Chelseafans opsøger Unitedfans på Grisen
Jeg er medlem af Chelsea Support på facebook og har netop set følgende besked:
\"Kære Chelsea Fans.. Hvis det igen kommer mig for øre at nogle af vores Fans tager på grisen efter kampe for at provokere deres Fans på vej ud vil de pågældende personer få livsvarig karentæne fra Guldhornene. Vi tager og kigger på overvågningen igen hvis det sker igen. Så drop det.
Mvh Steffen Allen, bestyrer af Guldhornene\"
Hvad er jeres holdning til dette?
Til jer som ikke ved hvad Grisen er, så er det ManUtd tilhængernes stamsted, som Guldhornene er vores.
Jeg kan med det samme sige at jeg finder det dybt usmageligt at smutte over på Grisen for at provokere.
Jeg har allerede givet min mening til kende i facebookgruppen og er faktisk foraget over at så mange mener at det er en overreaktion.
Jeg synes det er fint at stikke til folk og ja, mine United venner har også hørt et par ord. Men i jokende facon fordi de er mine venner.
Samme har nogle Facebookvenner.
Men fandme om jeg synes det er groft at smutte over til deres \"hjemmebane\" og provokere dem.
Jeg ville selv blive dybt provokeret hvis det var et omvendt scenarie. Især fordi ens humør allerede var lavt.
Sorry, men jeg er småharm over det her. Synes at fodbold er dejligt og synes det er fantastisk at man kan stikke til hinanden, men synes ikke at det på nogen måde er charmerende/flatterende/tiltalende at være så provokerende...
men igen, jeg ville aldrig sparke til en modstander som lå ned.
Hvad er jeres mening omkring det?Diskussionen kan findes herinde:
http://www.facebook.com/ChelseaSupportDanmark
Kommentarer
Jeg vil sige det på den her måde. Man Utd er ikke Chelsea\'s rivaler så ser på ingen måde hvorfor man gør det. Hvis nu det var Liverpool eller Spurs var det noget andet. Synes det er lidt stramt at Chelsea Support skal bestemme hvad Chelsea fans må og ikke må. Det var dumt, men kom videre. Dog skal det siges at jeg bestemt synes det er åndsvagt at man ligefrem tager over til Grisen for at håne dem, kunne man istedet ikke bare drille lidt nogle af de Man Utd fans man kender.
At man gasser hinanden op til en kamp, hvor det er helt uskyldigt, ja gør da det, det er da en del og så efter kampen er der en der har håne retten og så kan debatten begynde over et anker øl.. Det eksempel du bringer op Michael82, det er trist og ting som det, det medfører gerne kun problemer, for der er folk der ikke bare kan sige \"sikke en spasser\" og så lad livet gå videre. Det har vi set her hjemme Bøf & fck..Men fint du bringer det op Michael82, det er godt med lidt indsigt i hvad der sker ude i det ganske land..
TrueBlue.
Chelsea Support som skriver den besked, er egentlig ejeren af GuldHornene :). Derfor forstår jeg ham godt i og med at det i værste fald kan ødelægge forretningen (dårligt image, voldelige united fans som får en hjerneblødning etc etc)
Obi.
Always at your service :)

Det er så umodent og latterligt som noget andet kan være. Det er aldrig fedt at få tværet salt i såret, og det kan man da kun give Steffen Allen ret i. Det skal stoppe med det samme, og jeg vil også give ham ret i at livsvarig karantæne er den eneste måde at stoppe det på!