Dit vildeste Chelsea øjeblik!
Det kunne være meget sjovt at se hvad folk ser som deres ULTIMATIVE Chelsea øjeblikke, det kan være en vild scoring, en sejr en dribling en pokal titel - og gerne mere end én, ikke at der skal laves en top 10, men en top 2-3 stykker kunne være fint.
Jeg vil personligt starte ud med et øjeblik jeg husker som var det igår.
Året er 1999 2. sidste gruppekamp i Champions league.
Første kamp i gruppen, også mod AC Milan er endt 0-0 hjemme, og vi er efter 79 minutter bagud 1-0 på San Siro, men efter lidt klumpspil får Di Matteo bolden på midten og laver en millimeter præcis aflevering frem til kaptajnen Dennis Wise på kanten af feltet som prikker den ind til 1-1 (som også blev resultatet - Chelsea vandt suværent puljen foran Hertha BSC, Galatasaray og AC Milan.
Det mål glemmer jeg aldrig nogensinde - det var virkelig et \'mark-out- moment, med så mange detaljer der går op i en højere enhed!
Se målet her: http://www.youtube.com/watch?v=TMx6is6OW_c
Comments
I aften når de vinder ChL :D
Der er mange gode minder :-) Men min nok største oplevelse hidtil er nok da jeg var i Parken og se FCK-Chelsea. Det var en fantastisk oplevelse at se spillerne så tæt på :D
4-1 mod Napoli. Mine ben rystede hele kampen i gennem. Det var en vanvittig kamp.
Min største oplevelse med Chelsea , var der jeg i 2010 var på Stamford Bridge for ,at overvære den afgørende kamp om mesterskabet hvor Chelsea udspillede Wigan og sejrede med 8-0.
2-2 kampen mod Barca, så kampen sammen med en del venner. 1 af dem er ligesom mig Chelseafan, den anden er Real og så var der hele 5 Barcafans.
De var så glade da de var foran 2-0, men så da Ramires scorede var de nede på jorden igen, og så i de døende minutter var der bomstille, indtil Torres fik sin Chance, alle barcafansene råbte han brænder han brænder, så rullede han Valdes og scorede og os der ikke holdt med Barca vi gik helt amok, imens de andre de bare gik, de gik direkte ud af rummet. Og det var det at se det sammen med vennerne og se hvor skuffede de var der gør at det er det vildeste øjeblik.
DET ER FUCKING I AFTEN!!!!!!! Har siddet herhjemme med 7 andre som heppede på Bayern!!! Deriblandt en Spurs fan!!!!!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!!!!! CECH DU ER GUD!!!!!!!! HATERS GONNA FUCKING HATE!
Min Liverpool ven var den første til at sende mig en SMS med teksten: \"Tillykke med pokalen, men fuck hvor har i bare ikke fortjent den, det var så meget Bayerns kamp\" ... Hvor jeg bliver nød til at sidde og smile og tænke på, hov tog vi også hans FA Cup-pokal for 2 uger siden ;) owh yes we did! Jeg svarede: \"Hvis man ikke kan lukke kampen eller score på sine chancer, eller lave en kasse på 20 hjørnespark har man ikke fortjent at vinde, vi spillede med hvad vi havde, og vi gjorde det til et 13-tal. Tak for misundelsen ;)\"
Mine største øjeblikke kan kun beskrives på én måde:
\"Lørdag d. 19 maj, det herrens år 2012. Dagen bliver startet ud med at gense FA Cup finalen imod Liverpool, hvor Chelsea vinder, for snuden at pøblen. 10 Heinekin senere og en meget surmulende Bayern fan på min venstre side, stod jeg oppe i sofaen og kampsvedte - da Drogba smadrede bolden ned i det venstre hjørne. Aftenens helt. Chelsea helt. Min helt. Da jeg så Terry løfte CHAMPIONS league pokalen i vejret og se Lampard stå og grine og RA smile - vidste jeg, det er derfor jeg er Chelsea fan. De brænder for det, de brænder for Chelsea.\"
Guldhornene, 19. maj 2012 - Witnessing history: PRICELESS!
Rettelse: Nummer 1 er Champions League sejr!!!!!!!!
