Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Guldhornene

Hvor mange af jer, er at finde på guldhornene når vi har kampe?

Jeg tænker at det snart må være på tide at få set en kamp der :)

3502 visninger

Kommentarer

Er desværre ikke fra kbh, så jeg er der aldrig :(

De sidste 2 sæsoner har jeg stort set været der hver gang. I den her omgang har jeg ikke været der endnu, og når det heller ikke før midt oktober, da jeg tager til Ghana 10 dage, og er væk i 5 uger

Jeg har været der et par få gange i min skrigende grønne Cech trøje :).

Jeg kom derind d.19 maj om aftenen og drak med en kammerat imens vi fejrede CL trofæet :).

Er dog nok at finde derinde på fredag. Hvis jeg er heldig, så har jeg min nye trøje også så jeg kan komme ind i den :).

Hvor gammel skal man være for at komme ind? er 15 lige pt, men bliver 16 til oktober... skal man være 16 eller 18? :)

Alle kan komme ind og se fodbold, men man skal være 18 for at få serveret alkohol :) og så hvis det er fredag eller lørdagskampe bliver du nok smidt ud i løbet af aftenen, for der åbner de op som rigtig bar/gå-i-byen sted

Awekat: Hvor mange plejer der at sidde til kampene og bruger de både stuen og 1. sal?  

Normalt, til de mindre kampe er 1. sal åben med storskærm, og nedenunder er der pladser nok til at sidde rundt i båsene og se bold. Til de store kampe skal man komme i lidt god tid, og der er åbent ovenpå med 1 ekstra stormskærm + fladskærme. 

De gange jeg har været der, har der altid været stoppet med mennesker. Jeg har opholdt mig nedenunder og der kan man ikke sidde ned med mindre man kommer i god tid... nu ynder jeg også at stå ved baren :)... så er der ikke lige så langt når Chelsea scorer og man får en bajer... eller bare skal ha\' en refill ;)

Jeg var der til FA Cup finalen mod Liverpool og Charity Shield mod City

William: Er din far også Chelsea fan :)?

Jeg er sygeligt misundelig på at I har guldhornene.. Vi har ikke noget lignende her i Jylland, vel? Lige pt. bor jeg i Aalborg, og kunne godt tænke mig at deltage i sådan noget lignende :D Obi din beskidte fyr, kan du ikke starte noget op? Også kan vi tvinge Ejerskov-drengene til at kører herop?

Steen: Kunne forstå at baren Tir Na Nog i Århus skulle være blevet et sted som viser samtlige Chelsea kampe.

Elholm89 skrev:

Steen: Kunne forstå at baren Tir Na Nog i Århus skulle være blevet et sted som viser samtlige Chelsea kampe.

Yup - TNN er startet op i Århus - ellers kan du komme på besøg i København Steen :). Vi skal nok tage os af dig :). Øl, fodbold og god mad :) (Holder mig lige fra øllen til efter VM dog)

Holder dig fra øllen til efter VM? Du er godt klar over, at der er 2 år til, ikke Michael?

Awekat skrev:

Holder dig fra øllen til efter VM? Du er godt klar over, at der er 2 år til, ikke Michael?

Må lige uddybe. Jeg skal til VM (såfremt jeg bliver udtaget, ved jeg i oktober) i ju-jutsu mellem d.29/11 til 2/12 i år ;)

Steen der er gode muligheder for at se Chelsea i Aalborg :)

Chelsea support Danmark har sørget for en nordjysk afdeling -

https://www.facebook.com/ChelseaSupportN

Der er både John Bull Pub som viser kampene, men der ligger faktisk også en \'\'Guldhornene\'\' i Aalborg, som også viser Chelsea kampe. Da jeg selv er bosat i Viborg, så benytter jeg mig flere gange af en tur til Aalborg for at se bold med andre Chelsea drenge :)

Jeg var ikke klar over, at vi havde en gruppe i Nordjylland. Jeg bor ikke så langt fra Aalborg, så det kan være at jeg er at finde på enten John Bull eller Guldhornene :-)

Siger i til mig at vi har en Cafe Guldhornene i Jomfrue Ane Gade, som viser alle Chelsea kampene??!!!

Ja, det samme gør O\'learys vel også :-) 

Både og Steen :) Kig på det link jeg har lagt i tidligere kommentar, der inde kommer der info om hvilke kampe der bliver vist på hhv. de to nævnte steder :)

Er der nogen der er klar på at mødes derinde på et tidspunkt i denne sæson :D?

i kbh? ja :)

Michael: Jeg er klar på en tur i KBH, til en vigtig kamp hvis du invitere og får samlet nogle af de andre også :) Jeg kan eksp. samle nogle andre op herfra på vej ned igennem landet :)?

tja vi kan annoncere det herinde når det sker. Så kan vi spise sammen inden og have en god aften :). Er klart frisk

Den melder jeg mig klar til :)! Så må vi lige kigge ud i fremtiden f.eks. i Oktober eller November, også finde en rigtig sweet kamp :)

Jeg er også klar :)

Konge! Så snart vi lige har fået fixet noget, så får vi aftalt nærmere :)!

oktober er svær for mig. er i hhv tyskland og rumænien til stævner samt træningslejr i sverige. Men gør vi det i november er det bedre, men kan dog stadig ikke drikke :-/

Vi andre skal nok drikke for dig. Don\'t you worry!

Jeg er også frisk ;) Lyder som en skide god idé :)

Konge! Der kan vi bare se :D Så mangler vi bare Obi-van-der-Kobi, Abekatten og Ejerskov-brdr. til at melde sig klar, også må Michael være værten der er kan fungere som vejviser :)

Jamen jeg er der jo stort set hver gang (bortset fra september & oktober, hvor jeg er i Ghana)

awekat - så ses vi imorgen til super cuppen :)

Desværre ikke.. Næste gang jeg kan er først midt oktober.. Har en masse ting jeg skal nå at klare inden jeg rejser i næste uge

Skidt!

Men ok - jeg gider ikke komme derind medmindre jeg modtager min nye trøje :)

Ja min far er også Chelsea fan.

William: Jeg synes du skal prøve at slå hovedet sammen med din far herinde så. Så kunne i måske sammen lave det fedeste indlæg til næste kamp? :) Han må også skatte på noget seriøst viden om klubben, vi sikkert alle ville være interesseret i :)?

CRUE

Det skal slet ikke gå stille hen disse planer.

Jeg er også frisk på at spise noget mad og se noget bold!

En tråd hvor info med dato og sted kan vel gøre det.

Så kan folke melde sig kampklar :-)

Forrige kamp

Ingen planlagte kampe
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Bournemouth00
4. Brentford00
5. Brighton00
6. Chelsea00
7. Coventry00