Bedste køb???
Hvem har været det bedste køb i dette transfervindue. Raul Meireles, Juan Mata, Romelu Lukaku, Oriol Romeu, Thibaut Courtois ( udlejet til Atl. Madrid ) eller Ulises Davila ( udlejet til Vitesse ).
Jeg synes det har været Juan Mata. :)
Kommentarer
Det kan man ikke rigtigt bedømme før man har set alle har spillet eller i midste mange af dem. Men hvis jeg ville bedømme nu ville jeg nok også sige Mata.
Hvis du bedømmer hvad de har spillet i deres tidligere klubber, så er det vel Mata... Men den er svær.. Jeg håber alle de unge knægte kommer til at gøre CFC stærkere :-) og sikrer vores topplaceringer i PL/CL
Mata. Udentvivl. Alle er gode signings. Men Mata er ung, han kan udvikle sig i flere år endnu og har allerede kvaliteten. Ellers er Lukaku og Romeu virkelig spændende!
Juanmata: Kunne ikke være mere enig, Mata og Meireles er fantastiske køb, som nok skal slå til. Med Meireles ved man nu at han sagtens kan begå sig i PL, hvor han til og med var Årets spiller i Liverpool. Tænk at de lader ham gå, Liverpool og Man citys indkøbspolitik er for sindssyg. De køber bare hvad som helst også selvom de har udemærket spillere på pladserne.
Chelsea har haft en strategi fra start, som de har fulgt til punkt og prikke. Modric og perreira blev det ikke til, men så havde de en backup plan.
Mata og Lukaku. Lukaku er en fremtidens mand, og Mata ser ud til at han kan skabe den manglende kreativitet på midtbanen.
lukaku skal også have nogle kampe, så vi kan se hvad han kan
Mata.
1 ord = Mata:-)
Lidt træls at det ikke lige gik med Modric for så i det kanon mål han lavede imod Liverpøl!?.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 28 | 51 |
| 4. | Aston Villa | 28 | 51 |
| 5. | Liverpool | 28 | 48 |
| 6. | Chelsea | 28 | 45 |
| 7. | Brentford | 28 | 43 |
| 8. | Everton | 28 | 40 |
| 9. | Fulham | 28 | 40 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 20 | 5 |
| Pedro Neto | 16 | 5 |
| C. Palmer | 15 | 7 |
| E. Fernández | 13 | 10 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| Estêvão | 7 | 2 |

TV3 Puls
Viaplay.dk

Synes det har været Juan Mata og Raul Meireles da vi har manglet kreativitet til midtbanen.