Søger billet(ter) til Super Cup Finalen
Fly og hotel er på plads, men fik desværre ikke billetter gennem Uefa, og har ikke nok loyalty point til at købe gennem Chelsea. Jeg hører derfor meget gerne fra folk som har loyalty point nok og som vil købe til mig.
Kommentarer
Hej Rasmus,
Beklager jeg først svarer nu, men troede jeg ville få en mail-notifikation når der kom svar - det gjorde jeg åbenbart ikke :-)
Tak for tilbud om hjælp. Vi har fået billetter nu, da kravet om et bestemt antal loyalty point er væk nu. Men det kan være jeg skriver til dig en anden gang, hvis jeg får behov :-)
Mvh
Beklager jeg først svarer nu, men troede jeg ville få en mail-notifikation når der kom svar - det gjorde jeg åbenbart ikke :-)
Tak for tilbud om hjælp. Vi har fået billetter nu, da kravet om et bestemt antal loyalty point er væk nu. Men det kan være jeg skriver til dig en anden gang, hvis jeg får behov :-)
Mvh
Hej Muff
Godt at du fik fat i nogle billetter. Du skriver bare hvis du har brug for hjaelp en anden gang:)
Godt at du fik fat i nogle billetter. Du skriver bare hvis du har brug for hjaelp en anden gang:)
Blueviking.
Synes du skal have ros for at være så god til at hjælpe folk :)
Synes du skal have ros for at være så god til at hjælpe folk :)
Hvor er du dog bare sød!, at hjælpe på den måde!
Jo tak:)
I dag 19:00
Premier League
Chelsea vs.
Manchester UnitedHjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| N. Jackson | 8 | 4 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |

TV3 Puls
MUTV
Prime Video
Viaplay.dk

Jeg har to medlemskaber du gerne maa bruge. 87 point paa det ene og 57 paa det andet. Er du medlem saa vi kan linke?
Venlig hilsen
Rasmus