Chelsea i København.
Nogle der ved hvilket hotel de skal bo på hvis man skulle have et foto og måske en autograf?
Kommentarer
Er der nogle af jer der har været ude og møde nogle af spillerne? Og ved i måske hvornår de træner i morgen så man måske kunne time det omkring at se dem på deres hotel? :)
De bor på Marriott Hotel. Jeg var derinde i dag og møde et par af spillerne :-)
Tak Ejerskov . . Det vil jeg tro der kan være god sandsynlighed for de vælger igen. Jeg har hørt der blir noget march mod parken fra Rådhuspladsen kl 18.30.
@Blue4life. . . Fedt, fik du fotos med nogle af spillerne, var de imødekommende ell???
Blue4Life skrev:
De bor på Marriott Hotel. Jeg var derinde i dag og møde et par af spillerne :-)
Fedt! Slet ikke misundelig! :D.
Fik du billeder med nogen af dem! :)
Bluebird skrev:
Tak Ejerskov . . Det vil jeg tro der kan være god sandsynlighed for de vælger igen. Jeg har hørt der blir noget march mod parken fra Rådhuspladsen kl 18.30.
Det gør der. Det starter inde på Guldhornene og kl. 18:30 følges vi ad i samlet flok fra Rådhuspladsen :)
Spørgsmålet er hvornår de efterlader hotellet??:)
Jeg har købt billet via Chelsea og skal stå sammen med de medrejsende fans - om jeg glæder mig! Jeg kommer forbi Guldhornene og går med ud til Parken
Terry26
Odense
Undre jeg mig over du skriver da der på den officielle Chelsea side stod at der af sikkerhedsmæssige årsager IKKE ville være mulighed for at købe billet gennem dem som dansk fan???!!!
Men fedt for dig . .
Det forstår jeg da heller ikke. Man skal blot udfylde nogle UEFA papirer og så i øvrigt være medlem af True Blue
Blue bird: Så længe du var True Blue medlem INDEN lodtrækningen, er det ikke et problem.
@Blue4life mødte du dem på hotellet eller i luftehavnen, eller et helt trejde sted??
Jeg mødte dem på hotellet. Fik bla. taget billede med Di Matteo :-) Jeg kender desværre ikke til deres program for i dag.
Tak for svarene boys!
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 28 | 51 |
| 4. | Aston Villa | 28 | 51 |
| 5. | Liverpool | 28 | 48 |
| 6. | Chelsea | 28 | 45 |
| 7. | Brentford | 28 | 43 |
| 8. | Everton | 28 | 40 |
| 9. | Fulham | 28 | 40 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 20 | 5 |
| Pedro Neto | 16 | 5 |
| C. Palmer | 15 | 7 |
| E. Fernández | 13 | 10 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| Estêvão | 7 | 2 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Ifølge brugeren Ivanovic opholdte de sig på Hotel Marriott da de var i kbh sidste år for at spille mod FCK.
http://www.chelseafc.dk/forum/fc-koebenhavn-chelsea-5/#12
.. så det kunne været et forsøg værd :)