Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Drogba stopper

Han har valgt at stoppe...

Jeg synes det er trist, men tidspunktet kunne ikke være bedre.. Han er uerstattelig, men fair beslutning fra hans side...

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/bevaeget-drogba-stopper-i-chelsea

Det må bane vejen for Torres, jeg virkelig tror på til den nye sæson.

Hvad synes i..?

Skal vi købe en ny og hvem?

3163 visninger

Kommentarer

Rigtig trist... Men hvilken måde at slutte af for Drogba, scorer det afgørende mål i Cl finalen pg udligner i cl finalen det er da en god måde at sige farvel på. I forhold Tim en nu angriber vil jeg ikke løbe en nu angriber lige nu da jeg mener at vi har Torres, Sturridge og Lukaku. Men held og lykke i fremtiden drogba du vil altid være en legende!!!!

Manden er en fucking legende!

Bare kommentaren

- Jeg ønsker ikke at sidde på bænken og se andre spille fodbold, når klubben forsøger at sætte et nyt hold sammen. Jeg gør mig klar til at tage et skridt ud i det ukendte.

Vidner om en mand der har en realitets sans og et hjerte for klubben, samt godt ved at man skal stoppe når legen er god!

Men dette SKAL være Torres\' chance!

Super ærgerligt, met et eller andet sted også fair nok..

Han slutter i alt fald på toppen!

Jamen, han forlader klubben som mange allerede har gættet, og han gør det på den bedst tænkelige måde. Så al held og lykke til Didier i fremtiden.

Jeg vælger ikke at tro på det indtil Chelsea selv melder noget ud om det. 

DD vil altid være elsket og savnet i klubben. Der vil aldrig være nogen der kan erstatte ham. Det kan ikke lade sig gøre. Hellere ikke Torres og nogen anden. Man skal spille på en anden måde når DD ikke er med mere. Tak for alle de gode år og alle de gode/ vilde kampe du har givet os. Legend.

De nævnte også i Sporten, på TV\'et at han brød ud i gråd da han skulle fortælle det til sine holdkammerater. Bliver en trist dag, men han er og Bliver en Chelsea Legende!!

:\')

Drogba!!! :( Great player and a Great Legend!! Vil savne ham så meget så meget!! En spiller der kunne alt!! Han har været en fantastisk person for Chelsea gennem årene, og insprireret mange!! fik en klump i halsen da jeg læste det!! det er ikke helt til at forstå, da det føles som om han har været der i en evighed!! Kæft han blir savnet!!! :(

Ærgeligt ærgeligt ærgeligt, men forståeligt nok.

Men Drogba, hvis du nu lige kom fordi denne her side, så har jeg et par ord jeg gerne vil sige til dig. Eller skrive til dig må det jo så være:

Drogba Drogba Drogba, du er sgu en dejlig person. Du har været en vigtig spiller, gennen al den tid du har været hos os.

Du sikrede os det savnede Champions League trofæ, hviket jeg skylder dig alt for! Og du har sikret os mange andre trofæer.

Dine gode skud, og dine superevner, har ført os langt, så det er sørgeligt at din kontrakt med klubben nu er sluttet. Jeg håber at du har givet Torres nogle tips, og jeg ønsker dig alt det bedste i din nye klub!

Du er og forbliver en True \'Fucking\' Blue, og en sand legende!

Du vil altid være i vores hjerter, og vi kommer sgu til at savne dig!!

Tak for alt, ikke mindst CL trofæt, og forstsæt god karriere!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 

:( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Jeg håber et eller andet sted at det ikke er sandt. Men igen, skulle han stoppe, er det virkelig det bedste tidspunkt at gøre det på.

Men vil altid håbe på at han kommer tilbage i form af en træner eller noget andet.

One love, one king of the cornerflag, one king of Wembley

Hvis det er sandt, hvilket jeg tror det er. Alt tyder på det drenge .. Så kan jeg kun sige én ting. Han er ikke dum. At stoppe netop lige dér, hvor legen er allerbedst, hvor alle vil huske ham for den kæmpe fodbold spiller han er/var, så kan jeg kun sige: Damn! You did it Didier!

Kæft han har gjort det godt for os. Og vi må sande, som vi har diskuteret herinde hundredevis af gange, den nye generation er på vej. Bliver det Torres? I beat it will be.

Skulle man blive sentimental og falde i grams med tasteturet og sige, hold kæft han bliver savnet, manden der altid var der, når det var vigtigst. Uerstattelig.

Han og Ron Gourlay har skudt dette ned. Så hold lige hesten inden vi skriver hans memorier
Obi

Men tjek lige den her video : http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=92538

Hmm Ja jeg har også lige fundet i link http://www1.skysports.com/football/news/11661/7770263/Drog-exit-denied. Det er da i hvertfald en kovending.

Så er det Officielt, verdens farligste angriber de sidste 8 år stopper, føles som at miste en bekendt, kommer til at savne ha utrolig meget.

Nu blev det officielt ): 

Nyheden kan findes på Chelsea.com.

DROGBA <3

Ja. Det er officielt nu. Kæft en sørgelig dag, men vi kan glæde os over at det i det mindste er på toppen han stopper. Han vil altid ha\' en plads i Chelseafans hjerter.

Han tager sikkert ud og sørger for at få de sidste knaster som han kan. Håber i den grad at han en dag vender snuden hjem til os for at blive en træner... eventuelt Lukakus personlige træner :)

Manden er jo også smart - nu har han vundet alt med klubben, fra nu af kan han kun skuffe i forhold til i år.

Jeg syntes selvfølgelig det er ærgeligt at han stopper, ingen tvivl om at manden er en legende.

Men man skal huske på at dette her, helt sikkert giver plads til nogle andre som kan udvikle sig, (Torres, Sturrigde bl.a)

Haha, Drogba har sgu humor :D

\"It has been reported that Drogba\'s next move will take him to China to link up with former Blues team-mate Nicolas Anelka at Shanghai Shenhua.

He would not confirm that, but did say that should Chelsea ever need him once his playing days are over, he will always be happy to answer their call.

\"I would love to help Chelsea in any way, even if they tell me to come and cut the grass. I will do it,\" he said.\"\"

Kilde: http://www1.skysports.com/football/news/11668/7772534/

Kæft Drogba har balls!

\"Next season is going to be his season and I will try to speak to him. We have a good relationship. We don\'t understand why we didn\'t play together more, but that\'s the past. Torres is the future.\" < Det der ... ta\'r jeg fandeme hatten af for!

Obi

Drogbas message to the fans: http://www.youtube.com/watch?v=jMr0KcklxEI&feature=g-all-u

Lige efter kampen, hvor Drogba løber rundt på banen kommer Torres også løbende og springer op på Drogba og hænger i armene på ham i lang tid - true love!!! :D

Han er the man that brought the big cup to SW6 Vil altid være en legende. http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2785645,00.html Bedre farvel kan man vel ikke ønske sig.
Obi

This season has been like a movie, who would play you?

I don\'t know, because Jupp Heynckes said I am a good actor, so maybe me!

Forrige kamp

Premier League Premier League
ChelseaChelsea4 : 3BrightonBrighton
Premier League
# Hold
K.
Pts.
1. Manchester City26
2. Hull City26
3. Chelsea26
4. Brentford24
5. Newcastle24