It's blue -what else?
Hej alle chelsea fans. Chelsea og deres sponsor adidas har i år valgt at lave en lille film hvor spillerne viser hvor meget de elsker den blå trøje og opfordrer alle os chelsea fans til at købe den før vi har set den. I videoen er det Luiz, mata, gahill, ba , Cech, Terry, hazard, Oscar og Torres der maler sig blå. Man kan se videoen på unisport.dk jeg kan desværre ikke sende et link der jeg skriver fra ipad:/ men på Unisport.dk kan i også forudbestiltes (har gjort det selv:)) så hvad syntes i om videoen jeg syntes selv den er rigtigt godt lavet og spillerne spiller deres roller super godt. Især den del med Terry kan jeg godt lide. Men hvad med jer var den god eller dårlig? Skriv jeres menig.
Kommentarer
En fed kampagne! Kan vildt godt lide der hvor Luiz rejser sig fra bassinet, helt blå!
Næste sæson kan, af mange årsager, ikke komme hurtigt nok nu :D
Ktbffh!
Næste sæson kan, af mange årsager, ikke komme hurtigt nok nu :D
Ktbffh!
Enig, super fedt lavet.
Der er blevet spekuleret en del i, at Frank Lampard ikke er med i videoen. Han har ellers været garant for at optræde i lanceringen af nye trøjer gennem tiden i Chelsea. En lille krølle på dén historie er, at Fernando Torres optræder. Bum bum...
Der er blevet spekuleret en del i, at Frank Lampard ikke er med i videoen. Han har ellers været garant for at optræde i lanceringen af nye trøjer gennem tiden i Chelsea. En lille krølle på dén historie er, at Fernando Torres optræder. Bum bum...
Den er super fed!
Men hvorfor er Lamps ikke med?
Over^^ Torres spiller vel også i Chelsea?
Men hvorfor er Lamps ikke med?
Over^^ Torres spiller vel også i Chelsea?
Det var mere ment som oplæg til debat, men ellers så skal jeg da skære det ud i pap for dig, justblue123 :)
Hvorfor Lampard ikke er med, er netop det der spekuleres i fra flere sider. Nogle medier mener, at det skyldes familiære ærinder, og at han derfor var forhindret. Andre medier hævner, at hans agent har udtalt, at han ikke ville tillade Lampard at lade sig få blå maling i hovedet, da det er nedværdigende.
- Disse udtalelser kan også tilskrives dårlige undskyldninger, for at dække over at Lampard ikke vil være at finde på Stamford Bridge i sæson 13/14, og derfor ikke er med til at lave reklamefilm for den kommende sæson og/eller spillertrøje.
Torres spiller helt korrekt stadig i Chelsea, og når han så omvendt er en del af lanceringen, tyder det på at han bliver i Chelsea i næste sæson også. Her var vi måske nogle stykker, der hellere så ham i et sommerskifte og/eller som en del af en handel..
Opsummering: Det ene udelukker ikke det andet, og Lampard kan stadig nå at få forlænget sin kontrakt yderligere afhængigt af hvem den kommende træner bliver. OG omvendt udelukker det heller ikke et salg af Torres, men man må formode at ledelsen har gjort sig tanker om dette :)
Hvorfor Lampard ikke er med, er netop det der spekuleres i fra flere sider. Nogle medier mener, at det skyldes familiære ærinder, og at han derfor var forhindret. Andre medier hævner, at hans agent har udtalt, at han ikke ville tillade Lampard at lade sig få blå maling i hovedet, da det er nedværdigende.
- Disse udtalelser kan også tilskrives dårlige undskyldninger, for at dække over at Lampard ikke vil være at finde på Stamford Bridge i sæson 13/14, og derfor ikke er med til at lave reklamefilm for den kommende sæson og/eller spillertrøje.
Torres spiller helt korrekt stadig i Chelsea, og når han så omvendt er en del af lanceringen, tyder det på at han bliver i Chelsea i næste sæson også. Her var vi måske nogle stykker, der hellere så ham i et sommerskifte og/eller som en del af en handel..
