Chelsea i forhandlinger med Taison?
Er endnu en angbriber det man skal bruge penge på? og er der hold bag rygtet?
http://footy.dk/2013/01/07/medie-chelsea-forhandler-med-taison/
Kommentarer
Snitteman: kan kun være enig at en hver storklub bør have 3-4 angribere, med forventet CL næste år, og større succes end i år, kommer der til at være længere perioder med et hårdt program. En større mulighed for rotation bliver nødvendig! Frygter dog lidt at Lukakus fremtid, kan blive på bænken hvis man køber en til angriber til sommer.
Enig med SebastianLunnDK, at det er da at give de unge chancen frem for altid \"købe sig til succes\"..
Men de unge skal jo også have niveauet til at spille på højeste plan, og som Snitteman siger, hvem skulle det være?
Med hensyn til en mulig tilgang af Taison, så ja okay, han er da en fin spiller, men så ser jeg hellere en anden angriber end ham komme til klubben. Allerhelst selvfølgelig at Romelu Lukaku kom tilbage
Jeg synes man skal lade Piazon udvikle sig i førsteholdstruppen og ikke bare leje ham ud, som er den nemmeløsning tror han kan blive en stor stjerne i fremtiden. Hvis han forsætter de gode takter som han spiller med på reserveholdet han er også værd at kigge på :)
@Snitteman
Grunden til United har 4 angribere er jo også, at de spiller med to angribere fra start, imens Man City ofte spiller med Aguero eller Tevez bag frontangriberen. Når vi spiller med én angriber synes jeg to er nok, imens tre når Lukaku kommer tilbage skaber et fint luksusproblem på den plads.
#WilliamGj02 - Er du fremover sød at læse dine kommentarer igennem inden du gemmer dem? Det giver ikke meget mening det du skriver?
No offense.
Meh.. Taison? Kender ham ikke, og derfor er mit udgangspunkt at han er en middelmådig spiller.
En hurtig wikipediasøgning fortæller mig, at han har scoret 13 kasser i 57 kampe i Ukraine. Så vidt jeg kan læse mig til er han hovedsalig angriber? Awekatten er ikke imponeret! Så har jeg sgu mere tillid til vores belgiske monster.
Kunne ikke forstille mig andet end at han skulle bruges som fløj eller bag angriberen.
Men det er nu ikke fordi jeg mener vi mangler spillere på de positioner :/
Hvis han er noget værd, så er det da et fint køb. Går ud fra, at Chelsea har lagt mærke til ham på en eller anden måde. Tror ikke man går ud og køber en random brasilianer, som ikke har et eller andet at byde på. Jeg har det lidt sådan, at det er fint med unge spillere i truppen, men de skal jo også kun være med, hvis de har niveauet til det. Så hvis han er en forstærkning, er det en fin handel synes jeg.
Jeg ved ikke hvem det kunne være, men tænker ikke kun på Taison handlen, men generalt savner jeg man giver det unge chancen. Josh McEachran har fået lidt kampe ellers så er Ake de eneste jeg kan komme i tanke om der vært inde omkring. Ellers skal jeg helt tilbage til den gang Terry fik debut..
Virker som et meget unødvendigt købt...
Noget helt andet, nogen der kan sige hvad han er for en?
For mig siger Youtube intet om en spiller, der kan en fan ha klippet det godt sammen så han ligner den næste Messi, og kan måske bare være en Kezman.. Men jo, det giver da en indikation hvilken type han er..
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Manchester United | 28 | 51 |
| 4. | Aston Villa | 28 | 51 |
| 5. | Liverpool | 28 | 48 |
| 6. | Chelsea | 28 | 45 |
| 7. | Brentford | 28 | 43 |
| 8. | Everton | 28 | 40 |
| 9. | Fulham | 28 | 40 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 20 | 5 |