Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Cavani.??

Det går lidt rygter på, at Chelsea og Napoli skulle være enige om en transfer på Cavani..

Tror i på det og hvad siger i til det.?
Er han den rigtige.?

http://onside.dk/premier-league/radio-napoli-enig-med-pl-klub-her-skal-cavani-spille

2231 visninger

Kommentarer

Kan den ikke blive lagt ind under "sommerens transfervindue" tråden?
mere så vi ikke har tråde til hver enkelt spiller der rygtes til.

Men udemærket hvis den holder vand.
Altså jeg har længe haft et ønske om, at vi ville lave vores egen stjerneangriber ud af Lukaku, og derved spare de mange penge på en spiller som Cavani.
Torres og/eller Ba ville være fint at have som støtte til Lukaku.

Men som jeg før har sagt, kunne jeg godt se Cavani i Chelsea, hvis vi da solgte Torres og Ba.
Mourinho har før haft to stjerne angribere til at rotere om den ene angriber plads, nemlig Higuain og Benzema.

Hvis det kunne fungere i Real, kan det vel også her.. Umiddelbart lyder to angribere i truppen ikke af meget, men her skal det siges at Schürrle i nødstilfælde sagtens kan agere angriber.
Det skal være Elholm som flytter tråden såfremt det skal gøres (har ikke magten :'( ).

Mht. Cavani, så har jeg et ambivalent forhold til hele sagaen. Først det ene sted, så det andet og så det tredje.
Hans pris derudover er alt for voldsom.

Og for det tredje, hvem skulle han erstatte? Jeg kan da godt se at Ba ryger, men Torres har jeg (igen) fået en fidus til.
Ville han kunne spille med en ekstra angriber oppe foran? Fx en 4-4-2 opstilling eller sågar en 3-5-2?
Jeg tror, en lille kabale får det hele til at gå op. Hvis Suarez smutter til Real, så kommer Cavani til Chelsea, og så ryger Torres. Det er mit gæt. Jeg kan ikke se Torres, Cavani og Lukaku dele en plads, det synes jeg ville være spild. Og det der med, at bruge Torres som kant er jeg virkelig ikke fan af.
Jeg tror også Demba Ba er på vej ud, så det ligner en lidt større rokade i angerebet hos Chelsea.
Dwise - men hvem skulle overtage Torres med den løn som han får? Hvad er det, £180.000 om ugen eller sådan noget?
Jeg aner ikke hvad Torres tjener, men det er da rigtigt, at det kan være en barriere. Men tror nu nok, at der skal være klubber, som er istand til at imødekomme de krav, han måtte have. Men jeg tror lidt, at det afhænger af, om Cavani kommer til klubben.
Jeg er selv ikke den store fan af et Cavani-køb, da jeg mener, at vi med Lukakus tilbagekomst, har massere at skyde med oppe foran.
Hvorfor sælge en spiller der ikke er noget værd, men som er i mega form? Så vil jeg sgu skide på om det er Nigeria eller Tahiti, han sluttede sæsonen stærkt af og sprøjter mål ind i confederations cup
Ved køb af Cavani, må de største kandidater til at overtage Torres vel være:

Barcelona
Napoli
Atletico Madrid
(Monaco)
Awekat skrev:
Hvorfor sælge en spiller der ikke er noget værd, men som er i mega form? Så vil jeg sgu skide på om det er Nigeria eller Tahiti, han sluttede sæsonen stærkt af og sprøjter mål ind i confederations cup

Netop.

Og han kan jo godt spille wing. Tror ærligt at han lige så godt kan bruges. Og hans form er nemlig også god.

Hvem ved, måske med Cavani købet, så vil Torres ikke tænke over sit eget prisskilt så meget, da presset er på Cavani :)
Hvorfor sælge Torres? Awekatten har fuldstændig ret.

Det kan kun blive en dårlig handel at sælge ham lige pt. Awen har fuldstændig ret i at han er i kanon form lige pt., og det skal udnyttes! Behold ham - og lad ham være med i rotationssystemet med Cavani og Lukaku.

Ba skal bare væk
Et angreb bestående af Lukaku, Torres og Cavani = sindsygt!

Som Steen siger, rotationsprincip og det kan blive giftigt!
Jeg har fandme bare været oppe og køre over Torres på det sidste, hans mål mod Nigeria var genialt! hvorfor så skille sig af med ham? Når Mou siger han vil beholde Torres, så stoler jeg 100% på ham! han er den bedste træner i verden, så det Rafa kunne få ud af Torres var rimeligt, det Vicente del Bosque får ud af ham nu er godt, Hvad kan José Mourinho så gøre, han er den bedste og jeg stoler på ham:)
Ening!! en STORKLUB som vi er skal have 3 gode angribere, se på alle de kampe vi har ! ud med Ba!!!

Torres - Cavani - Lukaku = verdensklasse.
Behold ham og giv ham en chance jeg tror på el niño
Okay, jeg bliver bare nød til at sige - så i Cavanis præstation igår imod Brasilien :)? Nøøøj han var flyvende.

Han var fra felt til felt! Han dækkede Neymar pisse godt af, og deltog i kontraer, også scorede han et rigtig flot mål..
Steen skrev:
Okay, jeg bliver bare nød til at sige - så i Cavanis præstation igår imod Brasilien :)? Nøøøj han var flyvende.

