Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Billetter til kamp i London - HJÆLP

Hej, jeg er ny bruger her og håber virkelig at forum\'et kan hjælpe mig!!!!

Jeg skal til London med nogle venner for at se Chelsea-Liverpool i November. Rejsen er bestilt, og nu skal vi \"bare\" have fat i billetter til kampen :)

Jeg har fundet div. engelske sider hvor de billigste billetter (i øvrigt til Liverpool afsnit, øv) koster 1400 per styk!!! Det er endvidere ikke engang sikkert at det er et \"valideret\" sted man kan stole 100% på!

Er der ikke nogen der har nogle fif til hvordan jeg får fat på billetter til kampen!??????? Alle ideer har interesse, men gerne fra nogen som har gode erfaringer :)

6109 visninger

Kommentarer

Viagogo.com er officiel Chelsea-partner, så dem burde du kunne stole trygt på.

Har fundet kampen her:

http://www.viagogo.co.uk/chelseafc/Sports-Tickets/Football/Barclays-Premier-League/Chelsea-FC-Tickets/E-465180

Billetterne er dog ikke sat til salg endnu, men der burde du ihvertfald kunne få billetter :)

Som Officiel Chelsea medlem kan du også købe dem direkte igennem Chelsea... www.ChelseaFC.com

1400? For billetter? Lyder altså ret dyrt. Jeg mindes at jeg kunne finde billetter til FCK/Chelsea kampen på Broen billigere end dem man kunne skaffe til samme kamp i Parken

Som Steen siger kan du som officiel medlem få billetter til billige penge. Men til store kampe som Liverpool kræver det at du har et hvis antal loyalitets point.

Jeg vil anbefale dig at du opretter en gratis bruger inde på forummet på Talkchelsea.net så du kan oprette en tråd som denne på den side. Der inde er der mange der gerne vil låne deres medlemsskaber ud hvis de selv er forhindret til at tage til kampen. Du skal blot sørger for at personen du låner medlemsskab har nok loyalitetspoint. 

Jeg er ikke \"officiel Chelsea fan\", hvorfor jeg ikke kan købe direkte igennem deres hjemmeside. Viagog lyder dog som en rigtig spændende mulighed, og den vil jeg holde åben, hvis jeg kan holde is i maven til 6 uger før, hvor salget åbner - ellers må vi jo købe igennem en af de der \"mellemhandler\" sider, det vil jeg bare så nødigt (plat man skal give 300% prisen til en eller anden tosse).

Fandt i øvrigt også en hotelkæde, hvor man kunne købe billet, sammen med en middag og kampprogram - de ville have 3.000 per mand, WTF!!!!

Vil oprette mig på talkchelsea og høre om nogen der kan hjæpe :)

Tak for ideerne

gå ind på thomascock.uk tror jeg nok der kan du bøbe billetter :D

Hej Munk, har prøvet, men som jeg ser det, kan man kun købe billetter, hvis man samtidig bestiller hele rejsen gennem dem. Vi har allerede fly og hotel, så den dur ikke :(   Måske tager jeg fejl dog.

Forrige kamp

Ingen planlagte kampe
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Bournemouth00
4. Brentford00
5. Brighton00
6. Chelsea00
7. Coventry00
8. Crystal Palace00