Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Barer nær Stamford Bridge

Jeg skal over og se Chelsea-Liverpool kampen.

VI regner med at tage ud til området nogle timer før kampstart for at fange stemningen op til sådan en kamp.

Er der nogen som har nogle gode råd i forhold til barer, hvor man kan "varme" lidt op inden?

11 år siden
4634 visninger

Kommentarer

Rygtemaskinen11 år siden
Hvis du bare følger Fulham Road. Kan du se hvor alle chelsea's fans går hen. Det er intet problem. Du skal dog være opmærksom på, at du skal vise dine biletter eller Chelsea trøjer. Ellers er der ingen adgang. De vil helst ikke have en slåskamp mellem de forskellige fans.

Go tur :)

Ps: Hvilken side skal i side på?
Rygtemaskinen11 år siden
Hvis du ikke har købt er ude i siden af Matthew Harding upper section et godt valg. Den er også lidt billigere end nogle af de andre :)
JoakimBang11 år siden
Jeg har billetter på langsiden på West stand upper lige i midten, så det er udmærket.
Super, jeg var bare nysgerrig om der var et stort populært sted, hvor mange af de inkarnerede tog hen.
Slettet bruger11 år siden
White Horse - Stor Pub med udendørsområde (grill), gode ales og og masser af Chelsea-fans på kampdage (også modstandertrøjer accepteres). Tag Underground én station længere end Fulham Broadway (Stamford Bridge) til Parson Green - så er du dér!

Læs mere her: http://www.whitehorsesw6.com/

God kamp - Stand Up For The Champions

JoakimBang11 år siden
Perfekt. Tak for det.

Lad os nappe den idag!

Forrige kamp

21/02 15:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea1 : 1BurnleyBurnley
Premier League
# Hold
K.