Jeg blev nu også nød til at trække på smilebåndet da han, på et tidspunkt, med ét ryk, satte både Neymar og Oscar af på én gang :P
Apropos Neymar...

http://lh5.ggpht.com/-xrblWDSJMFA/USv2SifRWoI/AAAAAAAAHTw/qRarzqU3y9U/s400/L%C3%B3gica-do-Neymar.gif

Lidt sjov er den ;)
HAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!!! (Sorry mit udbrud!) Fuck den er sjov Michael :)
Den er soooooo true!

Meget kan man give den knægt, og han er så fantastisk, osv. Men jeg er virkelig træt af at se på hans skuespil, han minder mig lidt om en ung Ronaldo. Men mon ikke det stopper, når han kommer til Europa og hele verdenens øjne hviler på ham HELE kampen igennem, og ikke bare finterne på youtube? Det tænker jeg... Plus UEFA vil nok også pointere det for ham. Jeg tvivler dog på at Barcelona vil håndhæve det overfor ham, de vil nok tvært imod beskytte ham, hvilket de vel et eller andet sted også skal? By the way, Suarez, var satme også træls igår at se på.. Kæft han filmer konstant.

Så kan de så fint sige "Han beskytter sig" og "Dommerne skal beskytte ham".. Øh, hvorfor skal han favoriseres frem for en stor og stærk forsvarsspiller? Bare fordi han er et lille nips der er skrøbelig? Alle er vel lige på en fodboldbane?

Elhom: Ja - det var klasse! Og Thiagos dumhed af at spille den væk, kæft han var hurtig der Cavani til at se sit snit. Han er satme koldblodig.. Det kunne Chelsea altså godt bruge, sorry to say. Men vi har ingen i truppen udover Lampard eller Luiz der ville have set sit snit der. De ville have spillet chancen større. Det må jeg sige, lige netop der, kunne vi godt bruge ham. Jeg må sige, jeg ser gerne Cavani til Chelsea.
Han gjorde god reklame for sig selv, det må man sige. Vildt godt mål synes jeg. Rigtig angriberkasse. Og godt arbejde både fremme og tilbage på banen. F.eks. da han med en helt ren glidende tackling på Marcelo vinder bolden i eget felt. Det er ikke mange topangribere, som lige laver den. Men hans prisskilt er jo også derefter.

Nøj hvor er Neymar en dramaqueen. Jeg er ret glad for, at han ikke endte i Chelsea eller engelsk fodbold i det hele taget. Jeg synes de ellers fine præstationer, bliver overskygget af alt det dårlige som følger med ham.
Heh Steen - hvis du kunne lide den, her er så en anden ;)

http://imageshack.us/a/img195/633/gmk.gif

OT:
Snakken om Cavani. Argumenter imod købet af Cavani

http://www.famouscfc.com/signing-cavani-would-be-a-mistake/

Han kommer egentlig med 3 fine pointer:

1: Performance
Han har bevist sig i italien... og jo, i går mod Brasilien var han god, men hvad ellers?

2: Prisskilt
Latterlig højt...

3: Løn
Hvis det er rigtigt at han vil ha' £300.000 om ugen, så er det jo fjollet... og ikke bare lidt, men på en kæmpe skala. Dvs. han skulle have 52*300.000 = £15.600.000 om året!
Obi
1. Jeg tror godt han kan vise sit værd i PL, dog er stor tallet af alle sydamerikanere ikke slået vildt meget til i PL, men han ligner the real deal. omvendt, troet man også på det med Crespo og Veron. Lige det eneste syd amerikanere fra Serie A til Chelsea jeg kunne komme i tanke om.

2. Prisen, Napoli er langt ude med den pris, det er latterligt. 330, max, ellers går man videre. Men jeg håber man satser på Lukaku. Lukaku, Torres og Ba, det er sgu et fornuftigt set up. ;)

3. Tror ikke det er ved siden af han gerne vil betales kassen for sin indsats, men 300,000 om ugen, det er en and. Det må alle der kan regne i Chelsea, se det er mååååske lige over the egde..
Obi har fuldstændig ret i at det garanteret er en and. Det er useriøst, og det kommer aldrig til at ske :) Så ro på... Jeg er overbevist om at man vil gå ind og give ham en god løn, ja, også en målbonus.. Også er det et spørgsmål om at løbe stærkt :) Gulerod effekten er fantastisk.

Jeg syntes da at Suarez har gjort det godt i PL? Det er da så aktuelt som det overhovedet kan blive. Og jeg ser da klart Cavani bedre end Suarez.
Lol lol lol faldt lige over det her, så lille mand med det søde uskyldige ansigt, kan også være lidt hård engang imellem XD
http://25.media.tumblr.com/49d620f8d1d8283a60acdf675b54b461/tumblr_mpbirtfwdB1sppfquo1_400.gif
Men jeg vil altså give Steen ret i Cavani er en del bedre en suarez.
Mit eneste problem i forbindelse med et muligt køb af Cavani er den finansielle del. Som flere af jer nævner kræver det naturligvis ekstremt store midler for at hente en spiller af den kaliber til klubben.
Med hensyn til hans kvaliteter, synes jeg at 29 mål i sidste sæsons Serie A siger det hele. Han er hurtig, stærk, god i hovedspillet og besidder en utrolig målnæse. Selvom han i mine øjne bliver for dyr, vil jeg nok i sidste ende ikke ligefrem være utilfreds, hvis han signer..

Forrige kamp

Premier League Premier League
ChelseaChelsea4 : 3BrightonBrighton
Premier League
# Hold
K.
Pts.
1. Manchester City26
2. Hull City26
3. Chelsea26
4. Brentford24
5. Newcastle24