TV: CHL Finalen
Hvor ser folk finalen henne?
Tager folk på Guldhornene eller hvor er jeres plan at se den?
Min egen plan var derhjemme sammen med nogle venner og evt. tage forbi guldhornene.
Medmindre man får skaffet sig den billet til Münich!
Kommentarer
Jeg skal sidde derhjemme med min kusine\'s mand(min bedste kammerat) som iøvrigt er Bayern fan :) Vi skal varme op med FA-Cup finalen :) Den optog jeg. Så står den på store burgere med grillede kartofler, kolde heineken og vi har snakket lidt om man skulle poppe en flaske god rødvin :) Så kommer trunten og servere løbende kolde øl, popcorn og slik til de hårdt svedende i sofaen :) Nemlig mig og tøjhandlere :) Det bliver konge!
Jeg skal til stævne i Sverige den dag fra 7 om morgenen. Men så snart det stævne slutter, er jeg den som ræser hjemad. Så har jeg inviteret et par kammerater til at komme over kl. 20 og så skal der fandme ædes pizza/burger og drikkes en bajer eller to :)
Guldhornene slef. Stemningen har været fantastisk de sidste mange gange, og kan ikke komme på et sted (i Danmark) jeg hellere ville fejre festen
Awekat - vinder vi, så tror jeg nok at jeg liiiiige stopper forbi når jeg skal et smut i los byos :D
Jeg tager i biffen og ser den (-:
Premier League
Chelsea vs.
Manchester United| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 32 | 55 |
| 4. | Aston Villa | 32 | 55 |
| 5. | Liverpool | 32 | 52 |
| 6. | Chelsea | 32 | 48 |
| 7. | Brentford | 32 | 47 |
| 8. | Everton | 32 | 47 |
| 9. | Brighton | 32 | 46 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 25 | 6 |
| Pedro Neto | 16 | 7 |
| C. Palmer | 16 | 7 |
| E. Fernández | 14 | 12 |
| N. Jackson | 8 | 4 |
| A. Garnacho | 8 | 4 |

TV3 Puls
MUTV
Prime Video
Viaplay.dk

Duxii du skaffer aldrig den billet det kan jeg godt sige dig ellers god tråd :) og for resten kampen bliver spillet på 3+