AVB og hans foryngelsesproces
Jeg læste lige i dag at AVB forsøger noget nyt med Chelsea (wow, jeg er hurtig), men har haft svært ved at forstå præcis hvad han ville.
Jeg læste dog i dag at William (ham fra Shaktar) er interesseret i at flytte til Chelsea. Netop på baggrund af at han har hørt positive ting fra fx Luiz om at AVB vil skabe en kerne af unge spillere.
Og siden jeg lige har læst at Piazon har underskrevet en 5 år lang kontrakt - så har jeg det pludselig varmt om hjertet :)
http://www.chelseasupport.dk/nyheder/piazon-underskriver-lang-chelsea-kontrakt
Yderemere så er De Bryne på døren (og muligvis Hazard).
Det er alligevel nogle ret unge spillere... og hvis AVB skal være hos os i mange år... så er det måske bare mig der tænker følgende
Courtois, De Bryne, Lukaku, Piazon, Hazard, Mata, William, McEachran mv. begynder at ligne nogle unge og stærke spillere. Noget som kommer til at skabe et tophold :D
Kommentarer
Hey drenge.. godt set - det er fikset igen.. :)
Jeg er rigtig spændt på hvad det kan bringe med Romeu, Piazon, Mata, Bertrand, Hutchinson, Sturridge, Lukaku, og så Obi Mikel, som faktisk kun er 24, hvis han begynder at vise det talent han har. Af udlejet er McEachran, Bruma, Courtois, Ulises Dávila (glæder jeg mig personligt til at se hvilken størrelsen han er), Matej Dela?, van Aanholt, Kakuta, samt min personlige favorit, Rajkovic som man vist skulle kunne tilbage kalde fra HSV. De Bryne skulle vist være meget tæt på at skifte også.Alt i alt er der er fornugtig grundstamme for noget spændene, og nu skal de bare ha noget spille tid nogen af dem, af dem der stadig er i klubben.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 1. | Manchester City | 2 | 6 |
| 2. | Hull City | 2 | 6 |
| 3. | Chelsea | 2 | 6 |
| 4. | Brentford | 2 | 4 |
| 5. | Newcastle | 2 | 4 |
| 6. | Everton | 2 | 4 |
| 7. | Leeds | 2 | 4 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| M. Rogers | 1 | 0 |