Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Læs venligst lige den her tråd :)

Hej Chelsea-fans. Jeg har startet en youtubekanal hvor jeg laver Chelsea videoer. Her er linket: http://www.youtube.com/user/NPHVideoEditor?feature=mhee

Kunne være dejligt hvis i gad tage jer tid til tage et kig forbi.

Da jeg ikke ville genere nogen med denne tråd, lagde jeg den i offtopic :) Hvis i har set nogle af videoerne så tøv ikke med at kommenter den her tråd eller mine videoer ;)

2550 visninger

Kommentarer

Fede Videoer!! :D

@SebastianLunnDK Tusind tak :-) Er glad for at du kan lide dem. Hvis du har en youtubebruger ville jeg være glad for et \"like\" på youtube :-D

Selvfølgelig m8! ;)

Thanks m8 ;)

Hvis du har lavet dem, så props. De er sgu fede nok! Især den der \"Fighting hard!\" video :)

Det er fede videoer :) !

Fede videoer! Det har du sku klaret godt.:)

@Michael82 Det er mig selv der har lavet dem ved hjælp af Sony Vegas :)

Og tusind tak for responsen alle sammen. Hvis i har nogle venner der er Chelsea-fans så del videoerne med dem ;)

KTBFFH!

Hey ville bare lige sige at jeg er i gang med at lave videoer igen. De gamle videoer er blevet slettet fra min kanal, og indtil videre har jeg uploadet 2 nye:

Fernando Torres Promo 2012/13:

http://www.youtube.com/watch?v=4kU9dOb5Y6U

Frank Lampard & John Terry 2012/13:

http://www.youtube.com/watch?v=bXzkiAHY89M&feature=channel&list=UL

Håber at der er nogen der gider tage et kig på mine videoer. Hvis i har, så bare kom med noget feedback :-)

Godt arbejde. Jeg har dog en film som jeg mener er virkelig fantastik og beskriver vores sidste sæson

Michael82 skrev:

Godt arbejde. Jeg har dog en film som jeg mener er virkelig fantastik og beskriver vores sidste sæson

Må vi se den film :D?

Flot... troede jeg havde lagt linket ind... #facepalm

http://www.youtube.com/watch?v=2oxNTtwn6aI&list=LLLwq3nJ9YaVis9WdBeULzsg&feature=mh_lolz

Værsgo :) - gav i hvert fald mig kuldegysninger :)

Michael: Nu sidder jeg smiler over hele mit ansigt med en lille smule lille bitte sved i øjnkrogen... Sæson 11/12 hvor vi blev Champions League vindere og FA cup vindere... :\'D!!

@Michael82 Det bestemt også en god video :)

Er der nogen der har et link til Torres crazy saksemål fra hans tid i Alt. Madrid (youtube)? :)

Med alt respekt, Michael, så synes jeg ikke at den beskriver vores sidste sæson på nogen måde. Den beskriver de sidste 2 måneder (max), men jeg har i hvert fald været i den vildeste emotionelle rutschebane. Den video du linker til, viser jo kun lutter mål og glæde, og det var sidste sæson godt nok ikke.(Bevares, det er en fantastisk video at se på, men den er ikke særligt sigende) 

Awekat - jeg kan godt forstå hvad du tænker på, men for at gøre det, så skal man have en længere video. Den er trods alt kun 3 minutter lang.

Personligt så gav den mig netop det jeg ville, men jeg forstår godt din tanke :)... hmm...

Challenge Accepted... will find video that will make you go \"UUUUUUUUUUHHHHHHH!!!!\"

Awekat: Pointen med en sæson afslutnings video fortæller jo udfaldet af en sæson. Ikke sandt? Beskrivelsen af en sæson kan vel tolkes på flere forskellige måder. Det kan være et blik over hele sæsonen som vil kræve væsentligt mere end de 3 minutter som man har til rådighed(åbenbart) eller man kan udfaldet af sæsonen. Som var FA Cup og Champions League. :) sådan ser jeg det.

Steen: Der er da ingen da har sagt, at det var en sæsonafslutningsvideo, er der?

Michael82: Godt arbejde. Jeg har dog en film som jeg mener er virkelig fantastik og beskriver vores sidste sæson

I mine øjne er det lige præcis IKKE en sæsonafslutningsvideo Michael skriver, men en video som \"beskriver vores sidste sæson\". Som sagt, dejlig video, men ikke særlig sigende for mit vedkommende for sæsonen. Tror der er 1 klip hvor man ser ryggen af AVB. 

Awekat: Det giver da også et meget godt billede af vores sæson, at se AVB på vej ud mod døren med ryggen til kameraet :P ej jokes til side.. Vi har vidst hver vores opfattelse af denne film :)

Forrige kamp

Ingen planlagte kampe
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Bournemouth00
4. Brentford00
5. Brighton00
6. Chelsea00
7. Coventry00
8. Crystal Palace00