Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

EuropaLeague Finale - Billetter

Hej gutter

Skulle der ske det lykkelige at Chelsea holder sin føring imod Basel, har jeg 2 billetter til salg (de er til salg uanset hvad ;) til finalen.

Send mig en besked herinde hvis du er interesseret

Mvh

Niklas
13 år siden
3694 visninger

Kommentarer

Steen13 år siden
Hej Niklas,

Hvad er dit start bud?
Duxii13 år siden
Og hvor henne på stadion?
nybo9013 år siden
Og hvorfor sælger du ? :)
EuropaLeague13 år siden
Billetterne er på langsiden, række 14 i kategori 2. Kategori 1 er naturligvis de bedste, 4 de dårligste.

Jeg sælger dem fordi jeg ikke har råd til turen selv. Hvis i ønsker yderligere info, så send mig en besked
Blueviking13 år siden
Personer der koeber billetter for at saelge dem videre til fans med kaempe profit burde smides ud af fora som disse. 3000-4000 kr. for en neutral billet!!! Ulaekkert.
Duxii13 år siden
Helt enig!

Derudover er det også ulovligt - man kan faktisk anmelde folk der tilbyder billetter højere end værdien.
25CPH13 år siden
Grundet arbejde må jeg desværre aflyse min tur til Amsterdam. Jeg har to billetter (Kat. 3, neutralt område, sektion 403) til salg.

Prisen er 4000,- for dem begge og derfor højere end værdien/den reelle købspris, det ved jeg er dårlig stil, men jeg skal have dækket tabte flybilletter (160 Euro for kampbilletterne + 2800 DKK for flybilletter).

Billetterne overleveres i København.
Ejerskov13 år siden
Selvom vi alle kan blive enige om at det er usympatisk at forsøge at tjene på disse billetter, så lader vi tråden stå alligevel. Hvis kampen er udsolgt, kan det godt være nogen fans er villige til at betale prisen for at se deres favorit tage EL-trofæet :P
Zola8713 år siden
Europa League:

Jeg er interesseret . Hvad er prisen og hvor kan de afhentes? Kan jeg få din mailadresse?

25CPH:

Interesseret. Din mailadresse?

Forrige kamp

Sunday 15:30
Premier League Premier League
ChelseaChelsea0 : 3Manchester CityManchester City
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Manchester United3255
4. Aston Villa3255