Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Billetter

Hejsa... Jeg har givet mine 3 drenge en tur til London i julegave :-) den ældste er stor Chelsea fan, og har fundet ud af, at Chelsea spiller hjemme mod Sparta Prag, mens vi er der... Jeg har prøvet at søge billetter på nettet, men synes det er lidt en jungle... Så håber nogen herinde har nogle gode råd. Hvor køber jeg dem? Og de priser jeg har set starter ved ca. 800,- kr. - er det prisen, eller kan det gøres billigere? Har det nogen betydning, at de 3 af billetterne er til børn?? Mange spørgsmål :-) håber nogen har tid og lyst til at svare :-) Hilsen Jette
3162 visninger

Kommentarer

Hej Jette

Jeg har to medlemskaber til Chelsea og kan derfor købe to billetter. Jeg tror dog godt jeg kan låne et medlemskab mere så jeg kan købe 3. Jeg må indrømme, at jeg ikke ved hvad aldersgrænsen (og prisen) er for børn. De har endnu ikke offentligt gjort prisen for Sparta Prag kampen, men jeg vil tro omkring 40 pund pr billet (voksen). 

V.h.

Rasmus

Hej Rasmus... Tusind tak for svar :-) og hvor er det venligt af dig :-) men jeg skal bruge 4 billetter i alt - tror du det kan fikses? Selvom det nok ikke er så populært at skrive her, så er jeg ikke den største fodboldfan, ;-) men mine børn er 9, 12 og 14 år, så jeg synes de er for små at lukke ind på stadion alene... :-) Men hvis prisen er omkring 40 pund, synes jeg det er en meget rimelig pris, og vil gerne betale det for alle 4 :-) Hilse Jette

Altid glad for at kunne hjælpe:) Jeg ser lige om jeg kan få fat i et par ekstra medlemskaber og vender tilbage når Chelsea har mere info vedr. pris. Du kan evt. selv følge med på Chelsea hjemmeside under billetter. 

Det er jeg super glad for - mine børn bliver ellevilde :o) Jeg skal nok selv holde øje - tror jeg har fundet det rigtige det på hjemmesiden ;o)

Væbner mig med tålmodighed og håber de snart kommer med nogle priser :o)

Jette

Linket er her http://www.chelseafc.com/ticket-news

Jeg skal lige hoere, hvornaar i er i London. Jeg taenker paa hvordan vi kan ordne det med billetter og penge. Jeg tager paa ferie d. 16. februar, saa vi skal derfor moedes inden. Jeg kan selvfoelgelig ogsaa sende billetterne, men det er jo ikke uden risiko og jeg vil derfor gerne modtage pengene foerst. Hvad synes du?

Bor du i London? Vi er kun i London fra D. 20. februar. Kan jo godt forstå du gerne vil have dine penge inden - det må vel også være muligt at sende billetterne anbefalet? Kan du ikke skrive til mig på min mail [email protected] - så må vi lige hitte ud af noget :-)

Forrige kamp

Ingen planlagte kampe
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Bournemouth00
4. Brentford00
5. Brighton00
6. Chelsea00
7. Coventry00
8. Crystal Palace00