Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea i forhandlinger med Taison?

Er endnu en angbriber det man skal bruge penge på? og er der hold bag rygtet?

http://footy.dk/2013/01/07/medie-chelsea-forhandler-med-taison/

13 år siden
2922 visninger

Kommentarer

Slettet bruger13 år siden
Nej tak. Det ville være virkelig dumt køb
Snitteman13 år siden
Mikkellampard8: hvorfor ville det være et dumt køb. De kampe jeg har set gjorde han det godt og hvis du går ind på youtube kan du se rigtige mange flotte mål han har lavet. Bl.a. Et der minder og Van Basten i 88. Til dem der kan huske det. Han har en speed og et antrit som er sjældent set. Derudover laver han mange mål og kan sparke med begge ben. Han har desuden spillet sammen med Oscar i international. Så hvis man kan få ham for ca. 100-120 mill. Tror jeg det vil være et super køb.
SebastianLunnDK13 år siden
Han er meget talentfuld, og der er stort potentiale i ham, men hvorfor skulle vi købe ham når vi har så mange offensive spillere i forvejen? Plus et par stykker på lån.. Vi har ikke brug for flere Off Midt spillere.... Det bare min mening
Snitteman13 år siden
Sebastian: han spiller også angriber. Vi kan ikke nøjes med 2 decideret angribere. Torres og Ba. ( måske Moses som så skal til AFC) Hvis man ser på vores konkurrenter så har de følgende: Man u: chicharito, Rooney, welbeck og Van Pussy. City: balotelli, aguero, Tevez og Dzeko. Ikke sagt vi skal have 4 så gode angribere som de 2 hold har men vi er alt for sårbare ved skader karantæne og træthed ved alle de kampe vi spiller. Derfor SKAL vi have en angriber mere og det kunne sagtens være Taison eller Lukaku ( tror jeg bare ikke sker, men fint for mig hvis det gør)
Hvorfor så ikke hive nogle talenter op fra reserverne, i stedet for at bruge mange millioner på nye spillere. Vi har nogle super talenter, og vi skal begynde at bruge vores egne spillere meget mere.
Snitteman13 år siden
Ja vi kunne godt starte med og hive Lukaku hjem. Ellers kan jeg ikke se hvem du tænker på. Det er ikke andre der vil kunne begå sig som jeg ser det. Hvem tænker du på.?
joe13 år siden

Snitteman: kan kun være enig at en hver storklub bør have 3-4 angribere, med forventet CL næste år, og større succes end i år, kommer der til at være længere perioder med et hårdt program. En større mulighed for rotation bliver nødvendig! Frygter dog lidt at Lukakus fremtid, kan blive på bænken hvis man køber en til angriber til sommer.

Obi13 år siden

Enig med SebastianLunnDK, at det er da at give de unge chancen frem for altid \"købe sig til succes\"..

WilliamB13 år siden

Men de unge skal jo også have niveauet til at spille på højeste plan, og som Snitteman siger, hvem skulle det være? 

Med hensyn til en mulig tilgang af Taison, så ja okay, han er da en fin spiller, men så ser jeg hellere en anden angriber end ham komme til klubben. Allerhelst selvfølgelig at Romelu Lukaku kom tilbage

Torres2013 år siden

Jeg synes man skal lade Piazon udvikle sig i førsteholdstruppen og ikke bare leje ham ud, som er den nemmeløsning tror han kan blive en stor stjerne i fremtiden. Hvis han forsætter de gode takter som han spiller med på reserveholdet han er også værd at kigge på :) 

Snitteman13 år siden
Obi: hvem skulle de unge være. Der er Piazon som har fået et par indhop men ham er jo ikke klar til og spille 90 min. I PRL. Eller andre turneringer. Men ja jeg så også Lukaku komme tilbage. Synes ikke vi har så mage unge vi kan give chancen. Dem vi har er udlejet. KDB. Josh M. Chalobah. Hutchinson. Aanholt. Kakuta. Kalas. Ja kunne finde mange flere.
EmilBjoern13 år siden

@Snitteman

Grunden til United har 4 angribere er jo også, at de spiller med to angribere fra start, imens Man City ofte spiller med Aguero eller Tevez bag frontangriberen. Når vi spiller med én angriber synes jeg to er nok, imens tre når Lukaku kommer tilbage skaber et fint luksusproblem på den plads. 

