Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Konkurrencen om Mourinhos bog

Yay! Så har jeg sgu da 1 rigtig :D.

Hvordan er det med jer andre?

2586 visninger

Kommentarer

Et stort bundsolidt fedt 0 :D

Obi

Jeg har 4 rigtige..

Det kan du da ikke Obi? :-) Jeg har 1 rigtig, mod everton... jep jep :-)

Haha jeg overvejer også om Obi er så selvsikker at han mener at de andre er rigtige ;).

Ja, det er også den mod Everton jeg har... havde sgu ikke gættet 5-1 mod Bolton :D

Ja - Obi er fuld af det :) Skide godt sådan noget...

Jeg gættede 2-1 til chelsea mod bolten, og det var da godt nok ved siden af :) MEEEN Everton tænkte jeg... nu kører det sku :) og det gjorde det sku!

jeg gættede også rigtig mod Everton, men hvordan fanden skulle man kunne gætte Bolton Wanderers Kampen.

Måske hvis man var Obi... ;)

Ja - han kan sku noget vi andre åbenbart ikke kan :) modige dude

Obi

Michael82@ Jeg ser op til Mourinho, og han har jo en utrolig selvtilid, og den har smittet af på mig i en hvis grad..Steen@ jo, selv\'f kan jeg det.

Michael@ Ja, der er mange der drømmer om at være Obi, jeg må sige at der er kun en Obi, og det er mig, i andre må vente til jeg en gang træde af tronen.

Steen@ Jeps, jeg er modig

\"Please don’t call me arrogant, but I’m European champion and I think I’m a special one\" Jose Mourinho, the One, and Only

HAHAHAH!! :) Jeg ELSKER jantelovs-haters... Jeg er også én der træder godt og grundigt på den :) Skal man sku...

Syntes det er godt du åbner munden Obi - så længe det fungere i sjov :)

Obi

Så længe det fungere i sjov? Det er mit grave alvor ;)

steen: Du addede mig aldrig i fifa :P

Steen er vel træt af at tabe Michael ;) 

Hell no... addede dig igår aftes Michael :) og padepaps, jeg bliver aldrig træt af at tabe, så længe jeg har det sjovt! :)

Super - så kan vi snart prøve en kamp eller 2 :). Og tro mig, vi kommer begge til at vinde :D... ellers så skal jeg nok øge sværhedsgraden for mig, således at det bliver trickspilninger (bagom støttebenet og sådan :D).

Har 0 gættede 3-0 mod Genk men glad for resultatet

Obi

Kan vi få en afgørelse på hvem der vandt bogen?

Det var mig Obi ... du kan lige så godt glemme det...

Pff - youz guys suckzors! I winzors!

Eller noget :)

Ja vi vil ha\' svaret!

Havde selv 1 rigtig af de 5... havde faktisk også gættet at vi scorede 3 gange mod Arsenal :D (dog ikke gættet at de scorede 5 mod os)

Jeg har også kun fået 1 rigtig. Kan vi ikke snart få svaret er pænt spænt 

Nope dude.... jeg går med den store sejr... hvorfor forstår i det ikke? :)

Nice, hvor mange fik du rigtig?

Jeg fik kun 1 rigtig, man mine odds ligger tæt op af :) men nu ser vi :)

Hep hey, jeg finder vinderen senere i aften.. tror desværre det ligner en lodtrækning da det der var en del uforudsigelige resultater..

Jeg opretter en tråd når vinderen er fundet :)

Men Ejerskov - er der 1 bog eller er der flere?

Og ellers synes jeg det kunne være fedt for dem som er med i lodtrækningen, at fortsætte gætteriet :)

Så fx hvis vi er 4 der er i lodtrækningen, så skal vi 4 gætte på resultater fremover for at finde en vinder :D... just saying it could be fun :D

Der er 1 bog pr. konkurrence.

Vinderen for denne gang er fundet:

http://www.chelseafc.dk/forum/vinderen-er-fundet-175/

Tjek det ud! :)

Forrige kamp

Ingen planlagte kampe
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Bournemouth00
4. Brentford00