Rygtebørs
Jeg har lagt mærke til at mange af de andre danske fansider har rygtebørser hvor der står transfer rygter, og sansynligheden for at det sker.
Bare et forslag til at man kunne få lavet det til denne side :)
Kommentarer
Ja ikke? :)
Så kunne det også være, at vi slap for alle de forumtråde, med links fjollede rygter :)
Jeg stemmer satme også for :) For vi kan da blive ved med diverse rygter... Vil der så være en stemme-funktion, at man kan trykke \"pålidelig\" eller \"upålidelig kilde\" ... damn jeg var tæt på at skrive liderlig...
Er det ikke Ejerskov der styrer sådan noget? :)
Sebastian: Jow, det er suverænt Ejerskov der styrer denne side :) Men må da sige, han har altid været utrolig imødekommende :)
Er det ikke bare man man opretter et emne der hedder f.eks. Rygter og transfer og så smider folk det der inde, og hvis folk skulle lave et ny emne om et rygtet, så enten det bliver slettet eller Ejerskov flyttet over i emnet, så vi netop undgår alle de små indlæg uden supstans... Eller?
Det ville være super fedt hvis vi fik sådan en rygtebørs, nu når siden har vokset rigtig meget og bliver ved med at vokse, så bliver det bare så meget mere overskueligt hvis vi får sådan en rygtebørs så støtter det 100%
Vil lige fremhæve denne tråd så Ejerskov kan se det