Snitteman13 år siden
Emilbjørn: vil gerne give dig ret i at 4 er for mange men synes bare også 2 er for lidt. Vi skal op på 3. Så vi ikke er så sårbare og ikke skal spille med de samme hver eneste gang. Men vi må se hvad de kloge herre finder ud af. Synes samme isue med Fellaini. Skal vi have ham når vi har KDB og josh m. Det synes jeg faktisk ikke. Selvom han er god skal vi bare til at bruge nogle af alle de spillere vi har.
WilliamGj0213 år siden
Synes Ba, Lukaku og Torres er fint men hvis vi også Taison så ville Lukaku være helt ude og det ville være dumt
Elholm8913 år siden

#WilliamGj02 - Er du fremover sød at læse dine kommentarer igennem inden du gemmer dem? Det giver ikke meget mening det du skriver?

No offense.

Awekat13 år siden

Meh.. Taison? Kender ham ikke, og derfor er mit udgangspunkt at han er en middelmådig spiller.

En hurtig wikipediasøgning fortæller mig, at han har scoret 13 kasser i 57 kampe i Ukraine. Så vidt jeg kan læse mig til er han hovedsalig angriber? Awekatten er ikke imponeret! Så har jeg sgu mere tillid til vores belgiske monster.

Elholm8913 år siden

Kunne ikke forstille mig andet end at han skulle bruges som fløj eller bag angriberen.

Men det er nu ikke fordi jeg mener vi mangler spillere på de positioner :/

Synes egentlig at vi har nok angrebs spillere i truppen... Som flere af jer har skrevet har vi ikke brug for ligeså mange frontangribere som andre klubber, men som sagt spiller vi med en angriber på toppen, og der er to muligheder fint. Demba Ba og Torres er begge dygtige spillere, og det er meget usandsynligt at de begge to bliver skadet samtidig. Så hvis det skulle gå så galt, må vi jo nøjes med Piazon eller Bamford osv... Vi skal ikke regne med at få Lukaku tilbage da han selv har udtalt at han vil blive i West Brom sæsonen ud, hvilket jeg synes er klogt gjort for ham.
Dwise13 år siden

Hvis han er noget værd, så er det da et fint køb. Går ud fra, at Chelsea har lagt mærke til ham på en eller anden måde. Tror ikke man går ud og køber en random brasilianer, som ikke har et eller andet at byde på. Jeg har det lidt sådan, at det er fint med unge spillere i truppen, men de skal jo også kun være med, hvis de har niveauet til det. Så hvis han er en forstærkning, er det en fin handel synes jeg.

Obi13 år siden

Jeg ved ikke hvem det kunne være, men tænker ikke kun på Taison handlen, men generalt savner jeg man giver det unge chancen. Josh McEachran har fået lidt kampe ellers så er Ake de eneste jeg kan komme i tanke om der vært inde omkring. Ellers skal jeg helt tilbage til den gang Terry fik debut..

Zola8613 år siden

Virker som et meget unødvendigt købt...

Lampard12313 år siden
Jeg kan ikke se et ordenligt grundlag til at vi skal smide endnu flere penge ud i luften til en ny midtbane vi har nok. Vi hár brug for en større trop. Det er korrekt, men vi skal ikke have fler top spiller....
Snitteman13 år siden
Lampard123: han spiller ofte angriber. Derudover skal du nok lige læse det du skriver igennem det giver ikke helt mening at skrive vi ikke skal have flere top spillere. Hvorfor. ?
Lampard12313 år siden
Vi skal ikke have flere top spiller da vi har nok. Jeg synes derimod vi have en stærkere reserve.hvilke kampen mod QPR vidste. Jeg mener bar ikke at vi skal bruge rigtig mange penge på en spiller men flere, måske ikke så dyre spiller. Så holdet kan håndtere at spille med reserve ligesom (ved godt det er hårdt at sammeligne Chelsea og dem) Manchester United. Fordi så kan rafas metode fungere lang bedre.
Obi13 år siden

Noget helt andet, nogen der kan sige hvad han er for en?

Snitteman13 år siden
Obi: prøv og kig på youtube. Så vil du hurtigt få et indtryk af ham. Utrolig hurtig og laver nogle rigtig flotte ting.
Obi13 år siden

For mig siger Youtube intet om en spiller, der kan en fan ha klippet det godt sammen så han ligner den næste Messi, og kan måske bare være en Kezman.. Men jo, det giver da en indikation hvilken type han er..

Næste kamp

Wednesday 19:30
Premier League Premier League
Aston VillaAston Villa vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I dag 16:30
Premier League Premier League
ArsenalArsenal2 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.