Opsummering: Det ene udelukker ikke det andet, og Lampard kan stadig nå at få forlænget sin kontrakt yderligere afhængigt af hvem den kommende træner bliver. OG omvendt udelukker det heller ikke et salg af Torres, men man må formode at ledelsen har gjort sig tanker om dette :)
Det var mere ment som oplæg til debat, men ellers så skal jeg da skære det ud i pap for dig, justblue123 :)
Hvorfor Lampard ikke er med, er netop det der spekuleres i fra flere sider. Nogle medier mener, at det skyldes familiære ærinder, og at han derfor var forhindret. Andre medier hævder, at hans agent har udtalt, at han ikke ville tillade Lampard at lade sig få blå maling i hovedet, da det er nedværdigende.
Hvorfor Lampard ikke er med, er netop det der spekuleres i fra flere sider. Nogle medier mener, at det skyldes familiære ærinder, og at han derfor var forhindret. Andre medier hævder, at hans agent har udtalt, at han ikke ville tillade Lampard at lade sig få blå maling i hovedet, da det er nedværdigende.
Nåh okay nu jeg med det nok heller ikke så smart igen at få Malling i øret.....
Men Jeg håber altså stadig at begge spillere er der! til næste sæson! og ja også Torres ikke min y-spiller men han kan vel godt gøre det udmærket i nogle kampe MEN måske skifter jeg mening om syv PL- runder.....
Men Jeg håber altså stadig at begge spillere er der! til næste sæson! og ja også Torres ikke min y-spiller men han kan vel godt gøre det udmærket i nogle kampe MEN måske skifter jeg mening om syv PL- runder.....
Hvis Lampard allerede ved nu, at han ikke får forlænget sin kontrakt, kan jeg godt forstå han ikke vil være med til den reklame.
Hvis man tænker få år tilbage, tror jeg ikke på han vil have misset sådan en chance for at vise sit blå blod frem.
Men det er interessant at se Torres med i reklamen. Han virker meget opsat på at blive i klubben. Vi må bare håbe at han leve med at Falcao kommer til sommer :)
Hvis man tænker få år tilbage, tror jeg ikke på han vil have misset sådan en chance for at vise sit blå blod frem.
Men det er interessant at se Torres med i reklamen. Han virker meget opsat på at blive i klubben. Vi må bare håbe at han leve med at Falcao kommer til sommer :)
Tobylobi: Det kan da sagtens være at Torres er her efter sommeren :)
Hvis han ikke skal indgå i en handel med Atletico og Falcao kommer den anden vej, så ved jeg ikke helt hvor han skal tage hen.
Det er lidt skidt for Falcao, for han var ved at gå til Chelsea efter Super Cuppen sidste år (skulle han have været med spillerbussen hjem... altså Chelseas...) Men så gik handlen i vasken, på sidste transferdag.. Og hans spil er bare nedadgående nu?
Jeg tror efterhånden der større chance for at en Gomez eller lignende kommer til Chelsea..
Jeg tror efterhånden der større chance for at en Gomez eller lignende kommer til Chelsea..
Syntes også Falcao har gået lidt ned fra hans niveu
Mener selv det er underligt at Ba er med han har kun været i 3 måneder så ved ikke hvor meget han elsker den blå syntes selv det kunne være bedre med fx Cole?
Jeg synes vi skal stole på Eden.... når han siger at Torres træner hårdest af alle på holdet er det nok fordi han prøver! og det faktisk længe siden at jeg har set ham spille for at vinde som han gjorde i Europa League! så mon ikke vi skal vente og se om træningen virker! For mig har han Resten af Sæsonen til at spille på den måde eller bedre så vil jeg da gerne have han bliver...
Så er den nye hjemmebanetrøje og målmandstrøje lanceret...
Syntes hjemmebanetrøjen er kedelig...
http://www.chelseamegastore.com/stores/chelsea/products/kit_selector.aspx?selectorid=510
Syntes hjemmebanetrøjen er kedelig...
http://www.chelseamegastore.com/stores/chelsea/products/kit_selector.aspx?selectorid=510
Jeg kan godt lide det simple design :)
Og ELSKER målmandsuniformen! For mig, jo mere skrigende den er, jo bedre :D (Har den neongrønne, men måske man skulle købe den gule også :D).
