dages karentæne. Jeg er i alle former imod racisme men helt ærligt. Det er da langt ude.
Håber han stopper på landsholdet efter dette... Så har han mere overskud til Chelsea;)
Han skal stoppe på landsholdet. Det her fortjener han ikke!
Det er dybt latterligt med alt hvad der er sket omkring denne sag. Uanset hvad der er sket, om han er skyldig eller ej, er sagen helt sikkert grebet forkert an.
Jeg forstår det godt.
Den engelske landsholdskaptajn er et meget prestigefyldt hverv, og det betyder rigtig meget for englænderne.
Uanset om han er dømt eller ej, så har han en anklage og en sag der kører i domstolene, om at han har ytret sig racistisk i en kamp. Med den kæmpe multietniske sammensætning der er af engelske statsborgere, har man brug for at have en Kaptajn, som der ikke har sådan en sag kørende..
Det er pisse synd for JT, specielt, hvis han er uskyldig. Men synes i denne sag ikke, at man skal hade FA (for de gør sådan set bare hvad de skal), men der imod Anton Ferdinand, for at være en cunt, der tuder og smider om sig med anklager...
Det burde ikke komme bagpå nogen at der er problemer på det engelske landshold lige før en slutrunde. Det er efterhånden blevet en \'\'tradition\'\'. Netop derfor vinder de aldrig noget.
Med henhold til King JT, så mener jeg; uskyldig til det modsatte er bevist.
Awekat: Jeg ved ikke hvor meget man skal hade A.Ferdinand. Jeg er dog dybt skuffet over at han ikke insisterede på at give hånden til JT under deres kamp.
Du ved, for ligesom at sige \"Fuck racisme\". Manden hørte det ikke selv blive ytret i øvrigt.
Racisme er noget lort og har det ikke godt med det, men synes immervæk heller ikke at AF behøver at opildne situationen mere.
Er enig med Awekat, og kan sagtens se det ud fra forbundens synspunkt, og vil sikkert ha gjort det samme hvis jeg sad med afgørelsen i min hånd. Det lugter af Amerikans holdning, skyldig én til andet er bevist..
Det er sku sjælendt at jeg er uenige med Awekatten og Obi, men i dette tilfælde syntes jeg det er helt forkert. Men okay, i denne situation er der vel kun en plat og krone side at vælge imellem.
Jeg synes det er helt forkert grebet an, hvis de virkelig ville have fjernet anføre bindet på JT, kunne man jo gå uden om \"pressen\" og tage en samtale med ham, om han ikke var enige med dem i, at smide bindet indtil sagen var overstået på retfærdig vis. Også kunne han selv udtale at det ville være forkert af ham at bære et bind med denne åbenstående sag. Hvis han nægtede - og FA mente helt og holdendt at de ikke kan \"stole\" på deres anføre, hvilket den jo åbenbart ikke gør? Jamen hvad fanden laver han så på holdet? De vil gerne have hans erfaring, og hans spil, men de vil ikke vise de er ved det, ved at lade ham beholde bindet?! Det er helt galt.. Det rækker næsten til dobbelt moralsk, og hvem er så den reele \'racist\' i denne sag? Enden praktisere man; Uskyldig til modsat er bevist, eller skyldig til modsatte bevist.
Jeg syntes personligt at det viser mere om FA end det gør af selve sagen, eller JT. No wonders why England always lose.
Også lidt spændende læsen:
http://www1.skysports.com/football/news/11668/7490644/
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 28 | 51 |
| 4. | Aston Villa | 28 | 51 |
| 5. | Liverpool | 28 | 48 |
| 6. | Chelsea | 28 | 45 |
| 7. | Brentford | 28 | 43 |
| 8. | Everton | 28 | 40 |
| 9. | Fulham | 28 | 40 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 20 | 5 |
| Pedro Neto | 16 | 5 |
| C. Palmer | 15 | 7 |
| E. Fernández | 13 | 10 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| Estêvão | 7 | 2 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Jeg er fuldstændig enig.
Det er fuldstændig åndssvagt at fratage hans anførerbind, bare fordi at han er beskyldt.
Dommen er ikke engang dømt, så det er jo bare plat.
Og som du skriver. Han er uskyldig til det modsatte er bevist.