Billetter
Kommentarer
Altid glad for at kunne hjælpe:) Jeg ser lige om jeg kan få fat i et par ekstra medlemskaber og vender tilbage når Chelsea har mere info vedr. pris. Du kan evt. selv følge med på Chelsea hjemmeside under billetter.
Det er jeg super glad for - mine børn bliver ellevilde :o) Jeg skal nok selv holde øje - tror jeg har fundet det rigtige det på hjemmesiden ;o)
Væbner mig med tålmodighed og håber de snart kommer med nogle priser :o)
Jette
Linket er her http://www.chelseafc.com/ticket-news
Jeg skal lige hoere, hvornaar i er i London. Jeg taenker paa hvordan vi kan ordne det med billetter og penge. Jeg tager paa ferie d. 16. februar, saa vi skal derfor moedes inden. Jeg kan selvfoelgelig ogsaa sende billetterne, men det er jo ikke uden risiko og jeg vil derfor gerne modtage pengene foerst. Hvad synes du?

Hej Jette
Jeg har to medlemskaber til Chelsea og kan derfor købe to billetter. Jeg tror dog godt jeg kan låne et medlemskab mere så jeg kan købe 3. Jeg må indrømme, at jeg ikke ved hvad aldersgrænsen (og prisen) er for børn. De har endnu ikke offentligt gjort prisen for Sparta Prag kampen, men jeg vil tro omkring 40 pund pr billet (voksen).
V.h.
Rasmus