Har lige siden jeg var knægt, elsket Jorge Campos - ikke så meget for hans målmandsevner, men for hans episke målmandsdragter :D
https://www.google.dk/search?q=jorge+campos&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=-61vUf6wCMKFtQbey4HAAw&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=952
Og ELSKER målmandsuniformen! For mig, jo mere skrigende den er, jo bedre :D (Har den neongrønne, men måske man skulle købe den gule også :D).
Har lige siden jeg var knægt, elsket Jorge Campos - ikke så meget for hans målmandsevner, men for hans episke målmandsdragter :D
https://www.google.dk/search?q=jorge+campos&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=-61vUf6wCMKFtQbey4HAAw&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=952
Hjemmebane trøjen er da meget nice. Dog er det ikke fordi der er sket den helt store form for innovation her.
Jeg er enig med Michael, når han siger at målmandsuniformen er nice. Jeg er selv helt vild med det skrigende design. Jo mere iøjnefaldende den er, jo bedre synes jeg.
Michael82:
Jeg synes måske nok at Jorge Campos dragter er lidt FOR farverige :D
Jeg er enig med Michael, når han siger at målmandsuniformen er nice. Jeg er selv helt vild med det skrigende design. Jo mere iøjnefaldende den er, jo bedre synes jeg.
Michael82:
Jeg synes måske nok at Jorge Campos dragter er lidt FOR farverige :D
Jeg skal eje den!
Nøj jeg glæder mig til at se anden og tredje trøjen nu! Jeg må heller lave en mindre investering igen i år :) Tror jeg vil have mig en Hazard i år i den blå, og Cech i den gule :D! Også må vi se om Terry kan få sig sneget ind igen på en af de andre :)!
Nøj jeg glæder mig til at se anden og tredje trøjen nu! Jeg må heller lave en mindre investering igen i år :) Tror jeg vil have mig en Hazard i år i den blå, og Cech i den gule :D! Også må vi se om Terry kan få sig sneget ind igen på en af de andre :)!
Michael82 skrev:
Han slår ikke Jeremie Janot
http://www.youtube.com/watch?v=mIK8NAEyu0E
Har lige siden jeg var knægt, elsket Jorge Campos - ikke så meget for hans målmandsevner, men for hans episke målmandsdragter :Dhttps://www.google.dk/search?q=jorge+campos&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=-61vUf6wCMKFtQbey4HAAw&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=952
Han slår ikke Jeremie Janot
så skal kvindemodelen bestilles!!
Jeg tror jeg tager en med Terry og Eden måske (hvis han bliver ved med at blive bedre) kan Torres også være en muglighed...
Jeg tror jeg tager en med Terry og Eden måske (hvis han bliver ved med at blive bedre) kan Torres også være en muglighed...
Jeg regner med at tag Demba ba og udebanetrøjen med Luiz eller azpillicueta er der penge tilbage skal jeg og havde en med et ny indkøb eller Cech:D
Duxii: Like a f**k boss! Nøj det er fedt!
[i]Han slår ikke Jeremie Janot
over nice!!!
vi har ikke en spiderman men en Batman XD eller måske nærmere en zooro bare med s
over nice!!!
vi har ikke en spiderman men en Batman XD eller måske nærmere en zooro bare med s
Haha skal 100% ha' en med Luiz
Den er fed. Jeg er tosset med den er enkelt og blå.
Bliver nok også nødt til at have den her trøje
Bliver nok også nødt til at have den her trøje
http://www.youtube.com/watch?v=i3L5FMqTsoc&feature=youtube_gdata_player
Stadig ingen Lampard med! Samme undskyldning som sidst? Eller er det sikkert han er væk til sommer? :(
Stadig ingen Lampard med! Samme undskyldning som sidst? Eller er det sikkert han er væk til sommer? :(
Elholm89 skrev:
Ja det tegner ikke godt :( Medmindre det er skudt på samme dag som det andet shoot. Når alt det der maling er involveret, kunne man godt forstille sig, at det er skudt sammen dag...
Ja det tegner ikke godt :( Medmindre det er skudt på samme dag som det andet shoot. Når alt det der maling er involveret, kunne man godt forstille sig, at det er skudt sammen dag...
