Dit danske hold
Ja, jeg må indrømme at jeg er blevet lidt nysgerrig. Vi er vel alle enige om at vi er stærke Chelseafans og hepper på vores \"Boys in Blue\". Dog indømmer jeg gerne at jeg også har et dansk hold jeg støtter ud over at jeg bakker op om danske hold i europa :). Bare ikke når de møder Chelsea ;).
Nok det med at være underdogs tror jeg. Nå her vil jeg så høre jer om i følger nogen danske hold? Har nemlig spottet lidt rundt omkring nemlig :)
Jeg er selv en Brøndbydreng. De er ikke just hvad de har været dog.
Tænker det også kan være sjovt at drille hinanden herinde :)
Kommentarer
Elholm: Are you sick? Youre from ma city :D Navnet siger dog ingenting? 23 år og grafiker ... hmmm... help me out?
Jeg har ingen danske favorit hold, da jeg ikke følger med i det, men melder mig gerne klar til at mobbe :D Så jeg kan da byde ind med mine hade hold.. FCK ...
Men hvis jeg skal være loyal, må jeg jo nok heller sige SUB Sønderborg!
Jeg holder med holdet, hvor vi synger:
HVAD SKAL VI MED FLÆSKESTEG, FLÆSKESTEG, FLÆSKESTEEEEEEG? HVAD SKAL VI MED FLÆSKESTEG? VI HAR WILAND!
Steen:
Haha, i\'m from ya city? ;)
Ja hvorfor er du dog flyttet fra en så nice by så?
Haha SUB Sønderborg.. FC Sønderborg de spillede faktisk Pokalturnering i går mod Fredericia, men tabte 2-1 i sidste minut :/
Elholm: Min livslange ven og kollega er træner for FC Sønderborg :) så siger jeg ikke mere... Livslange ven, fordi han er far til den knægt jeg er vokset op med :D som spillede for SønderjyskE ligesom hans lillebror vidst stadigvæk gør nu.. Flyttede fordi min kæreste fik et ualmindelig godt job tilbud heroppe i Nordjylland, ellers var jeg blevet dernede :) Danmarks lækreste kultur by, what so ever! Men Dobbelt A er nu heller ikke helt fjern :)
Awekatten: Blev du bitter igår aftes da du så din gamle ven Kalou være med til at slå Jer :P ?
Steen:
Wauw, verden er godt nok lille hvis du snakker om familien Jessen?
Dansk fodbold siger mig ikke det mindste... dog har jeg et par gange været ude og se AaB spille på deres stadion
Jeg er AaB\'er og der er intet at rafle om! ;) Forza de røde, stolthed og ære!
Jeg vil dog sige at der var engang hvor jeg fulgte noget mere med i Superligaen, end tilfældet er pt. desværre :/
\"VI ER FCK! VI ER BYENS STOLTHED! KLÆDT I HVID OG BLÅ!! LÅLÅLÅÅÅ!! LÅLÅLÅÅ!!!
F.C.København!
Elholm: Jep - det må man nok sige ja til :)
Så det vil sige Fifa kampe mod hinanden med yndlingshold fra Danmark, så må det blive i Fifa 13 så kan jeg være Randers FC........
Ikke ligefrem et specielt godt hold når de er med i Fifa, og i Ligaen er de alt for svingende, desværre :(
Jimi: Michael og jeg skal battle på lørdag ved en 13-tiden, du er velkommen til at rulle forbi :)
Elholm: http://video.dbu.dk/video/6952836/skuffede-snderborg-spillere
Steen: Hmmm neeej. Jeg synes da det var pisse ærligt, for de spillede sgu udmærket FCK og var ikke langt fra.. Men de var også heldige i flere omgange, og alt i alt var Lille et bedre hold end FCK.
Når alt kommer til at, så smed de jo selv CHL-bold væk i foråret.. Alt det hårde arbejde, for blot at give det væk til FCN..
SebastianLunnDK man skal jo ikke være FCK fan!!!!!!!!!! bare fordi de vinder med dommer hjælp!
WilliamGj02: Jaaajaaajaaa... det godt med dig! ;) men det er også bare hvis jeg skulle vælge et dansk hold... Er Blå 200% og vil være det foraltid! Men af danske hold er FCK min favorit... er da også nogle gange i parken på Sektion 12 Og synes det er fedt! :)
Steen: Lige en sidste tilføjelse. De er faktisk også forholdsvis tætte venner til mig og min familie nemlig :P
Vi har faktisk været på skiferie sammen et par gange.
FCK
Har vaeret Broendby fan siden starten af 90erne. De sidste 6 aar har vaeret en lang nedtur, men derfor skifter man selvfoelgelig ikke hold.
Hehe så er der et par FC\'ere herinde :D. Men meget sjovt at der er folk som har danske hold de også følger :).
Som nævnt før, så er det ikke ligefrem sjovt at være BIF støtter fortiden :).Mht. at FCK skulle ha\' slået Lille, så ville jeg gerne ha\' set dem i CL. Flere danske hold i CL = flere point til DK = større interesse for den danske liga = bedre spillere herhjemme og mere interessant at følge :).

SønderjyskE!