Må sige at de diverse finale med den rigtige vindere altid har stået højt på listen, men Cl kampen det var nok alligevel den største.Tjek lige de her videoer ud http://www.youtube.com/watch?v=gGamRiVB-1U&feature=context-gfa&playnext=1&list=PL29D413D6EB4D8201
Her er det fra Chelsea tv studiet der følger straffe sparkendehttp://www.youtube.com/watch?v=4bZzjyuVyvU&feature=relmfu
Obi: 3 minutter og 40 sekunder inde ... Torres hår <3 I NEED ... Jeg vil også være mr. Hjelm :D
Tjaa mine er de sidste tre kampe i Champions League!:-).
1-0 hjemme mod Barcelona
2-2 ude mod Barcelona
Og så finalen i CL!...
Men kan også godt være FA Cup finalen for så den med min søster og far, som begge er Liverpool fans!.
100 kr. på næste år, kan jeg sige mit største øjeblik ikke er blevet erstattet med en ny oplevelse, men min anden bedste er nok, når vi vinder the double næste år. :)
mit vildeste øjeblik med Chelsea.. uh den var svær, men kampen mod Arsenal d. 3 oktober 2010 er en god kandidat for mit vedkommende. glemmer aldrig Alex\'s frispark. ( http://www.youtube.com/watch?v=16fNYzabg1s )
også denne her sæson, vores Champions League eventyr, FA cuppen mod Liverpool hvor Cech, mirakuløst redder Carrolls header. og slet ikke for at glemme da vi tæskede rivalerne fra White hart lane 5-1.
fantastisk video om sejren i München:
http://www.youtube.com/watch?v=f-0_B_N0Rmw&list=FLOQIDuY-V1HGPPbK60C7eQg&index=1&feature=plpp_video
bayernske fans reaktion til straffespark konkurrencen. (vær at se)
http://www.youtube.com/watch?v=wFEI729i2EQ&feature=my_liked_videos&list=LLOQIDuY-V1HGPPbK60C7eQg
Velkommen til Mikkel8CFC26!
\"fantastisk video om sejren i München: http://www.youtube.com/watch?v=f-0_B_N0Rmw&list=FLOQIDuY-V1HGPPbK60C7eQg&index=1&feature=plpp_video \"
SINDSYG Video! - Må indrømme der faldt et par tåre!
Eller som en har skrevet til videoen:
\"Everytime I watch? Chelsea winning UCL video, ninjas always cutting onions beside me.\"
Tak Duxii :)
Ja helt fantastisk video! fik kuldegysninger da jeg sad og så den, og kunne mærke hvordan adrenalinen bare pumpede rundt i min krop.
en fantastisk aften, vi fortjente det virkelig også. tror bestemt vi kunne have taget trofæet i 2009 hvis vi var kommet i finalen. men det fik Ovrebo virkelig sat en stopper for...
| # | Team | G. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 1. | Arsenal | 11 | 26 |
| 2. | Manchester City | 11 | 22 |
| 3. | Chelsea | 11 | 20 |
| 4. | Sunderland | 11 | 19 |
| 5. | Tottenham | 11 | 18 |
| 6. | Aston Villa | 11 | 18 |
| 7. | Manchester United | 11 | 18 |
| Player | Goals | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 10 | 3 |
| Pedro Neto | 9 | 2 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

Viaplay.dk
Prime Video

Jeg synes denne sæson har været så fed, og haft så mange oppe og nedture, at jeg laver en top 3 fra denne sæson :)3. Da Chelsea vandt F.A Cup finalen mod Liverpool Efter en nervepirende kamp, som let kunne have gået Liverpools vej. Men super præstationer gjorde at vi vandt den for 4 gang ud af 6
2. Chelsea-Napoli 4-1... En aften jeg aldrig glemmer! alle troede det var håbløst... alle mine venner hånede mig og sagde at Chelsea var fucked, men de skulle senere blive klogere, da den blå hær bankede Napoli på hjemmebane, og sendte Chelsea videre i Champions League!
1. Fernando Torres vs Barcelona.. Øjeblikket af dem alle! Jeg sad på kanten af sofaen, og så Barca presse Chelsea i bund.. Det var alt for nervepirende.. det var ikke til at holde ud! Og jeg tænkte bare \"Clear den!!\" ... Det gjorde Bosingwa så, og afsted var Fernando Torres, på vej mod Valdes helt alene..på et fyldt Camp Nou, i overtiden af Champions League Semifinalen .. Torres løb nærmere, og rundede Valdes, og mine tanker fløj tilbage til United kampen med den store afbrænder! det var dog ikke tilfældet!! EL NIÑO SCOREDE!! og sendte Chelsea videre til CHL Finalen!.. Jeg råbte og skreg og nærmest græd af glæde!! Bedste Chelsea Moment of my life! :\')