Tema bryllup
Er der nogle der afholder der afholder bryllupper med Chelsea som tema?
Kommentarer
Lidt for meget synes du ikke?
Underligt spørgsmål.
Spørger du om der er nogen herinde der har holdt et bryllup med Chelsea som tema, om der findes nogen i verden der har holdt bryllup med Chelsea som tema, eller om nogen herinde kan arrangere et bryllup med Chelsea som tema?
Hvis det er nummer 3, så vil mit umiddelbare gæt være nej, og mit bud være at du nok skal gøre det selv.
Desuden ganske enig med 123. Men man bestemmer naturligvis selv hvordan sit bryllup skal være. Skal du giftes, vil jeg ønske dig tillykke.
Spørger du om der er nogen herinde der har holdt et bryllup med Chelsea som tema, om der findes nogen i verden der har holdt bryllup med Chelsea som tema, eller om nogen herinde kan arrangere et bryllup med Chelsea som tema?
Hvis det er nummer 3, så vil mit umiddelbare gæt være nej, og mit bud være at du nok skal gøre det selv.
Desuden ganske enig med 123. Men man bestemmer naturligvis selv hvordan sit bryllup skal være. Skal du giftes, vil jeg ønske dig tillykke.
Sorry ''mrlarsen'' men nu har du lavet to fuldstædig ligegyldige tråde på kort tid.
Tænk for du skriver. Hvis du vil være en del af det hele så deltag i debattere, istedet for at lave mærklige tråde som ikke lægger om til noget som helst.
Tænk for du skriver. Hvis du vil være en del af det hele så deltag i debattere, istedet for at lave mærklige tråde som ikke lægger om til noget som helst.
Kirk, nu har han jo lagt det inde i Offtopic, som jo betyder at det er noget som ikke behøver handle om fodbold eller Chelsea i det hele taget, nu har jeg ikke set hans andet indlæg, men han har vel lov til at spørge om der er nogle der kender til nogle som kan lave denne slags?
Hvis man ikke har lyst til at skrive om andet i dette forum, så burde man ikke kigge ind på Offtopic, da der er en chance for at det ikke handler om noget man lige har lyst til at se eller snakke om.
Hvis man ikke har lyst til at skrive om andet i dette forum, så burde man ikke kigge ind på Offtopic, da der er en chance for at det ikke handler om noget man lige har lyst til at se eller snakke om.
Jeg lukker tråden for manglende indhold.
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 7. | Sunderland | 38 | 54 |
| 8. | Brighton | 38 | 53 |
| 9. | Brentford | 38 | 53 |
| 10. | Chelsea | 38 | 52 |
| 11. | Fulham | 38 | 52 |
| 12. | Newcastle | 38 | 49 |
| 13. | Everton | 38 | 49 |
Topscorer
Alle turn.