Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Premier League konkurrence

Hey Blues,

Ville bare lige dele muligheden for at vinde en tur, frit valg til en af Chelsea\'s kampe til næste år.

Det er Barcleys Premier League der afholder konkurrencen.

Du skal blot besvare nogle spørgsmål her;

http://www.barclaysfootball.com/

Held og lykke :)

2391 visninger

Kommentarer

Nice! Jeg var over og se os spille mod Wolverhampton i november hvor vi vandt 3-0. Det er virkelig fedt at være på The Bridge :D Hvis nogen af jer andre på forummet har været over at se Chelsea, kunne jeg godt tænke mig at høre om det :-)

lyder nice Blue4life.. næste sæson tager jeg derover.. regner jeg stærkt med.. har aldrig været der, så nu skal det være.. Var tilgengæld nede og se barcelona-Valencia i feburar.. Det var awsome!!! og så at de vandt 5-1.. (ved godt det ikke har meget med Chelsea at gøre, men var lige nød til at se verdens bedste spiller AKA. Messi banke 3 kasser ind ;) ) 

Selvfølgelig @Christensen :) Jeg ville sku heller ikke takke nej til en tur ned for at se Barcelona-Valencia. Der må havde været en god stemning da de jo vandt 5-1 :D

Jeg var på broen med min bror og se Chelsea - Valencia her i efteråret.. muligvis Chelseas bedste kamp i denne sæson! :D

Obi

Har kun set Chelsea når de har vært i Danmark, da de var i trænings kamp mod Bøf for et par år siden og så helt tilbage i 98 mod FCK i europa cuppen..Drømmer da om en tur til broen engang..

Så dem sidste sæson mod FCK i parken. God oplevelse!

Derudover var jeg ligesom #4 på Stamford og se Chelsea-Valencia. En super god kamp hvor man lige fik set yndlingsspilleren scorer 2 mål. Derudover var der kanon stemning til den kamp. 

Skal afsted næste sæson igen hvor det bliver en Premier League kamp, og formentlig en af de store mod enten Spurs, Utd eller Arsenal.

Jeg har så Chelsea Arsenal sidste år:)

Jeg var på broen i februar da de spillede mod united - 3-3 kampen, mega fed kamp og god stemning :)

Troelsskov havde et godt tilbud til den og han kan måske overtales til at lave en ny tur...

kunne være meget sjovt at sætte ansigter på mange af jer :)

JMR

Jeg var på Stamford Bridge, da Chelsea nedstablede Wigan med 8-0 og blev Engelske mestre i  2010, en fantastisk oplevelse

Forrige kamp

Ingen planlagte kampe
Premier League
# Hold
K.
Pts.
3. Bournemouth00
4. Brentford00
5. Brighton00
6. Chelsea00
7. Coventry00
8. Crystal Palace00