Fanpage for Chelsea FC
Fanpage for Chelsea FC

Vinderen af CFC Tip

Så blev sæsonen spillet færdig, og hvilken afslutning!

Det er derfor blevet tid til at kigge på hvem der har været bedst til at forudsige resultaterne af Chelseas kampe her i slutningen af sæsonen. Som i måske har fulgt med i inde på CFC Tip, så har der været tæt løb om førstepladsen. Det var dog terry26 der, med solide bets hele vejen, trak sig sejrrigt ud af konkurrencen og efterlader ikke mindre end 4 andre på en delt andenplads.

Vinderen er af Mourinhos selvbiografi blev derfor terry26 - tillykke!

Her er bl.a. to flotte bets der hjalp terry26 med at sikre sejren:

• Barcelona - Chelsea: 0 - 1 (8 pts)
  • Liverpool - Chelsea: 1 - 2 (8 pts)

Slutteligt vil jeg da gerne høre folk om deres oplevelser med CFC Tip. Der er blevet rettet nogle småfejl undervejs, som i har gjort mig opmærksom på - tusind tak for det!

Regner med at sætte en ny konkurrence op når sæsonen starter med endnu en selvbiografi på højkant!

13 years ago
2205 views

Comments

Duxii13 years ago

Det har været en sjov lille ting som jeg bestemt syntes du skal forsætte med.

Personligt opdagede jeg det for sent (Ellers var jeg jo blevet nummer 1 ;o))

Men jeg er helt sikkert klar på endnu en sæson!

Tuxen13 years ago

Super godkonkurrence Ejerskov...

Jeg fik lige sneget mig op på en delt andenplads til sidst :)

Michael8213 years ago

Lortekonkurrence... jeg er jo pisse elendig til det... føler mig lidt som Brøndby... burde være nummer 1... men ligger og raller i bunden :D

Obi13 years ago

Hahahaha! Michael, du står for dagens måske nok bedste indlæg og men helt sikkert det sjovest! \"Burde være nummer 1\", en ny klassiker er født..

Men jeg vil godt klage over det her spil, jeg føler mig i den grad bortdømt og at man har dommeren i lommen er åbenbart det eneste der kan hjælpe jer! ;)

Heldigvis har jeg selv fået bogen, hvilket jeg kun kan anbefale, super go.

Michael8213 years ago

Obi - kan jeg få dig til at smile lidt, så er min dag reddet :)

Og Ejerskov - i tilfælde af at jeg ikke heeeelt gjorde det klart, så er jeg begejstret for det tipsystem :). En god ting som man kan håne sig lidt med.

Jeg ved i hvert fald hvordan Auri Skarbalius har det :) (Ja, af de danske hold, så følger jeg BIF... men kun fordi de gør nedture til en kunstart hvor ikke engang Liverpool kan følge med :D... ahh... you see what I did there? ;))

Obi13 years ago

Så skal der ikke meget til for at rede din dag... Sørgeligt når man tænker over det..

Iøvrigt, tillykke til vinderen (Der havde flest penge til at købe dommeren for)

Michael8213 years ago

Jeg er generelt et smilende menneske :)... så nej, ikke meget til at redde den :D

JMR13 years ago

Supergod konkurrence, kun placeringen var mindre god, men det kan jeg kun takke mig selv for.

Next fixture

Saturday 12:30
Premier League Premier League
BurnleyBurnley vs. ChelseaChelsea

Previous fixture

08/11 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea3 : 0WolvesWolves
Premier League
# Team
G.
Pts.