Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Arjen Robben og Milos Krasic?

Ifølge Indkast.dk er Chelsea klar til at give Florent Malouda + 295 millioner for den tidligere Chelsea stjerne, Arjen Robben

Metro.co.uk skriver at Chelsea også er klar til at sende Alex + penge, til Juventus for at få Milos Krasic

Juventus er også interesseret i Malouda.

15 år siden
5959 visninger

Kommentarer

Slettet bruger15 år siden

Indkast skriver altså ikke noget om hvor mange kr. Chelsea vil byde for Robben. Der står kun at de vil bytte med Malouda, men de byder sikkert også nogle penge.

Men de overvejer et bud på 295 millioner kr for Franck Ribery. :)

torres9luiz415 år siden

Det har du ret i. Det er bare mig der har lavet en fejl. UPS :)

Obi15 år siden

Robben og Ribery er  super spillere, når de er fit, hvilken han sjælden er over en længere periode.. Men da Robben var i Chelsea var han i sin første sæson giftig, og det har Chelsea manglet lidt siden Duff og Robben tog hver sin kant. Krasic har jeg ikke set så meget til.

Ehlert115 år siden

det kunne blive godt med krasic,men jeg kan ikke se robben mere.

og ribery er en verdensklasse spiller. ham kan jeg godt se i en chelsea trøje

Ehlert115 år siden

men alt for dyr

Ejerskov15 år siden

Glasben 1 og 2 holder ikke en hel sæson i PrL uden store skader :(

Ralfe15 år siden

Krasic har ikke klassen til Chelsea efter min mening. Og som Ejerskov skriver, så vil Glasben 1 og 2 være nogle dumme handler

Freddie15 år siden

Synes Villas Boas skal holde fast i sin idé om Luka Modric i stedet, han er desuden vant til PL tempoet..

ChelseaLegend15 år siden

hmm

ChelseaLegend15 år siden

Nej tak til Robben.. Han gjorde det fantastisk sidst han var her indtil hans skades helvede.. Han er ikke bygget til prl. Ribery derimod kunne være spændende. Krasic!!? Hvad skal vi dog med ham..

Steen15 år siden

Jeg kan slet ikke se hvad i skal med de to spiller? Vi har hvad vi skal bruge... det eneste "fornuftige" jeg kan se der skal tilføjes truppen er Modric... men ellers har vi så rigeligt..

padefar15 år siden

Kan overhovet ikke se hvorfor i bliver ved med at ville forstærke midten, når det jo er tydeligt at det er i forsvaret det har vaklet? 

alexhonarkhah15 år siden

Vi har ikke brug for spillere, som kommer til, at sidde på tribunen pga. skader, desuden, så har vi lige hentet Mata, så derfor ser jeg ingen grund til også, at hente Robben. Lad Mata få lov til, at spille sig ind på holdet, så skal han nok vise sit værd! ;-)

alexhonarkhah15 år siden

ps. fuck krasic.

padefar15 år siden

Godt sagt Alex! ;)

Steen15 år siden

i agree - men syntes nu heller ikke det "sejler" dernede...

padefar15 år siden

Ikke direkte sejlet nej, men der har været problemer. Tror også de fleste af problemerne kommer fra manglende kommunikation mellem Hilario og forsvaret. 

Steen15 år siden

Det er også derfor vi er så glæde for at Petr snart er tilbage :D !

torres9luiz415 år siden

Er enig med at vi ikke skal købe flere forstærkninger til midtbanen. Der har vi rigeligt. Men forsvaret kan der godt blive købt spillere til. Forsvaret har lavet nogle store fejl, der så har ført til mål.

Næste kamp

Wednesday 19:30
Premier League Premier League
Aston VillaAston Villa vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 16:30
Premier League Premier League
ArsenalArsenal2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.