Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea lader Anelka & Alex flytte

Både Alex og Nicolas Anelka ønsker at komme væk fra Chelsea. Klubben har tilladt duoen at kigge efter nye klubber.Det har længe stået klart, at Nicolas Anelka forlader Chelsea, når hans kontrakt til sommer udløber. Så længe ser han dog ikke ud til at blive, franskmanden vil således have en ny klub allerede fra januar måned.Klubben bekræfter på Twitter, at Anelka er kommet med en anmodning om at få lov til at skifte, noget Chelsea har tilladt. Anelka træner dermed ikke længere med truppen, men han løber dog ikke rundt helt alene.Også Alex har nemlig ønsket at få lov til at skifte, og også det ønske er klubben efterkommet. Den brasilianske forsvarsspiller har i denne sæson været langt fra holdet, og på det seneste er han da også blevet kædet sammen med et skifte til en Serie A-klub.

Hvad synes i? Skidt eller godt :)

2103 visninger

Kommentarer

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-lader-Alex-og-Anelka-skifte

Jeg har intet problem med at disse to spillere forlader klubben til januar. Jeg vil sige at vi skal købe en erstatning for Alex. Jeg ser meget gerne en Gary Gahill fra Bolton som er makker med Terry på landsholdet. Jeg tror at Gahill og Terry kunne stå godt og stabilt i forsvaret hvis Gahill kommer.

Jeg er helt enig Fruerlund

Obi

Som jeg skrev i tidligere emne så er Cahil en af dem jeg tror lidt på kunne komme til i vinter..Men Anelka vil jeg ikke savne, han har vært rigtig go for Chelsea, og hans tid i klubben siger han også selv har vært hans bedste tid (hvilket ikke siger så meget), men han har unægtiglig set bedre dage, og yngere kræfter kan tage over. Alex er skabt til PL, og vil savne hans frispark, dog er han langsom som ind i h****d, og har spillet flere mindre gode kampe, og naturligvis må han sige at måske han bare ikke får gennembrudet i Chelsea. Han ry er forsat ret godt, og Serie A klubber har vært længe vært nævnt som hans nye klub. Nu skal Chelsea så finde en spiller der kan tage over i forsvaret som også kan spille europa..

Elsker Anelka og har gjort det hele tiden.

Alex vil jeg altid huske for det fantommål han lavede mod Gunners? (tror jeg)... lige igennem muren med hans kanon projektil!

At parterne går hver til sit UDEN onde ord tager jeg som et godt tegn. Jeg ønsker kun de spillere det bedste fremover. Anelka er i mine øjne en topprofessionel spiller (i hvert fald i sin tid hos os). Brokker sig ikke, går med hovedet højt og er knald dygtig.

Så kan andre Chelseafans mene hvad de vil... manden er dygtig og hans R1+O spark fra kanten af feltet er nærmest taget ud af Fifa12 til PS3! :D

Lidt ærgeligt med Anelka skifter, men når man aldrig bruger en spiller af den kaliber kan jeg godt forstå at han vil skifte klub. Jeg har det helt fint med at Alex skifter da han ikke rigtig har været med i start 11\'eren i et stykke tid, så det vel ligeså fint som at Anelka skifter. Håber bare vi kan få et god sjat penge for de 2 spillere, og så må man håbe at Gary Cahill kommer til the Blues.

Forrige kamp

Premier League Premier League
ChelseaChelsea4 : 3BrightonBrighton
Premier League
# Hold
K.
Pts.
1. Manchester City26
2. Hull City26
3. Chelsea26
4. Brentford24
5. Newcastle24