Barer nær Stamford Bridge
Jeg skal over og se Chelsea-Liverpool kampen.
VI regner med at tage ud til området nogle timer før kampstart for at fange stemningen op til sådan en kamp.
Er der nogen som har nogle gode råd i forhold til barer, hvor man kan "varme" lidt op inden?
VI regner med at tage ud til området nogle timer før kampstart for at fange stemningen op til sådan en kamp.
Er der nogen som har nogle gode råd i forhold til barer, hvor man kan "varme" lidt op inden?
Kommentarer
Hvis du ikke har købt er ude i siden af Matthew Harding upper section et godt valg. Den er også lidt billigere end nogle af de andre :)
Jeg har billetter på langsiden på West stand upper lige i midten, så det er udmærket.
Super, jeg var bare nysgerrig om der var et stort populært sted, hvor mange af de inkarnerede tog hen.
Super, jeg var bare nysgerrig om der var et stort populært sted, hvor mange af de inkarnerede tog hen.
Slettet bruger•11 år siden
White Horse - Stor Pub med udendørsområde (grill), gode ales og og masser af Chelsea-fans på kampdage (også modstandertrøjer accepteres). Tag Underground én station længere end Fulham Broadway (Stamford Bridge) til Parson Green - så er du dér!
Læs mere her: http://www.whitehorsesw6.com/
God kamp - Stand Up For The Champions
Læs mere her: http://www.whitehorsesw6.com/
God kamp - Stand Up For The Champions
Perfekt. Tak for det.
Lad os nappe den idag!
Lad os nappe den idag!
I dag 16:30
Premier League
Arsenal vs.
ChelseaHjemmebanetrøje
Premier League