Ejerskov: Det tænker jeg også. Men mon ikke undskyldningen er at der også skal være plads til at vise at Chelsea har andet at byde på end Lampard og Terry? Det er jo generationsskifte :)?
Steen:
Men Terry er med... Lamps burde være der :(. Gud hvor er det frygtligt hvis ikke han er med :(. PIV!
På den sjove side, så ser Cech for morsom ud i en gul dragt og blå hjelm... meget passende når man tænker på at jeg er BIF fan også ;)
Men Terry er med... Lamps burde være der :(. Gud hvor er det frygtligt hvis ikke han er med :(. PIV!
På den sjove side, så ser Cech for morsom ud i en gul dragt og blå hjelm... meget passende når man tænker på at jeg er BIF fan også ;)
Super fed trøje! Enkel, og klassisk på en måde... Er især tosset med den langærmede!
Så er problemet bare hvem man skal have på trøjen. Har en udebanetrøje fra denne sæson med Hazard på, så det ville ikke give mening at få en til med ham.
Er der nogle forslag til spillere man kunne have bag på? :-)
Så er problemet bare hvem man skal have på trøjen. Har en udebanetrøje fra denne sæson med Hazard på, så det ville ikke give mening at få en til med ham.
Er der nogle forslag til spillere man kunne have bag på? :-)
Sebastian: Du skal have Schürlle ;)
Spøg til side, så kan man jo altid vente til transfervinduet er ved at være ovre, hvis man absolut vil have en spiller bag på.
Jeg tror personligt selv jeg skal have David Luiz på min, han er gået hen og er blevet min absolutte favorit på holdet, over Lampard og Mata... Men det kan jo være der dukker et par spændende navne op i løbet af sommeren, som kunne være sjove at få på.
Spøg til side, så kan man jo altid vente til transfervinduet er ved at være ovre, hvis man absolut vil have en spiller bag på.
Jeg tror personligt selv jeg skal have David Luiz på min, han er gået hen og er blevet min absolutte favorit på holdet, over Lampard og Mata... Men det kan jo være der dukker et par spændende navne op i løbet af sommeren, som kunne være sjove at få på.
Jeg har slettet et par beskeder da de er gentagelser
Hvorfor er det der er et billede af Zola over jer admins?
Hvad tænker du på Ehazard17?
Man kan ikke se Michael Ejerskov' s og dit billede men et billede af Zola
NICE
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Q0-L6hjpOQ8#!
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Q0-L6hjpOQ8#!
Tuxen: Nøj det er epic
For satan hvor var jeg jaloux haha
Haha Mata du kommer bare hjem til mig
Anywere, anytime!!!!!
Anywere, anytime!!!!!
Hold da op hvor er udebane trøjen grim!
@Ehazard17
Chelseas udebanetrøje er da ikke blevet offentligjort endnu?
Chelseas udebanetrøje er da ikke blevet offentligjort endnu?
Jeg syntes bare jeg så en på behind-thescenes på chelsea youtube kanal men ved det ikke men den var squ grim:D
Jeg undrer mig egentlig over 1 ting... Hvorfor har de ikke smidt en stjerne over vores logo ved brystet? Vi har jo vundet CL
Den burde i øvrigt jo have været der i år allerede
Den burde i øvrigt jo have været der i år allerede
Måske er de lidt ydmyg, og ikke vil "blære" sig med at vi har vundet pokalen... Men det villa da pynte lidt! ;-)
Michael: Jeg tænker fordi de venter til vi får den anden.. Men det ligner ikke RA :D det er rigtigt. Vi talte også om det sidste år, da vi vandt - at nu ville den komme på, ligesom man ser ved alle andre tidligere vindere. Men nope . kom aldrig.
Så fik man lige set hjemmebane trøjen til den kommende sæson, da min kollega har bestilt den hjem fra Chelsea Store til sin søn, som også skal over og se kampen mod Everton!
Absolut en fed trøje :)
Absolut en fed trøje :)
Forrige kamp
Ingen planlagte kampe
Hjemmebanetrøje

Videoen
http://www.youtube.com/watch?v=m9kAH2v9200
Bag-om videoen
http://www.youtube.com/watch?v=YDLoJ6cevW4