Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Fodboldparlamentet - ny podcast om engelsk fodbold

Hej alle

Der er forskellige fodbold-podcasts i Danmark, men de fokuserer alle på den danske liga. Derimod mangler der en podcast, som kun omhandler engelsk fodbold.

Det har vi forsøgt at efterkomme med Fodboldparlamentet. Hver uge udgiver vi en podcast udelukkende med fokus på engelsk fodbold. Du kan finde os her http://www.facebook.com/Fodboldparlamentet eller på iTunes. Inde på siden lægger vi vægt på de skæve historier, og så vil vi gerne skabe fodbolddebat på tværs af alle engelske fangrupper.

Jeg håber ikke I føler, at jeg spammer jer – i så fald beklager jeg. Vil bare gøre opmærksom på noget, som jeg ydmygt tror og håber alle elskere af engelsk fodbold vil finde interessant – det er i hvert fald målet.

MVH

Michael Bo Mortensen, Fodboldparlamentet  

3066 visninger

Kommentarer

Jeg har meldt mig ind. Lyder som et godt intiativ og et sjovt forum. Om det så er spamming, det vil jeg lade en anden afgøre :)

Fedt initiativ

Så længe du blot kommer med en information der blot er til at oplyse om engelsk fodbold, så har jeg intet imod det.

Var du kommet ind for at reklamere med et rivaliserende Chelseasite, var jeg blevet harm :).

Men godt initativ :)

Tak for den gode respons:)

Hej Michael Bo,

Det lyder som om i har fat i den lange ende. For der har \"manglet\" noget direkte med fokus kun på engelsk fodbold.

Jeg syntes personligt at det er fedt/og okay at i går aktivt ud tager snakken med de individuelle fanssider. Om man kan kalde det for spam, lidt er det jo, men det er ikke et \'konkurrende\' produkt for det aktuelle forum, så er det vel \"ok\".

Godt intiativ 

Forrige kamp

Ingen planlagte kampe
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Bournemouth00
4. Brentford00
5. Brighton00
6. Chelsea00
7. Coventry00