Andre Schürrle til Chelsea
Ifølge den her artikel ---> http://www.metro.co.uk/sport/football/903151-chelsea-turn-to-andre-schurrle-as-victor-moses-talks-hit-the-skids
Så vil Chelsea gå efter Andre Schürrle fra Leverkusen, efter forhandlingerne med Victor Moses er gået noget i stå:-).
Chelsea vil byde 7 millioner pund (Cirka 60-70 millioner danske kroner)
Men Leverkusen vil have 15 millioner pund (Cirka 130-140 millioner danske kroner)
Tror i det her passer eller er det bare endnu et underligt rygte?. :-)
Kommentarer
Andre Schürrle er et forholdsvis stort talent, han sparker rigtigt godt og chelsea kunne nok godt bruge ham, men så ser jeg hellere en de bruyne som reserve på venstre kanten :) Og det er jo garanteret bare endnu et rygte uden hold i :)
Nu har jeg set på twitter, at Chelsea har budt et større bud på Moses (6 mil pund).
Men synes nu heller ikke, at Schürrle gjorde det helt vildt store imod Grækenland, hvis jeg ikke tager fejl?.
Jeg kender ikke spilleren, så tør ikke sige noget derom. Men vil give de andre meddebatøre ret i, at det nok bare er mere for at skabe et rygte :) eller hype spilleren op fra agentes side. Jeg tror ikke på der vil blive købt mere til den position i Chelsea i år.
Jeg tror vi ikke får ham men han er ret god. Tror jeg.
Han lyder rigtig go, dog har jeg ikke set ham spille ret meget.. Med med De Bruyne udlejet og Moses er ankommet, så synes jeg breden efterhånden er der, og måske man skulle se om man havde en i egen rækker der kunne komme lidt imellem..
William - inden du svarer på en forumtråd, kan du så ikke lige se hvor gammel den er? :). De sidste svar var fra juni ;). Det er knap så aktuelt :)
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 1. | Manchester City | 2 | 6 |
| 2. | Hull City | 2 | 6 |
| 3. | Chelsea | 2 | 6 |
| 4. | Brentford | 2 | 4 |
| 5. | Newcastle | 2 | 4 |
| 6. | Everton | 2 | 4 |
| 7. | Leeds | 2 | 4 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| C. Palmer | 1 | 1 |
| João Pedro | 1 | 1 |
| M. Rogers | 1 | 0 |
| M. Lacroix | 0 | 1 |
| M. Penders | 0 | 0 |
| L. Colwill | 0 | 0 |

Viaplay.dk
See
V Sport Ultra HD

Kender ikke så meget til Shürle (kun fra Fifa, hehe) tror heller ikke det er et realistisk transfer, kunne ikke lige se hvad de skulle bruge ham til :)