2 billetter søges til Chelsea - Manchetser United
Hej med jer!
Jeg skal til London i weekenden, hvor Chelsea møder Manchester United på hjemmebane, sammen med en kammerat. Jeg mangler derfor to billetter til kampen.
Jeg har efterhånden været derovre nogle gange, og er også selv medlem. Problemet er dog, at jeg ikke har tilstrækkelig med loyalty-points på mit eget medlemskort, så jeg kan derfor ikke selv bestille billetter i denne omgang.
Jeg håber derfor meget på, at jeg kan købe et par billetter hos en af jer. Jeg betaler gerne ekstra for bøvlet, da jeg udemærket ved hvor svært det kan være, at skaffe billetter til de helt store kampe på Broen.
Mvh. Lasse Thomsen
Jeg skal til London i weekenden, hvor Chelsea møder Manchester United på hjemmebane, sammen med en kammerat. Jeg mangler derfor to billetter til kampen.
Jeg har efterhånden været derovre nogle gange, og er også selv medlem. Problemet er dog, at jeg ikke har tilstrækkelig med loyalty-points på mit eget medlemskort, så jeg kan derfor ikke selv bestille billetter i denne omgang.
Jeg håber derfor meget på, at jeg kan købe et par billetter hos en af jer. Jeg betaler gerne ekstra for bøvlet, da jeg udemærket ved hvor svært det kan være, at skaffe billetter til de helt store kampe på Broen.
Mvh. Lasse Thomsen
Kommentarer
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |
| Estêvão | 8 | 3 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

jeg søger også billetter til den kamp. Vi er 3 gutter der gerne vil ind og se den. Jeg holder øjne og ører åbne og giver lyd hvis jeg ser noget.
Vh
Brian