Top 4
Er vi sikker på top 4.?
Nu når Arsenal vinder.
Så er vi 2 point foran Arsenal
3 point foran Tottenham
Hvad hvis vi taber til Everton??
Nu når Arsenal vinder.
Så er vi 2 point foran Arsenal
3 point foran Tottenham
Hvad hvis vi taber til Everton??
Kommentarer
Vores målscorer er 16 bedre end Tottenham. Så hvis vi ender med lige mange point, skal der en sensation til for at vi ryger under Tottenham.
Kampene på søndag bliver voldsomt spændende at følge! :)
Hvis den ender uafgjort med Everton, og Arsenal vinder med to mål, så ryger vi ned på 4. pladsen. Og da en sejr mod Everton på udebane efter EL-finalen i midtugen, langt fra er sikker, så kan det meget nemt blive intenst. Jeg glæder mig!!
- 5. pladsen skulle ikke være muligt, medmindre Tottenham scorer 17(?) mål mod Sunderland.. Dét tror jeg alligevel ikke kommer til at ske.
Hvis den ender uafgjort med Everton, og Arsenal vinder med to mål, så ryger vi ned på 4. pladsen. Og da en sejr mod Everton på udebane efter EL-finalen i midtugen, langt fra er sikker, så kan det meget nemt blive intenst. Jeg glæder mig!!
- 5. pladsen skulle ikke være muligt, medmindre Tottenham scorer 17(?) mål mod Sunderland.. Dét tror jeg alligevel ikke kommer til at ske.
Ja Tottenham skulle score hvert 5. min.
Eller:
17 * x = 90 (Hvis nogen er i tvivl kaldes dette en ligning, man finder ud af, hvor to funktioner skærer hinanden)
x = 90/17
x = 5.29411764706 Min
Eller, hvis nogen fortrækker det:
17x - 90 = 0
Og det kan faktisk ikke rigtig lade sig gøre. Da de gennemsnitligt kun vil have bolden halvdelen af tiden.
Kfrandsen
Eller:
17 * x = 90 (Hvis nogen er i tvivl kaldes dette en ligning, man finder ud af, hvor to funktioner skærer hinanden)
x = 90/17
x = 5.29411764706 Min
Eller, hvis nogen fortrækker det:
17x - 90 = 0
Og det kan faktisk ikke rigtig lade sig gøre. Da de gennemsnitligt kun vil have bolden halvdelen af tiden.
Kfrandsen
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |